Hicham al gueroug uit ait yeznassen

Gestart door yuba wis sin, 16/11/2004 om 13:26:18

yuba wis sin

Ja hij heeft twee olympisch medailen gewonnen in athene, hij zei tegen toendertijd onderanderen tegen al jazeera dat ie vandaag voor marokko zal lopen maar zijn hart en bloed zijn arabisch.

miss.F.

Citaat van: yuba wis sin op 16/11/2004 om 13:26:18
Ja hij heeft twee olympisch medailen gewonnen in athene, hij zei tegen toendertijd onderanderen tegen al jazeera dat ie vandaag voor marokko zal lopen maar zijn hart en bloed zijn arabisch.

heeft vast te maken met zijn sponsoring

Lezeres

Nooit geweten eigenlijk, dat hij een znassni is net als ik.

yuba wis sin

Ja figuigia, vraag je ouders maar? en weet je wat agueroug betekent in het tamazight? ik weet het wel maar ik laat het aan jullie over.

Lezeres

Citaat van: yuba wis sin op 16/11/2004 om 13:57:59
Ja figuigia, vraag je ouders maar? en weet je wat agueroug betekent in het tamazight? ik weet het wel maar ik laat het aan jullie over.

Iets met een dier ofzo? Ik zal het thuis eens vragen, we gebruiken het woord wel.

iensie

just

Citaat van: yuba wis sin op 16/11/2004 om 13:57:59

kraakbeen of zo??

Dora

Citaat van: yuba wis sin op 16/11/2004 om 13:26:18

hoe bedoel je..hart en bloed arabisch??..zei al jazeera dat of gaf hij dat aan??..

razafa

en wisten jullie dat een paar jaren geleden een een grote commotie was omdat  mohammed-6 goede landbouw grond in de buurt van berkan heeft onteigend en aan Hicham elgaroug kado
heeft gegeven.

abrid

dat kan allemaal zomaar in zo'n land
die afazar heeft altijd wel van die "weetjes"

doof en blind word toch agnaw genoemd
kraakbeen ergashusgh komt waaarschinnlijk van het arabisch omdat het met er of re begint of niet afazar?

Lezeres

Citaat van: afazar op 18/11/2004 om 08:23:14
en wisten jullie dat een paar jaren geleden een een grote commotie was omdat  mohammed-6 goede landbouw grond in de buurt van berkan heeft onteigend en aan Hicham elgaroug kado
heeft gegeven.

Ja echt schandalig, terwijl die arme boeren die grond het hardst nodig hadden.

Agueroug, heeft denk iets met kraakbeen te maken, we zeggen het ook tegen iemand die te mager is of uitgemergeld.

cinderella

ait yeznassen ligt toch bij de buurt van berkane?

*-RiFFijn0s-*

Iznassen is het gebergte rechts van de weg Nador berkane.  Berkane ligt in Ait Iznas.  Het loopt van Zaio tot aan oujda en Touarirt. 
Je hebt een paar bekende dorpen in Ait Iznassen zoals Taforalt, Mechra Saf saf.

cinderella

Citaat van: Ait_Touzinie op 19/11/2004 om 17:26:18
Iznassen is het gebergte rechts van de weg Nador berkane.  Berkane ligt in Ait Iznas.  Het loopt van Zaio tot aan oujda en Touarirt. 
Je hebt een paar bekende dorpen in Ait Iznassen zoals Taforalt, Mechra Saf saf.

diegenen die uit zaio komen zijn iznassen? goh heb ik nooit gedacht..