Stop de joden haat....

Gestart door Wasilla tarifest, 08/11/2003 om 18:53:21

Dora

#30

CiteerMultatuli heeft ooit n bericht voor mensen zoals jij achtergelaten:

Mvg.

ALLAH (SWT) heeft ooit een bericht voor mensen zoals jij achtergelaten;

waarlijk, de schuldigen plachten de gelovige uit te lachen, en wanneer zij hen voorbijgingen, knipoogden zij tegen elkander. En wanneer zij tot de hunnen terugkeerden, keerden zij opgetogen terug; en wanneer zij hen zagen, zeiden zij; "dit zijn inderdaad dwalenden". maar zij waren niet als bewakers over hen gezonden. daarom zullen op deze DAG de gelovigen over de ongelovigen lachen, op hoge sofa's zittende zullen zij aanschouwen; voorzeker worden de ongelovigen vergolden voor hetgeen zij plachten te doen.

(Qor'aan 83;29-36_)

Noach (RA), zei;
'ALS GIJ ONS BESPOT, ZULLEN WIJ U (LATER) BESPOTTEN ZOALS GIJ (ONS) NU DOET.

(Qor'aan 11;39)



ighes

#31

CiteerALLAH (SWT) heeft ooit een bericht voor mensen zoals jij achtergelaten;

waarlijk, de schuldigen plachten de gelovige uit te lachen, en wanneer zij hen voorbijgingen, knipoogden zij tegen elkander. En wanneer zij tot de hunnen terugkeerden, keerden zij opgetogen terug; en wanneer zij hen zagen, zeiden zij; "dit zijn inderdaad dwalenden". maar zij waren niet als bewakers over hen gezonden. daarom zullen op deze DAG de gelovigen over de ongelovigen lachen, op hoge sofa's zittende zullen zij aanschouwen; voorzeker worden de ongelovigen vergolden voor hetgeen zij plachten te doen.

(Qor'aan 83;29-36_)

Noach (RA), zei;
'ALS GIJ ONS BESPOT, ZULLEN WIJ U (LATER) BESPOTTEN ZOALS GIJ (ONS) NU DOET.

(Qor'aan 11;39)




Moet ik hieruit concludieren dat jij in het hiernamaals Joden gaat uitlachen uit een hoge sofa.

Dora

CiteerMoet ik hieruit concludieren dat jij in het hiernamaals Joden gaat uitlachen uit een hoge sofa.
en HIj is GOD in de hemelen en op aarde en HIJ is de Alwijze, de Alwetende.

( Qor'aan 43;84)
meer kan ik niet zeggen beste ighes....

ighes

#33

Citeeren HIj is GOD in de hemelen en op aarde en HIJ is de Alwijze, de Alwetende.

( Qor'aan 43;84)
meer kan ik niet zeggen beste ighes....

Laat HEM dan ook beoordelen over zijn volk... hij heeft de wereld met alles wat er in zit toch gemaakt.


Dora

#34

CiteerLaat HEM dan ook beoordelen over zijn volk... hij heeft de wereld met alles wat er in zit toch gemaakt.


zij die geloven, strijden voor de zaak van ALLAH, maar de ongelovige strijden voor de zaak van de boze. strijdt daarom tegen de vrienden van satan; voorzeker, satans plan is zwak

(Qor'aan 4;77)

Dora

#35

Citeerhaat is héél destructief,lopende-lach, ga zo door, en je zult zien wat je ermee bereikt....!!

is hij, die GOd vereert in de uren der nacht, nederknielende en staande, die voor het hiernamaals vreest en hoopt op de barmhartigheid van zijn HEER (gelijk aan degen, die dit niet doet)? Zeg; "zijn zij die weten gelijk aan hen die niet weten?" maar alleen de verstandigen trekken er lering uit.

(Qor'aan 39;9)

ighes

#36


Zij die geloven proberen een goed leven te leiden, wil zeggen geen rare dingen zeggen andere mensen niet dood wensen enzv...

Dora

#37

CiteerZij die geloven proberen een goed leven te leiden, wil zeggen geen rare dingen zeggen andere mensen niet dood wensen enzv...


je hebt ergens ook gelijk.....ik trek me terug.
leef en laat leven!!!!!

Voluptas

#38

CiteerALLAH (SWT) heeft ooit een bericht voor mensen zoals jij achtergelaten;

waarlijk, de schuldigen plachten de gelovige uit te lachen, en wanneer zij hen voorbijgingen, knipoogden zij tegen elkander. En wanneer zij tot de hunnen terugkeerden, keerden zij opgetogen terug; en wanneer zij hen zagen, zeiden zij; "dit zijn inderdaad dwalenden". maar zij waren niet als bewakers over hen gezonden. daarom zullen op deze DAG de gelovigen over de ongelovigen lachen, op hoge sofa's zittende zullen zij aanschouwen; voorzeker worden de ongelovigen vergolden voor hetgeen zij plachten te doen.

(Qor'aan 83;29-36_)


Waarom de bovenstaande passage als reactie op mijn stuk?  
- Het is overigens de sourat die ik in mijn dagelijks leven 't vaakst gebruik als reactie op gelovige betweters...-
Jammer dat je aan het eind van de Sourat bent begonnen, je slaat zo'n mooi stuk over...

'Wee de knoeiers die, wanneer zij zich door de mensen iets laten afmeten, de volle maan verlangen, maar die zelf, wanneer zij afmeten of afwegen, te weinig geven. Denken die mensen dan niet dat zij opgewekt worden op een geweldige dag, op de dag dat de mensen voor de Heer van de wereldbewoners staan?' Koran 83; 1:6


CiteerNoach (RA), zei;
'ALS GIJ ONS BESPOT, ZULLEN WIJ U (LATER) BESPOTTEN ZOALS GIJ (ONS) NU DOET.

(Qor'aan 11;39)

Wie zie jij in deze discussie als 'gij' en 'wij'?

Mvg.


CheimaGirl

#39
hey waarom misbruiken jullie de souras en de islaam
in het algemeen om jullie gelijk te halen????? Zo
gaat dat niet hoor. En daarbij het ging om jodenhaat
remember?

Wasilla tarifest

#40

Citeerhey waarom misbruiken jullie de souras en de islaam
in het algemeen om jullie gelijk te halen????? Zo
gaat dat niet hoor. En daarbij het ging om jodenhaat
remember?

JA, maar zoals je hebt begrepen topics gaan overal over behalve over het onderwerp zelf.

ChiefWhip

#41

CiteerJA, maar zoals je hebt begrepen topics gaan overal over behalve over het onderwerp zelf.

Ongelofelijk waar.
Zoals nu het geval is.
Ben al weg.

SAMADIE

#42
zo to zien dwaalen jullie echt af van het onderwerp waar mij het omgaat dat alleen maar marokkane de schuld van krijgen als of we alelmaal joden haters zijn.
en gister op TV NED1 had ze het over die demostratie en over dat maeokaane joden haten maar niet dat ook veel moslim`s mee hebben gelopen.

Wasilla tarifest

#43

Citeerzo to zien dwaalen jullie echt af van het onderwerp waar mij het omgaat dat alleen maar marokkane de schuld van krijgen als of we alelmaal joden haters zijn.
en gister op TV NED1 had ze het over die demostratie en over dat maeokaane joden haten maar niet dat ook veel moslim`s mee hebben gelopen.

Nee, ik had ook niets anders verwacht.

SAMADIE

#44
hoe bedoel je?

CiteerNee, ik had ook niets anders verwacht.