ETNISCHE AFKOMST IN DE MEDIA WEL OF NIET NOEMEN

Gestart door SAMIROS, 20/10/2003 om 16:04:08

SAMIROS

IK VIND DAT DE ETNISCHE AFKOMST VAN DE PERSONEN NIET IN DE MEDIA GENOEMD MAG WORDEN IK VIND DAT HET NIKS MET HET TE MAKEN FEIT HEEFT TE MAKEN,HET HEEFT MET EEN INDIVIDU TE MAKEN EN NIET UIT WELK LAND DIE KOMT.

Tatia


Wasilla tarifest

#2
ben het er helemaal mee eens.

ozl13

De politiek wil toch zo graag hun eigen wanbeleid afschuiven op iets of iemand?! Daar hebben ze dan instrumenten voor zoals de media met hun riooljournalistiek vol leugens en halve waarheden.
Vroeger waren het zigeuners, joden en communisten.
Nu proberen ze de schuld keer op keer te schuiven op Turken, Marokkanen, Antillianen, ... Doodziek word ik er van!

Wasilla tarifest

#4

CiteerDe politiek wil toch zo graag hun eigen wanbeleid afschuiven op iets of iemand?! Daar hebben ze dan instrumenten voor zoals de media met hun riooljournalistiek vol leugens en halve waarheden.
Vroeger waren het zigeuners, joden en communisten.
Nu proberen ze de schuld keer op keer te schuiven op Turken, Marokkanen, Antillianen, ... Doodziek word ik er van!

JA, maar dat is hartstikke fout zo krygen ze alleen nog meer met die mensen te maken.

ozl13

#5
Het hele politieke beleid maakt ons toch gek!? Iedereen moet het ontgelden: jij, ik, ... iedereen.
Wij zijn maar nummers voor hun. Ons leven is voor hun nog geen cent waard.
Maar er komt een dag dat mensen niets langer meer verder pikken, dan heb je oorlog als ze dat zo graag willen.