ETNISCHE AFKOMST IN DE MEDIA WEL OF NIET NOEMEN

Gestart door SAMIROS, 20/10/2003 om 16:02:42

SAMIROS

IK VIND DAT DE ETNISCHE AFKOMST VAN DE PERSONEN NIET IN DE MEDIA GENOEMD MAG WORDEN IK VIND DAT HET NIKS MET HET TE MAKEN FEIT HEEFT TE MAKEN,HET HEEFT MET EEN INDIVIDU TE MAKEN EN NIET UIT WELK LAND DIE KOMT.

cinderella

#1

CiteerIK VIND DAT DE ETNISCHE AFKOMST VAN DE PERSONEN NIET IN DE MEDIA GENOEMD MAG WORDEN IK VIND DAT HET NIKS MET HET TE MAKEN FEIT HEEFT TE MAKEN,HET HEEFT MET EEN INDIVIDU TE MAKEN EN NIET UIT WELK LAND DIE KOMT.

jaaaaa daaaar heb je helemaal gelijk in!!! samir,
zie maar wat er was gebeurd bij dirk van der broek:
GROEP MAROKANEN DIE ANNA JOOS DOOD GESCHOPPT HEBBEN.
ik vraag me af waarom de media nou MAROKANEN moeten noemen??? dat doen ze toch ook niet wanneer er een verdachte wordt aangehouden??? dan wordt er toch ook niet gezegd waar de verdachte vandaan komt en hoe die heet en waarom nu wel?!

Wasilla tarifest

#2
Nou en zal ik je is zeggen de jongens die het hebben gedaan bestaan uit 2 marokkanen en 2 negers. Maar dat vermelden ze er niet by.

cinderella

#3

CiteerNou en zal ik je is zeggen de jongens die het hebben gedaan bestaan uit 2 marokkanen en 2 negers. Maar dat vermelden ze er niet by.

neee ben je gek! zo kunnen ze die marokkanen nou juist niet nog meer de grond in drukken

Wasilla tarifest

#4

Citeerneee ben je gek! zo kunnen ze die marokkanen nou juist niet nog meer de grond in drukken

En ze vermelden er ook niet by dat van de 10 marokkanen die ze hebben opgepakt er maar 1 vast zit en dat die 2 negers de hoofdverdachten zyn.

SAMADIE

#5
hi weet je waarom ze dat doen om?
we zijn nu aan de beurt de media is nu bezig met marokaanen en de anti enz die zijn alk geweest ze doejn gewoon om de beurt
CiteerEn ze vermelden er ook niet by dat van de 10 marokkanen die ze hebben opgepakt er maar 1 vast zit en dat die 2 negers de hoofdverdachten zyn.

kenza

Word het dan niet tijd dat de 'Marokkaanse gemeenschap' eens wat stappen ging ondernemen? Ga staken ofzo... tegen de demonisering van de 'Marokkaan'. Ga op de eerste dag van de Ramadan een algemene marokkaanse staking plegen ofzo...

En die 'kut-marokkaantjes' die dit op zijn lever hebben, geef mij maar wat subsidie; ik weet heel goed hoe ik ze weer op het "rechte pad" krijg... Ze gaan het openbaar vervoer voor gedetineerden trekken; net IKIDANE!!!

Laten we eerlijk wezen mensen, er moet wat gedaan worden tegen het gespuis, zowel de media, fascistisch nederland (politieke rechts-liberale partijen; populisten als pim foruyn en diens achterban) en natuurlijk het allerbelangrijkste: DIE F U C K I N G K U T-MAROKAANTJES van verderop!!!  

Arrows

#7
Het ergste van alles is dat er juist een vervelende situatie was met Ene Anja Joos een drugsverslaafde die in elkaar getrapt werd door de media genoemd "een groepje marokkanen"

gister op AT5 werd bekend gemaakt dat de 2 hoofdverdachte GEEN marokkanen waren het hing om een 18 jarige Tunesier en een 18 jarige GHANEES(dat je een tunesier voor een marokkaan aan zien alla maar een ghanees voor een marokkaan?????)

Nou wachten zeker op een excuus ofzo wat toch niet zou komen! burgemeester Cohen vertelde dat hij het van de politie heeft gehoord en natuurlijk alleen maar verteld wat de politie zegt! maar dan ligt die grote FOUT bij de f*****g politie dat ze gelijk over Marokkanen gaan spreken! en dan vind de media het weer geweldig om het nieuws meerdere malen te herhalen en nog even dik erbij te zeggen dat het een groepje marokkanen waren!

Eigenlijk moeten we dit echt niet pikken!

Wasilla tarifest

#8
Nee, dit moeten we eigenlyk zeker niet pikken. We moeten er eens wat aan gaan doen Dus geen woorden, maar DADEn. Zo worden wy MArokkanen altyd omlaag gehaald.