Bom verwoest ingang islamschool Eindhoven

Gestart door Numidia, 08/11/2004 om 07:39:14

Numidia

Bom verwoest ingang islamschool Eindhoven

In Eindhoven is vanmorgen vroeg bij een islamitische school een bom ontploft. Daardoor werd de ingang van de school ernstig beschadigd.

Ruiten gesprongen
Er raakte bij de explosie niemand gewond. Door de kracht van de explosie zijn er ook ruiten van woningen in de omgeving van de Tariek Ibnoe Ziyad-school gesprongen. De politie denkt dat de aanslag te maken heeft met de moord op Theo van Gogh.

Niet aangekondigd
De politie heeft vooraf geen signalen gekregen over acties tegen islamitische doelen. Over de precieze oorzaak van de explosie is volgens de politie nog niets te zeggen.

Burgemeester
Volgens burgemeester Sakkers van Eindhoven is door de explosie niemand gewondgeraakt. Maar hij zegt dat de buurt wel vreselijk geschrokken is. Het is volgens de burgemeester niet de eerste keer dat de school doelwit is. Eerder werd er al brand gesticht en er is een keer een molotovcocktail naar het gebouw gegooid.

Extra bewaking
Volgens Sakkers worden alle islamitische gebouwen in Eindhoven sinds vorige week dinsdag, naar aanleiding van de moord op Theo van Gogh, extra bewaakt. "De politie houdt de gebouwen extra goed in de gaten en buurtbrigadiers hebben de opdracht gekregen extra attent te zijn. En dan kan dit toch gebeuren. Het lijkt wel alsof we voor elk gebouw een politieagent neer moeten zetten."

©RTLNieuws.nl

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Aanslag Eindhoven werk van idioot'

Burgemeester Sakkers van Eindhoven noemt de bomaanslag op een islamitische school in Eindhoven 'het werk van een idioot'.

Veroordelen
"Deze moeten we met zijn allen zeer sterk veroordelen." De gemeente moet al het mogelijke doen om de verschillende bevolkingsgroepen bij elkaar te houden, aldus Sakkers. "Deze gebeurtenis mag geen scheiding teweeg brengen."

Met elkaar
"We moeten hier met elkaar uit zien te komen. We moeten voorkomen dat we met een vinger naar elkaar gaan wijzen en we moeten zuinig zijn op de contacten die we hebben. En die zijn in Eindhoven heel erg goed", zegt Sakkers.

©RTLNieuws.nl

allasian

Nederlanders hebben ook hun psychoten.Ben blij dat ze na Mohamed B zich nu ook melden.
En nou geen gezeik meer over marokkanen.

Isefrawen

uhm er was bijna een bom ontploft bij een marokkaanse familie... gisteren op de politiescanner gehoord...

gestoorden genoeg hier in nederland

Aqsil

Deze daden zijn het gevolg van wat Mohammedd B. geeft gedaan.
We moeten blij zijn dat ze nog niemand hebben gedood. na de aanslag in Spanje hebben Spanjaarden veel Marokkanen gedood. Ik hoop dat dit niet gaat gebeuren.

Dora

haha..wel grappig dat jij met zo'n scanner rond loopt > buurvrouw zit ook altijd voor het raam met zo'n ding aan..en dan aankloppen van..ja daar en daar is dit en dat gebeurd ..haha..wel grappig..

de werkelijke hollanders gedachte komt in deze tijd naar boven..dus elke idioot die nu durft te beweren dat hollanders tolerant zijn verdient 20 jaar cel zonder rechtzaak...

Isefrawen

tja moord valt niet te tolereren, al gebeuren er ergere dingen in het buitenland gepleegd door een "minderheid" (waaronder hollanders); dit gekutzooi van die hollanders is al een jaar of vijf gaande... bolkesteijn, nog een paar andere rechtse meelopertjes, toen onze debiel pim afortuyn... en al die klerelijers gooiden alleen maar benzine op het vuur...

las je dit in beeld zou brengen (met de nodige problemen van de "minderheid") en aan een ander land zou laten zien dan wordt nederland als een extreem rechts land neergezet... nog 12 jaar hier en dan ben ik vertrokken hier... lekker in spanje gaan zitten

mademoiselle

Wallahi....tolerantie is sinds enkele jaren ver te zoeken.

Dobry Den

Citaat van: Aqsil op 08/11/2004 om 15:19:09
Deze daden zijn het gevolg van wat Mohammedd B. geeft gedaan.
We moeten blij zijn dat ze nog niemand hebben gedood. na de aanslag in Spanje hebben Spanjaarden veel Marokkanen gedood. Ik hoop dat dit niet gaat gebeuren.

Deze daden hebben zich ook voor de moord op Theo van Gogh voorgedaan. Schuif het dus niet af op een individuele actie. Je vergelijking met de bomaanslag in Madrid raakt kant noch wal. 

Samariaan

Citaat van: mademoiselle op 08/11/2004 om 15:25:37
Wallahi....tolerantie is sinds enkele jaren ver te zoeken.

sinds al die allochtonen fatsoenlijk nederlands kunnen praten was het afgelopen met die tolerantie en scheinheiligheid (wat eigenlijk een vorm van indoctrinatie was)

Isefrawen

veel jonge hollanders zien marokkanen echt als een soort bedreiging voor hun carriere, ik merk het dagelijks op de werkvloer... ze weten tot de dag van vandaag niet waar ik vandaan kom... en dan hoor je wel eens wat leuke roddels over imaghrabien hehehe

een marokkaan is gewoon weggestuurd omdat er gewoon achter zijn rug gelogen werd... die jongen had echt talent! ben ik blij dat ik free-lancer ben zeg... eigen regels, en je hebt met niemand wat te maken

Sabadilla

Oke Mohamed B mag dan wel een moslim extrimist zijn of een religieuze fundamentalist of een terrorist of hoe ze hem ook willen noemen, maar diegenen die vandaag een bom lieten ontploffen in Eindhoven?? Zijn dat gewoon wittebrood criminelen of mogen we ze ook extrimisten noemen, of nog beter terroristen. De AIVD zou ook een lijst moeten gaan bijhouden van dergelijke extrimisten!!

Angel..

Ik vind het verschrikkelijk wat er allemaal gaande is hier in nederland!Ik baal er gewoon van

Numidia

Citaat van: lopende_lach op 08/11/2004 om 15:20:10
haha..wel grappig dat jij met zo'n scanner rond loopt > buurvrouw zit ook altijd voor het raam met zo'n ding aan..en dan aankloppen van..ja daar en daar is dit en dat gebeurd ..haha..wel grappig..

de werkelijke hollanders gedachte komt in deze tijd naar boven..dus elke idioot die nu durft te beweren dat hollanders tolerant zijn verdient 20 jaar cel zonder rechtzaak...

Tegenwoordig kun je ook via het net meeluisteren, zoals via:
http://www.livescanners.tk

Isefrawen

uhm maar dit bedoel ik niet hoor... hier hoor je alleen wat er spontaan gezegd wordt enzo... een openbare frequentie... het is veel interessanter als je de verborgen kanalen te pakken krijgt... maar ik zwijg als het graf!!

Numidia

Citaat van: Sma3enda op 08/11/2004 om 21:29:43

uhm maar dit bedoel ik niet hoor... hier hoor je alleen wat er spontaan gezegd wordt enzo... een openbare frequentie... het is veel interessanter als je de verborgen kanalen te pakken krijgt... maar ik zwijg als het graf!!

Het stiekeme illegale ;)