Koning Mohamed 6 wordt opgeroepen om ons in het gareel te houden.

Gestart door Kahina, 07/11/2004 om 16:12:05

Kahina

Mijn zusje vertelde mij net dat 'onze koning', wordt opgeroepen om 'ons' een hartig woordje toe te spreken. (de bron weet ik niet). Hij moet ons vertellen dat hij (zijn vader) ons niet naar Nederland heeft gestuurd om dergelijke activiteiten uit te halen.
Ben ik nou teruggeschoten in de tijd? Slavernij is toch afgeschaft? Sinds wanneer zijn wij staatsbezit?

Dat is toch te gek voor woorden. We worden op het matje geroepen omdat we Marokkaan zijn. Ik vraag me af of dit ook van Berlusconi zou worden gevraagd als de moordenaar een Italiaan was.

Ben benieuwd naar de volgende wanhoopsdaad van politiek Nederland. 

Trabandou

Citaat van: Kahina op 07/11/2004 om 16:12:05
Mijn zusje vertelde mij net dat 'onze koning', wordt opgeroepen om 'ons' een hartig woordje toe te spreken. (de bron weet ik niet). Hij moet ons vertellen dat hij (zijn vader) ons niet naar Nederland heeft gestuurd om dergelijke activiteiten uit te halen.
Ben ik nou teruggeschoten in de tijd? Slavernij is toch afgeschaft? Sinds wanneer zijn wij staatsbezit?

Dat is toch te gek voor woorden. We worden op het matje geroepen omdat we Marokkaan zijn. Ik vraag me af of dit ook van Berlusconi zou worden gevraagd als de moordenaar een Italiaan was.

Ben benieuwd naar de volgende wanhoopsdaad van politiek Nederland. 

"Mooie mensen", zeg... zij denken net alsof dat een medicijn is tegen de situatie hier in Nederland. ???

Kamal25

Koning moet zich uitspreken over Van Gogh

De Nederlandse regering moet contact zoeken met de Marokkaanse overheid inzake de moord op Theo van Gogh. Dat stelde eurocommissaris Frits Bolkestein zondag in het televisieprogramma Buitenhof. Volgens Bolkestein moet koning Mohammed VI van Marokko zich uitspreken over de moord op Van Gogh. Bolkestein: "Hij moet duidelijk maken dat Marokko geen exporteur van moordenaars ambieert te zijn".

Volgens Bolkestein is de aanslag op Van Gogh een gevolg van onbehagen in de islamitische wereld. "Ooit was de islam een leidende cultuur. Zij vragen zich nu af: 'Waarom zijn wij dat niet nog steeds?' Godsdienstig fanatisme is een wanhoopspoging van een cultuur die steeds meer is gaan achterlopen."

Frits Bolkestein wierp zich in de jaren negentig op als een van de eerste criticasters van de multiculturele samenleving.

Bron: © Novum - 07 november 2004

Zware onzin.

------------------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

naoual Ammartia

Citaat van: Kamal25 op 07/11/2004 om 16:16:43
Koning moet zich uitspreken over Van Gogh

De Nederlandse regering moet contact zoeken met de Marokkaanse overheid inzake de moord op Theo van Gogh. Dat stelde eurocommissaris Frits Bolkestein zondag in het televisieprogramma Buitenhof. Volgens Bolkestein moet koning Mohammed VI van Marokko zich uitspreken over de moord op Van Gogh. Bolkestein: "Hij moet duidelijk maken dat Marokko geen exporteur van moordenaars ambieert te zijn".

Volgens Bolkestein is de aanslag op Van Gogh een gevolg van onbehagen in de islamitische wereld. "Ooit was de islam een leidende cultuur. Zij vragen zich nu af: 'Waarom zijn wij dat niet nog steeds?' Godsdienstig fanatisme is een wanhoopspoging van een cultuur die steeds meer is gaan achterlopen."

Frits Bolkestein wierp zich in de jaren negentig op als een van de eerste criticasters van de multiculturele samenleving.

Bron: © Novum - 07 november 2004

Zware onzin.

------------------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

YEH ZIELIG

E3ber_Tastite

alsof het mij een donder kan schelen, wat die gast te zeggen heeft.

ameziane

Citaat van: Kahina op 07/11/2004 om 16:12:05
Mijn zusje vertelde mij net dat 'onze koning', wordt opgeroepen om 'ons' een hartig woordje toe te spreken. (de bron weet ik niet). Hij moet ons vertellen dat hij (zijn vader) ons niet naar Nederland heeft gestuurd om dergelijke activiteiten uit te halen.
Ben ik nou teruggeschoten in de tijd? Slavernij is toch afgeschaft? Sinds wanneer zijn wij staatsbezit?

Dat is toch te gek voor woorden. We worden op het matje geroepen omdat we Marokkaan zijn. Ik vraag me af of dit ook van Berlusconi zou worden gevraagd als de moordenaar een Italiaan was.

Ben benieuwd naar de volgende wanhoopsdaad van politiek Nederland. 
Grote onzin.De Marokkaanse regering heeft hier niks te zeggen.Hier in Utrecht is de Marokkaanse consul langs wat moskeen geweest om de mensen te vertellen dat de moord niet goed te keuren valt.Alsof hij iets nieuws bracht.
Wat betreft Bolkestein:die man is aan het dementeren,ik neem hem al niet niet meer serieus.

