Hoofdmenu

Den Haag

Gestart door miss.F., 10/11/2004 om 14:01:56

Numidia

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 15:59:39

Nou de onderhandelingen schijnen op niets te zijn uitgelopen. De meeste mensen in de buurt zijn gevacueerd, behalve degenen die niet willen. Maar ik denk wel dat ze op het ergste zijn voorbereid. In het Leyenburg ziekenhuis zijn reeds 4 beddeb gereserveerd op de IC

Alleen de mensen uit de straat zijn geëvacueerd volgens ooggetuigen die op RTLZ hun verhaal vertelden.
Je zult maar net een straatje erachter wonen.

miss.F.

er zijn 3 mensen uit het pand gehaald, maar men weet niet of het de verdachten zijn.

miss.F.

Nou er gebeurt nog steeds niets!

Samariaan

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 16:13:52

mochten het moslims zijn daarbinnen dan zal er wat gebeuren tijdens maghrib (etenstijd!) ;)

miss.F.

Citaat van: MohamedUK op 10/11/2004 om 16:23:27
Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 16:13:52

mochten het moslims zijn daarbinnen dan zal er wat gebeuren tijdens maghrib (etenstijd!) ;)

etenstijd is om 5 uur, dus dat duurt nog wel ffe. Maar ik hoor nu een helicopter circleren, dus.. ze komen eindelijk in actie

miss.F.

ook zijn er net schoten gevallen

Samariaan

woon je in de buurt?

miss.F.

Citaat van: MohamedUK op 10/11/2004 om 16:37:28
woon je in de buurt?

in de schilderswijk maar ik hoorde daarnet de helicopter rondvliegen

miss.F.

er was net even een commotie ontstaan, een relletje waar de polite op af ging, maar het ging over 2 jongens die zich gewoon op straat bevinden. Het schijnt geen afleidingsmanouevre te zijn

miss.F.

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 16:41:11
er was net even een commotie ontstaan, een relletje waar de polite op af ging, maar het ging over 2 jongens die zich gewoon op straat bevinden. Het schijnt geen afleidingsmanouevre te zijn

ik hoor dat er een ruzie is tussen marokkanen en nderlanders. De ME is ze aan het verjagen

Samariaan

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 16:43:36

ik hoor dat er een ruzie is tussen marokkanen en nderlanders. De ME is ze aan het verjagen

waar is dit , in de buurt van de inval?

miss.F.

Citaat van: MohamedUK op 10/11/2004 om 16:44:56
Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 16:43:36

waar is dit , in de buurt van de inval?

ja in een nabij gelegen straat. achter de hekken

miss.F.

Er zijn nu veel jongeren aanwezig zowel nederlanders als buitenlanders

miss.F.

de scherpschuters hebben volgens een ooggetuige een aantal schoten afgelost richting het pand

Isefrawen

er is niks aan de hand... holland wil gewoon de sfeer opzwepen... de extreme marokkaantjes en moslims een beetje bang maken... moskee in Uden schijnt ook een actie te zijn om de hollandse extreme rechtse gemoederen te verzadigen...