Hoofdmenu

Den Haag

Gestart door miss.F., 10/11/2004 om 14:01:56

miss.F.

Citaat van: Sma3enda op 10/11/2004 om 16:55:06

er is niks aan de hand... holland wil gewoon de sfeer opswepen... de extreme marokkaantjes en moslims een beetje bang maken... moskee in Uden schijnt ook een actie te zijn om de hollandse extreme rechtse gemoederen te verzadigen...

als ze de boel wilen opzwepen is ze dat aardig gelukt. Van mij mogen de marokkanen nu ook rake klappen uitdelen ipv te gaan fietsen in Amsterdam!

Isefrawen

ik bedoal basischool... die zou toch gesloopt worden, nieuw-bouw jawel jawel

Isefrawen

die fiets-actie is mede georganiseerd door MTNL... tuttebel Samira 3abbosch was weer van de partij...

Isefrawen

ow sorry Samira Bibbisch heet ze

miss.F.

Citaat van: Sma3enda op 10/11/2004 om 16:58:20

ik bedoal basischool... die zou toch gesloopt worden, nieuw-bouw jawel jawel

en die teksten die erop geplaatst werden van de White Power dan. Volgens mij is het een wel een rascistische actie geweest

miss.F.

MO UK, ik ga me oorbereiden op het eten, ik zal proberen om je daarna op de hoogte te houden

Isefrawen

duuuh iedereen kan die teksten daar plaatsen, ze moeten toch een reden hebben... en alls hoort uiteraard in een hokje

Isefrawen

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 17:02:18
MO UK, ik ga me oorbereiden op het eten, ik zal proberen om je daarna op de hoogte te houden

voorbereiden? eet je alles alleen op? zeker honderd kilo vreten gekookt...

Isefrawen

OK datw eten we nu ook weer... MO uk(rot op naar engeland) en miss F hebben een relatie...

wie wil er nog meer eerlijk voor uitkomen? plaats ze allemaal in Den Haag

Isefrawen

Numidia dat bericht van jouw die je hier wil plaatsen duurt wel lang zeg...

Isefrawen

ok ze kreeg honger en ging weg...

Samariaan

soqran moet ook richting moskee zo

Isefrawen

Citaat van: MohamedUK op 10/11/2004 om 17:09:00

en dan laat je je pc aanstaan bij het bekijken van het onderwerp Den Haag en je gaat bidden? feshkel!!

miss.F.

Citaat van: Sma3enda op 10/11/2004 om 17:02:34

duuuh iedereen kan die teksten daar plaatsen, ze moeten toch een reden hebben... en alls hoort uiteraard in een hokje

Oow en di zak met uitwerpselen die nar het marokkanase consulaat in r'dam is gegooid, wie heeft dat volgens jou gedaan?

miss.F.

Citaat van: MohamedUK op 10/11/2004 om 17:09:00

er zijn 2 mensen wggehaald van wie er 1 gewond is. Ik weet nu niet of dat de verdachten zijn