IIAwajie3erII

Nederland is de kluts kwijt en vreest voor verdere verslechter*ing  , en dan is hetnog niet eens zo gek dat ze zo'n rare stap zouden nemen .
Ik bedoel we kunnen ook zo lekker door blijven gaan en een rasistenbende de leiding bezorgen in de 2de kamer , om vervolgens hier eruit gegooid te worden .
Maar duidelijk een gedachte van wanhoop .

iensie

Wij moeten ook de koning bij roepen als ze beledegen en als ze
ons uitsluiten van werk, als ze turkeye niet in eu willen hebben van wege religie ,
kort om de koning is onze reder in nood

awragh



Radicale moslims beschouwen de koning zelf als een afvallige en bondgenoot van Amerika. Hoe kan hij hen nou aansporen om zich te distantieren van extremisme?
Overigens zijn hier bijna uitsluitend Imazighen en die wantrouwen het koningshuis als geen ander.
Extremisten luisteren alleen naar oproepen van Bin Laden of andere mujahiddin. De koning van Marokko is synoniem aan Europa en het westen.

In Marokko is de strijd tegen het terrorisme erger dan hier in Nederland. Iedereen met een baard die een beetje over de islam spreekt, wordt gelijk opgepakt.
Zo zijn er tal van voorbeeld in o.a. Nador, enz..
M.a.w. de koning van Marokko heeft absoluut geen invloed op de huidige gang van zaken.

adios

Asafu

Verdachte moord 'product van Nederlandse samenleving'

AMSTERDAM - De verdachte van de moord op Theo van Gogh is een Nederlander en dus " een product van de Nederlandse samenleving". Dat vindt de vooraanstaande Marokkaanse sociologe Fatema Mernissi. "De gehele maatschappij moet zich afvragen hoe het zover heeft kunnen komen dat een 26-jarige jonge man zo verstrikt is geraakt in eenzaamheid en verwarring."
Dat zei Mernissi donderdag in Amsterdam na de uitreiking van de Erasmusprijs, die behalve aan haar ook aan twee andere liberale moslimdenkers, Sadik Al-Azm (Syrië) en Abdulkarim Soroush (Iran) is toegekend. De Nederlandse samenleving is volgens haar medeverantwoordelijk voor de moord. "Wij zijn ook criminelen, omdat we zulke jonge mensen niet hebben geholpen om op een normale manier te communiceren."

"Waar waren de maatschappelijke organisaties in Nederland en in de islamitische gemeenschap, wat deden de lokale overheid, de scholen, de jongerengroepen", vroeg Mernissi zich af. Geen van hen heeft volgens haar kennelijk kunnen voorkomen dat de verdachte zich heeft opgesloten in een gevoel van afwijzing. De Nederlandse samenleving moet alles op alles zetten om zulke jongeren weer bij de maatschappij te betrekken, zei ze.

Alleen communicatie met mensen om zich heen had de verdachte volgens haar af kunnen brengen van de gedachte dat het normaal is om iemand te doden wiens mening jou niet aanstaat. "Nergens ter wereld is het normaal om iemand te vermoorden omdat je het niet met hem eens bent."

Telegraaf, 04-11-2004

Isefrawen

#10
Bolkestein is een kommaneuker, wie neemt hem nog serieus? ???

laat staan wat hij in te brengen heeft...

"Pas op, dat ze, datgene aandoen, wat je niet aan wil, zeg me welke weg de richting aangeeft..." (Ithran) Wat hebben ze te zeggen?  Onze broeders, waar komen ze elkaar tegen, onze broeders" (Ithran) De zon is van ons allemaal, niet alleen van hun, pas op, dat ze, datgene doen, waar ze zin in hebben" (Ithran)

Isefrawen



oftewel Thirelli...

die zowel de koning als Bolkesteijn niet te bieden heeft...

Sabadilla

Citaat van: Sma3enda op 07/11/2004 om 20:59:24
Bolkestein is een kommaneuker, wie neemt hem nog serieus? ???

laat staan wat hij in te brengen heeft...

"Pas op, dat ze, datgene aandoen, wat je nie aan wil, zeg me welke weg de richting aangeeft..." (Ithran) Wat hebben ze te zeggen?  Onze broeders, waar komen ze elkaar tegen, onze broeders" (Ithran) De zon is van ons allemaal, niet alleen van hun, pas op, dat ze, datgene doen, waar ze zin in hebben" (Ithran)

Hoe heet die lied van ithran? kan je m op je server zetten

Isefrawen

Citaat van: Sabadilla op 07/11/2004 om 21:03:01
Citaat van: Sma3enda op 07/11/2004 om 20:59:24
Bolkestein is een kommaneuker, wie neemt hem nog serieus? ???

laat staan wat hij in te brengen heeft...

"Pas op, dat ze, datgene aandoen, wat je nie aan wil, zeg me welke weg de richting aangeeft..." (Ithran) Wat hebben ze te zeggen?  Onze broeders, waar komen ze elkaar tegen, onze broeders" (Ithran) De zon is van ons allemaal, niet alleen van hun, pas op, dat ze, datgene doen, waar ze zin in hebben" (Ithran)

Hoe heet die lied van ithran? kan je m op je server zetten

Thirelli

athsaynou

De nederlanders zijn echt wanhopig geworden dat ze een heel land oproepen om de moord te veroordelen helpt voor geen meter....ja ok iemand is vermoord klaar veroordeel hem volgens de regels en daarmee uit.