Marokkaanse volk!   wat is dat?

Gestart door Zian, 08/09/2003 om 22:26:22

Wasilla tarifest

#15

Citeerjullie lijken wel een stelletje kleuters, zeg, dit is echt onvolwassen gedrag

dat is misschien wel zo, maar iemand moet niet op een amazigh site komen en dan ook nog eens zo dom gaan praten over imazighen en zo.

SAMADIE

#16
aah sorry maar ik weet of  niet of je het wist maar arabiren zaiien haat en onrust en maroc wie heeft die aanslagen gepleegd ? arbieren
heb je wels in marokko kranten gelzen dan zie je hoe erg jullie zijn
moorden verkrachtingen zijjn bij jullie normaal en we zijn echt wel sgast vrij anders hadden we jullie lang rif uit gegooidt maar jah we zijn ook wel slim goedkoper knechten aslk jullie zijn er niet en goedkoper hoeren dan jullie zussen en mam`s zijn er ook niet
jij bent in rif geweeest zeg jij heb je wel gezien wat we almeaal hebben wat jullie niet hebben . ajagjoeeer elgarbi elkafoeeh ma ifna wala ifoeeh7 .
CiteerNou Samadi,als het zo goed gaat met jullie ,waarom klagen jullie dan? de arabieren werken voor jullie toch.maar in werkelijkheid zijn die arme arabieren daar naar toe gestuurd om te zorgen voor een arabische diversiteit in jullie gebied.zo hebben wij toch noch controle over onze schapen.haha,sukkel.ik ben in rif geweest,daar is niks,al die berbers verhuizen naar meknes,fes ,tanger,tetouan.dit zijn geen berber steden,

wij zijn nog gastvrij,van mij mag je overal wonen,maar in rif zijn die mensen zo dom en achterlijk ,dat ze alles haten wat arabisch is.en zo lang jullie haat , verderf en onrust in marokko proberen te zaaien,zal niemand ooit naar jullie luisteren.



ait_touzini

#17

CiteerNou Samadi,als het zo goed gaat met jullie ,waarom klagen jullie dan? de arabieren werken voor jullie toch.maar in werkelijkheid zijn die arme arabieren daar naar toe gestuurd om te zorgen voor een arabische diversiteit in jullie gebied.zo hebben wij toch noch controle over onze schapen.haha,sukkel.ik ben in rif geweest,daar is niks,al die berbers verhuizen naar meknes,fes ,tanger,tetouan.dit zijn geen berber steden,

wij zijn nog gastvrij,van mij mag je overal wonen,maar in rif zijn die mensen zo dom en achterlijk ,dat ze alles haten wat arabisch is.en zo lang jullie haat , verderf en onrust in marokko proberen te zaaien,zal niemand ooit naar jullie luisteren.



He slaafje!!

Wat zit jij nou te blazen van ik ben in de rif geweest?? volgens mij heb jij de verkeerde afslag genomen naar sous ofzo. Dat zijn jullie schapen toch.
Weet je toevallig ook dat Nador en Al Hoceima de rijkste steden zijn van Marokko?? En dat Riffijnen de echte mannen zijn??enz.  Ik denk het wel. Ik zou ook maar niet naar Rif gaan , de kans is groot dat ze jouwn vermagerde gezicht zullen ombouwen, jij bent gewaarschuwd!!!
Over de Riffijnen die naar Meknes enz.gaan: Dat zijn maar 2 % van de riffijnen joh. tegenover 5% van de slaven (arabieren) die naar Nador en Al hoceima komen.
Jij weet niet waar jij over praat. Mijn ervaringen in Gharb zijn: Grote hongersnood, geen riffijn die je tegenkomt, goedkope meisjes en bedelaars.
VERDER WIL IK GEEN AANDACHT AAN JOUW BESTEDEN, DIT IS ALLEMAAL VERLOREN TIJD VOOR ONS EN VOOR JOUW IS DIT EEN SENSATIE!!!

