Hoofdmenu

Den Haag

Gestart door miss.F., 10/11/2004 om 14:01:56

wereldburger

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 14:58:51
Citaat van: lopende_lach op 10/11/2004 om 14:52:32
ikke niet..wil dat de film nu stopt...en dat ie vernietigd wordt..

De vraag is alleen hoe, de politie is bang om nogmaals een inval te doen wegens explosie-gevaar en de inztiitenden willen zich kennelijk niet overgeven

net zolang laten zitten totdat ze niets meer te eten en drinken hebben en vanzelf wel naar buiten komen??

Sabadilla

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 14:58:51
Citaat van: lopende_lach op 10/11/2004 om 14:52:32
ikke niet..wil dat de film nu stopt...en dat ie vernietigd wordt..

De vraag is alleen hoe, de politie is bang om nogmaals een inval te doen wegens explosie-gevaar en de inztiitenden willen zich kennelijk niet overgeven

Het gaat nu gebeuren. De tanks zijn al onderweg, ze gaan een inval doen denk ik

Dora

Citeer

net zolang laten zitten totdat ze niets meer te eten en drinken hebben en vanzelf wel naar buiten komen??

Citeer

wat een wijsheid zeg...en wie zegt dat ze geen contacten hebben met mensen buiten dat pand??..

miss.F.

Citaat van: MohamedUK op 10/11/2004 om 15:03:19
Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 14:57:36

ps MoUk, hoe ervar jij dit gebeuren daarzo in Engeland?

voor mij is het net een film :) ben bezorgd om jullie daaro in die terreurstaat. Als mensen willen vluchten, ik heb hier genoeg plek.

Hoe bevalt de film tot nu toe?

Maar wat ik me afvaag is hoe het is als moslim en marokkaan in Engeland te vertoefen??

Numidia

Citaat van: wereldburger op 10/11/2004 om 15:04:43

Of totdat ze de boel daar opblazen?

miss.F.

Ik denk ook dat ze voor het invallen van de nacht een inval gaan doen, er komt nu beweging in

Samariaan

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 15:06:25

Maar wat ik me afvaag is hoe het is als moslim en marokkaan in Engeland te vertoefen??

voor nu is het fantastisch, marokkanen worden hier namelijk als iets bijzonders gezien (er zijn er heel weinig) krijg je het respect dat je verdient ;) islam gezien is engeland veel meer toleranter aangezien uk veel religieuzer is algemeen gezien, ik hoef me nooit te schamen wanneer ik tegen werkgevers/docenten zeg, ik ga bidden.

miss.F.

Citaat van: MohamedUK op 10/11/2004 om 15:10:18

voor nu is het fantastisch, marokkanen worden hier namelijk als iets bijzonders gezien (er zijn er heel weinig) krijg je het respect dat je verdient ;) islam gezien is engeland veel meer toleranter aangezien uk veel religieuzer is algemeen gezien, ik hoef me nooit te schamen wanneer ik tegen werkgevers/docenten zeg, ik ga bidden.

dat zou je niet denken, gezien de politiek van Blair. Dus het zijn de Hollanders die extreem-rechts gedrag en denkbeelden op na houden

wereldburger

Citaat van: lopende_lach op 10/11/2004 om 15:06:01

Citeer

Citeer

wat een wijsheid zeg...en wie zegt dat ze geen contacten hebben met mensen buiten dat pand??..

zag je de vraagtekens niet "o sarcastische lach"???......de vraag was " hoe ze de boel zouden kunnen beeindigen"....ze weten niet wie er precies zitten, wat ze aan munitie hebben, kortom; ze weten vrij weinig!!
en ze zullen heus wel contact met buiten hebben maar die zie ik niet zo snel met boodschappen van de Appie aan komen zetten om de mensen binnen eten te geven

Sabadilla

Citaat van: Numidia op 10/11/2004 om 15:06:53

Om hoeveel mensen gaat het eigenlijk? Is het alleen 1 persoon of zitten ze daar met een groepje. Ik las laatst dat een artikel over een onbekende groep die Nederland dreigt met aanslagen als er geen einde komt aan de  anti-islamitische acties. Mischien behoren de verdachten tot deze groep

Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=438340&c=11

Samariaan

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 15:11:43

dat zou je niet denken, gezien de politiek van Blair. Dus het zijn de Hollanders die extreem-rechts gedrag en denkbeelden op na houden

Politiek en mensen zijn twee totaal verschillende werelden. verder zijn kamerleden hier onafhankelijker, ze vertegenwordigen het gebied waar ze gekozen zijn, als in zo'n gebied veel moslims wonen krijgen zij ook via deze manier een woord in de kamer. Verder stond bijna de helft van zijn partij niet achter de oorlog, nu is dat geloof ik meer.

maar mensen weten over het algemeen een duidelijk onderscheid te maken tussen politiek , terreur, normale moslims enzovoort, maar dat heeft ook te maken met een sterke professionele omroep zoals BBC.

Numidia

Citaat van: Sabadilla op 10/11/2004 om 15:16:15

Om hoeveel mensen gaat het eigenlijk? Is het alleen 1 persoon of zitten ze daar met een groepje. Ik las laatst dat een artikel over een onbekende groep die Nederland dreigt met aanslagen als er geen einde komt aan de  anti-islamitische acties. Mischien behoren de verdachten tot deze groep

Op de tv zeggen ze dat het om 2 verdachten gaat.
Maar dat er 2 verdachten daar woonden, wil nog niet zeggen dat er 2 personen op het moment van de inval aanwezig waren.

miss.F.

Citaat van: Sabadilla op 10/11/2004 om 15:16:15
Citaat van: Numidia op 10/11/2004 om 15:06:53

Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=438340&c=11

Ik hoorde op het tvwest nieuws dat het om 3 personen gaat

Dora

Citeer

zag je de vraagtekens niet "o sarcastische lach"???......de vraag was " hoe ze de boel zouden kunnen beeindigen"....ze weten niet wie er precies zitten, wat ze aan munitie hebben, kortom; ze weten vrij weinig!!
en ze zullen heus wel contact met buiten hebben maar die zie ik niet zo snel met boodschappen van de Appie aan komen zetten om de mensen binnen eten te geven
Citeer

sinds wanneer doen allochtonen boodschappen bij de appie ::)...

ze zullen er echt niet lang blijven zitten hoor..jammer dat ze identiteiten niet weten..anders hadden ze hun moeders kunnen sturen die ze een pak slaag geeft..en aan de oor naar buiten sleurt..

miss.F.

Citaat van: MohamedUK op 10/11/2004 om 15:16:48
Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 15:11:43

Politiek en mensen zijn twee totaal verschillende werelden. verder zijn kamerleden hier onafhankelijker, ze vertegenwordigen het gebied waar ze gekozen zijn, als in zo'n gebied veel moslims wonen krijgen zij ook via deze manier een woord in de kamer. Verder stond bijna de helft van zijn partij niet achter de oorlog, nu is dat geloof ik meer.

maar mensen weten over het algemeen een duidelijk onderscheid te maken tussen politiek , terreur, normale moslims enzovoort, maar dat heeft ook te maken met een sterke professionele omroep zoals BBC.

Dan laten de mensen daar hun hersenen functioneren wat hier schijnbaar lastig is. En ik denk inderdaad dat de media een belangrijke rol speelt in de politieke verschuivingen in een land. Jammer dat er in Nederland egen BBC look-a-like is