Koning Mohamed 6 wordt opgeroepen om ons in het gareel te houden.

Gestart door Kahina, 07/11/2004 om 16:12:05

faya

Citaat van: athsaynou op 09/11/2004 om 11:49:33
De nederlanders zijn echt wanhopig geworden dat ze een heel land oproepen om de moord te veroordelen helpt voor geen meter....ja ok iemand is vermoord klaar veroordeel hem volgens de regels en daarmee uit.

hahahaha ewa jah...hoe bedoel je wanhopig? zeker weten!

athsaynou

Citaat van: imzourenlady op 09/11/2004 om 12:10:37
Citaat van: athsaynou op 09/11/2004 om 11:49:33
De nederlanders zijn echt wanhopig geworden dat ze een heel land oproepen om de moord te veroordelen helpt voor geen meter....ja ok iemand is vermoord klaar veroordeel hem volgens de regels en daarmee uit.

hahahaha ewa jah...hoe bedoel je wanhopig? zeker weten!

Ja echt he... ::)

Angel..

Denken ze nou echt dat er iemand naar hem zal luisteren NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dus!Wat doet hij voor mij dat ik naar hem zal moeten luisteren,laat hem maar eerst die mensen in marokko helpen!!!!!!!!!!!!

ameziane

Isefrawen

kijk das nou een normale reactie die je van een regering moet verwachten...

wat dat betreft zijn ze wel intelligenter te noemen dan zo'n kommanneuker als frits bolkesteijn

Kahina

Citaat van: ameziane op 11/11/2004 om 13:48:17
Marokko's antwoord op de uitspraken van Bolkestein
http://www.map.co.ma/mapeng/home_dep/h_dep_appointment.htm

Hij heeft gelijk. Ik zie Nederland ook niet verantwoording afleggen voor al haar ge-exporteerde misdadigers (zelfs niet voor degene die hier zijn geboren).

Isefrawen

Citaat van: Kahina op 11/11/2004 om 13:56:36

Hij heeft gelijk. Ik zie Nederland ook niet verantwoording afleggen voor al haar ge-exporteerde misdadigers (zelfs niet voor degene die hier zijn geboren).

je meost eens gaan kijken naar de nederlanders in canada, hoe achterlijk ze daar nog in groepjes zich van de hele maatschappij issoleren... vorige maand nog een nederlander opgepakt daar omdat ie 4 canadese vrouwen had verkracht en vermoord...

ameziane

Citaat van: Kahina op 11/11/2004 om 13:56:36

Ik zal je het sterker vertellen: Nederland zet zich schaamteloos in om drugscriminelen uit buitenlandse gevangenissen te krijgen, waarna ze hier in Nederland worden vrijgelaten.

Kahina

Citeer

je meost eens gaan kijken naar de nederlanders in canada, hoe achterlijk ze daar nog in groepjes zich van de hele maatschappij issoleren... vorige maand nog een nederlander opgepakt daar omdat ie 4 canadese vrouwen had verkracht en vermoord...
Citeer

Ik heb familie in Canada en een van mij vertelde mij dat de Canadezen(schrijf je dat zo?)afstammen van misdadigers uit the old country (Europa) en h.oeren die daar naartoe werden getransporteerd als 'vermaak' voor de crimis. Lekker volk.

Ik heb ook een jaartje in Amerika gezeten (Seattle) en ongeveer twee uur rijden daar vandaan heb je een kleine Nederlandse gemeenschap dat net als hun Canadese landgenoten geheel geisoleerd van de rest van de maatschappij leven. En die zitten daar al een paar generaties. Wie heeft er nou integratieproblemen???