Ps: Wat doe jij op deze forum?? zogenaamd vertellen hoe goed jullie het hebben, hahahaha!!!


tudart

CiteerNou Samadi,als het zo goed gaat met jullie ,waarom klagen jullie dan? de arabieren werken voor jullie toch.maar in werkelijkheid zijn die arme arabieren daar naar toe gestuurd om te zorgen voor een arabische diversiteit in jullie gebied.zo hebben wij toch noch controle over onze schapen.haha,sukkel.ik ben in rif geweest,daar is niks,al die berbers verhuizen naar meknes,fes ,tanger,tetouan.dit zijn geen berber steden,

wij zijn nog gastvrij,van mij mag je overal wonen,maar in rif zijn die mensen zo dom en achterlijk ,dat ze alles haten wat arabisch is.en zo lang jullie haat , verderf en onrust in marokko proberen te zaaien,zal niemand ooit naar jullie luisteren.



Geachte mijn alleswetende heer,

Marokko is van Imazighen, en dat inclusief de steden die u in uwer bericht vermeld hebt. Weet gij dat wanneer een Amazigh van een dorp naar een stad verhuist gesproken moet worden van Urbanisatie (concentratie van het leven in steden binnen de grenzen van zijn land) i.p.v. invasie zoals Arabieren eeuwen terug (kudde ongedierte waar u ongetwijfeld toe behoort) deden met ons land.
Mocht u de geschietschriften erop naslaan dan zult u echter tot conclusie komen dat Imazighen gul waren in het onthalen of herbergen van de Arabieren. Ziet u maar wat uw landen in het midden oosten waar u en uw voorouders vandaan komen doen met u en de nakomelingen van uw soort. U mag niet eens terugkeren naar uw land zonder een aanvraag voor verblijf te hebben ingediend, zij verafschuwen hun eigen vlees en bloed.
Wees Imazighen dankbaar a arabier. Imazighen hebben op zijn minst een eigen land, dat kunt u niet van uw soort zeggen.

SOUSSSSSA

#19


Sous mijn weldenkende geitjes, SOUS!!! dat 's het anwoord op de frustrataties voor de arabieren. sluit bij ons aan, we zullen ze als tajins serveren genoemd naar, zoals jullie het 'tamaraqt' noemen. met ons geld en diens mankracht liggen de slaafjes aan onze voeten.

tamazgha irebda

(haha hadden jullie niet verwacht he van een zouderbroeder)  

SAMIROS

#20
Ik vind dat jullie allemaal eens goed moeten nadenken over wat jullie tegen elkaar zeggen en gezegd hebben het is niet jullie en wij ik snap best dat er conflicten zijn tussen arabieren en riffien maar wat gebeurd is is gebeurd en daar kunnen wij niks meer aan veranderen.


En mensen die het er niet mee eens zijn moeten dit maar accepteren dat het zo is.


een arabier is een arabier en een rif blijft een rif

persoonlijk kies ik toch voor het laatste.

SAMIROS

#21

CiteerSous mijn weldenkende geitjes, SOUS!!! dat 's het anwoord op de frustrataties voor de arabieren. sluit bij ons aan, we zullen ze als tajins serveren genoemd naar, zoals jullie het 'tamaraqt' noemen. met ons geld en diens mankracht liggen de slaafjes aan onze voeten.

tamazgha irebda

(haha hadden jullie niet verwacht he van een zouderbroeder)  



He sushi je weet niet waar je het over hebt welk geld?
en diens mankracht?


wat wou jij nou beginnen, volgens mij heb jij een beetje erg veel gebrek aan kennis


jammer hoor! dat er altijd rotte appels in de mand moeten liggen en daar bedoel ik deze sushi mee.




