Hoofdmenu

Den Haag

Gestart door miss.F., 10/11/2004 om 14:01:56

wereldburger

Citaat van: lopende_lach op 10/11/2004 om 15:19:07

Citeer

zag je de vraagtekens niet "o sarcastische lach"???......de vraag was " hoe ze de boel zouden kunnen beeindigen"....ze weten niet wie er precies zitten, wat ze aan munitie hebben, kortom; ze weten vrij weinig!!
en ze zullen heus wel contact met buiten hebben maar die zie ik niet zo snel met boodschappen van de Appie aan komen zetten om de mensen binnen eten te geven
Citeer

sinds wanneer doen allochtonen boodschappen bij de appie ::)...

Deze autochtone allochtoon doet vaak genoeg boodschappen bij de Appie; vooral met de bonuskorting

ze zullen er echt niet lang blijven zitten hoor..jammer dat ze identiteiten niet weten..anders hadden ze hun moeders kunnen sturen die ze een pak slaag geeft..en aan de oor naar buiten sleurt..

we zullen wel weer zien en meemaken hoe ze dit weer gaan "oplossen"

Dora

haha..tegenwoordig alleen op eigen merk :)..

maar goed inderdaad..ben ook benieuwd..is alleen wel klote dat het weer die rot maroc's zijn..

miss.F.

Citaat van: lopende_lach op 10/11/2004 om 15:22:51

maar goed inderdaad..ben ook benieuwd..is alleen wel klote dat het weer die rot maroc's zijn..

Hey, het is nog niet bekend wie het precies zijn, dus niet meteen ervan uit gaan dat het marokkanen zijn.

Dora

noord afrikanen..::)...alleen wij maroc's imazighen zelfs zijn zo dom om die taferelen in het oosten na te doen..wij zijn gehersenspoeld...

wereldburger

Citaat van: lopende_lach op 10/11/2004 om 15:22:51

weer aanleiding om met vingertjes te gaan lopen wijzen én weer alles en iedereen over één kam te scheren......wat ik niet begrijp is dat mensen die zulke acties uitvoeren het maar niet in hun botte harses krijgen dat zulke acties alleen maar averechts werken!!

Samariaan

Citaat van: lopende_lach op 10/11/2004 om 15:26:00
noord afrikanen..::)...alleen wij maroc's imazighen zelfs zijn zo dom om die taferelen in het oosten na te doen..wij zijn gehersenspoeld...

algerijnen zijn ook heel actief wat dat betrefd, ze vormen een van de belangrijkste groepen binnen Al Qaida heb ik begrepen (Egyptenaren zijn de andere belangrijke groep)

miss.F.

Die tv-west is me ook een zender zeg, hebben ze eindelijk een belangrijke ontwikkeling waarover ze het nieuws kunnen verslaan, gaan ze herhalingen uitzenden, runderen!!

Dora

in nederland..::)

Samariaan

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 15:31:21
Die tv-west is me ook een zender zeg, hebben ze eindelijk een belangrijke ontwikkeling waarover ze het nieuws kunnen verslaan, gaan ze herhalingen uitzenden, runderen!!

misschien zijn die journalisten gewoon bang? dat zag je ook met die paar NLse journalisten in Irak, bibberen dat ze deden :)

miss.F.

Citaat van: MohamedUK op 10/11/2004 om 15:50:24

misschien zijn die journalisten gewoon bang? dat zag je ook met die paar NLse journalisten in Irak, bibberen dat ze deden :)

Nee, dat denk ik niet. Het ontbreekt ze aan professionaliteit!! Maar het kan nu elk moment gebeuren. Ik volg het nu via RTL Z

Samariaan

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 15:51:48

Nee, dat denk ik niet. Het ontbreekt ze aan professionaliteit!! Maar het kan nu elk moment gebeuren. Ik volg het nu via RTL Z

wat kan er elk moment gebeuren? hou me op de hoogte ok!

miss.F.

Citaat van: MohamedUK op 10/11/2004 om 15:53:31
Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 15:51:48

wat kan er elk moment gebeuren? hou me op de hoogte ok!

De politie wil nu een inval gaan doen, ik zal je op de hoogte houden!!

Numidia

Misschien hebben die verdachten al zelfmoord gepleegd?

Ze weten niet eens hoeveel mensen er zijn.
Ze weten niet wat die mensen hebben.

Mensen in de omgeving zitten nog gewoon in hun woning en mogen nergens naar toe.

Misschien gaan we dezelfde taferelen als in Madrid met die 5 verdachten zien?

miss.F.

Citaat van: Numidia op 10/11/2004 om 15:56:59
Misschien hebben die verdachten al zelfmoord gepleegd?

Ze weten niet eens hoeveel mensen er zijn.
Ze weten niet wat die mensen hebben.

Mensen in de omgeving zitten nog gewoon in hun woning en mogen nergens naar toe.

Misschien gaan we dezelfde taferelen als in Madrid met die 5 verdachten zien?

Nou de onderhandelingen schijnen op niets te zijn uitgelopen. De meeste mensen in de buurt zijn gevacueerd, behalve degenen die niet willen. Maar ik denk wel dat ze op het ergste zijn voorbereid. In het Leyenburg ziekenhuis zijn reeds 4 beddeb gereserveerd op de IC

Numidia

Politie haalt twee mensen uit terroristenpand

Uit een portiek van het belegerde pand in Den Haag zijn twee mensen gehaald. Dat melden ooggetuigen aan RTL Nieuws.

Opperste paraatheid
Het is niet duidelijk of zij bij de terreurverdachten horen die volgens de politie in het pand zitten. Rond het pand staan eenheden van de politie en de Nationale recherche, en speciale arrestatieteams klaar voor een inval.

Eenheden
Zij zijn al sinds vannacht op jacht naar terreurverdachten die zich in de woning ophouden.

Granaat
Een eerste inval in het pand ging mis. In de woning ging een granaat af, waarbij drie agenten gewond raakten.

©RTLNieuws.nl