SAMADIE

#22
aaah solly suschi maar ik begrijp je niet ben je nou met ons of tegen ons en sinds waneer hebben jullie geld je bedoelt ons geld
CiteerSous mijn weldenkende geitjes, SOUS!!! dat 's het anwoord op de frustrataties voor de arabieren. sluit bij ons aan, we zullen ze als tajins serveren genoemd naar, zoals jullie het 'tamaraqt' noemen. met ons geld en diens mankracht liggen de slaafjes aan onze voeten.

tamazgha irebda

(haha hadden jullie niet verwacht he van een zouderbroeder)  

SAMIROS

#23
kerel je wijkt erg af van het onderwerp, als je moslim bent snap ik de link niet wat versta je onder de islam.


het is dat je de medemens moet respecteren en helemaal in de ramadan.

echt jammer hoor erg onvolwassen van je niet dat ik je volwassen beschouw met zulke tekst.


SOUSSSSSA


ik ik ga flippen ik ik
ik blaas jullie naar die refyafie arif van jullie puf puf

een assousie is zuinig, waar denk je dat het geld blijft?
die drie soudie die jullie brengen elk jaar is niks vergeleken met het vermogen van ons abibichen.
jullie denken dat jullie marokko veel geld leveren, dat is een peuleschil in vergelijking met de sous!!
jullie praten maar wat in de lucht refyafie zeg ik jullie refyafie alhawa!!!

SAMIROS

#25
Inderdaad ik wist het wel je bent echt gestoord maar maakt niet uit die mensen moeten er ook zijn, en ik vroeg mij af of je meedeed aan de ramadan zo ja wat is voor jou het doel.
je kan dan net zo goed gaan eten want dan heeft de ramadan voor jou geen betekenis ja behalve niks eten en drinken maar dat is niet alles maar dat wist je zeker nog niet ga de koran lezen.

SAMIROS

#26



een assousie is zuinig, waar denk je dat het geld blijft?
die drie soudie die jullie brengen elk jaar is niks vergeleken met het vermogen van ons abibichen.
jullie denken dat jullie marokko veel geld leveren, dat is een peuleschil in vergelijking met de sous!!
jullie praten maar wat in de lucht refyafie zeg ik jullie refyafie alhawa!!!




ja inderdaad sushi's zijn zuinig je zegt het zelf al wij geven volgens jou een peuleschil uit en jullie sushi's geven niks uit.

dat is het verschil  tussen riffien en sushi's jullie leveren geen bijdragen aan marokko en zoals de rest van jullie leven jullie van onze peuleschil.




razafa

#27
Sousssssa schreef

die drie soudie die jullie brengen elk jaar is niks vergeleken met het vermogen van ons abibichen.



Wat bedoel je met het vermogen van jullie abibichen?????

allasian

CiteerNou Samadi,als het zo goed gaat met jullie ,waarom klagen jullie dan? de arabieren werken voor jullie toch.maar in werkelijkheid zijn die arme arabieren daar naar toe gestuurd om te zorgen voor een arabische diversiteit in jullie gebied.zo hebben wij toch noch controle over onze schapen.haha,sukkel.ik ben in rif geweest,daar is niks,al die berbers verhuizen naar meknes,fes ,tanger,tetouan.dit zijn geen berber steden,

wij zijn nog gastvrij,van mij mag je overal wonen,maar in rif zijn die mensen zo dom en achterlijk ,dat ze alles haten wat arabisch is.en zo lang jullie haat , verderf en onrust in marokko proberen te zaaien,zal niemand ooit naar jullie luisteren.



Jongen,jij weet nog niet eens wie jij bent,lolo.
Denk je nou echt 100%arabisch te zijn???
Wat jij op je x en y-chromosomen hebt zitten,dat wil je echt niet weten.
Je spreekt alleen arabisch omdat jouw voorouders dat met de hardehand moesten leren van hun meerderen,PUNK.
Ik bespaar je de verkrachtingen die de echte arabieren gepleegd hebben op jouw voorouders,now I said to much.

allasian

#29
Nog steeds anno 2003 zijn veel arabischsprekende Marokkanen zich niet bewust van het amazighbloed dat door hun aderen stroomt,

Echt heel triest,