Stop de joden haat....

Gestart door Wasilla tarifest, 08/11/2003 om 18:53:21

Voluptas

'Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.'Albert Einstein...en vertel eens Lopende_Lach, uitgebreide collectie of niet?


ighes

#16

Helaas moeten we concludieren dat veel mensen het vertstand hebben van een kleuter, herhalen wat hun ouders zeggen en met de menegte mee lopen zonder maar een keer te twijevel aan wat ze doen... de vraag is waarom hebben deze mensen toch hersens als zij die toch niet gebruiken.

Voluptas

Citeer...
wat betreft de joden (de naam zegt t al) die mogen van mij sterven en het liefst een pijnlijke dood. zij waren de "verheven volk" maar zij hebben de woord van GOD verloochend nu mogen zij verloochend worden stelletje kalfaanbidders. DOOD en alleen de DOOD is juist voor hen.

Multatuli heeft ooit n bericht voor mensen zoals jij achtergelaten:
'Trek naar de woestijn..sla u een kemelhuid om de lenden...omgord u met lederen riemen...voed u met sprinkhanen en wilde honing.
Denk, peins, overweeg...twijfel...overweeg nogmaals, en weder, en nog eens...altijd door, altijd opnieuw.
Rek uw begrip tot de uiterste grens der mogelijkheid van kennen, kunnen, weten en begrijpen.
Schroef uw denkvermogen op tot de hoogste mate van bevatting.
Span uwe gedachten voor de logge vracht van alle onopgeloste vraagstukken...zweep ze voort met de kracht van uwel wil, tot raders en zeelen kraken...
Hebt ge dit alles gedaan?
Als ge dit zult gedaan hebben tot uwe ziel vermoeid is, tot uw vleesch zich afscheidt van 't gebeente...
Als ge dan eindelijk meent iets te hebben geleerd, iets te weten, iets te begrijpen...
Keert dan terug uit de woestijn. Volg de inspraak van uw hart dat aandrijft tot meedeeling, en zeg:'

"Hetgeen ik hierboven zei over de Joden klopt niet en slaat nergens op."

Mvg.




ChiefWhip

#18

Ighes! Man! Wil niet muggenziften, maar je blijft het maar doen. Doe eens wat aan je spelling. Het leest verschrikkelijk. En oh ja...voorzetsels gebruiken waar nodig is.

student1980

#19
offtopic


CiteerIghes! Man! Wil niet muggenziften, maar je blijft het maar doen. Doe eens wat aan je spelling. Het leest verschrikkelijk. En oh ja...voorzetsels gebruiken waar nodig is.

offtopic

Wasilla tarifest

#20

Citeerofftopic



offtopic

wat bedoel je hier nou mee

student1980

#21
Ik begrijp echt gewoon niet wanneer mensen de Joden aanvallen met argumenten dat zij ''onze broeders vermoorden''.

Dat is een slecht argument. Een Jodenvriend zou weer op zijn beurt kunnen zeggen dat Palestijnen ''hun broeders vermoorden''.

Kortom het lost niets aan het geschil op. Wanneer je ze gewoon haat zeg het dan. Ik haat ze omdat ik gewoon niet anders weet ofzo.

Er zit namelijk echt helamaal niets rationeels achter het argument. Joden vinden ik prima, zoals alle mensen op deze aardbol.

Wasilla tarifest

#22

CiteerIk begrijp echt gewoon niet wanneer mensen de Joden aanvallen met argumenten dat zij ''onze broeders vermoorden''.

Dat is een slecht argument. Een Jodenvriend zou weer op zijn beurt kunnen zeggen dat Palestijnen ''hun broeders vermoorden''.

Kortom het lost niets aan het geschil op. Wanneer je ze gewoon haat zeg het dan. Ik haat ze omdat ik gewoon niet anders weet ofzo.

Er zit namelijk echt helamaal niets rationeels achter het argument. Joden vinden ik prima, zoals alle mensen op deze aardbol.


zit een bron van waarheid in, maar ik snap dan niet waarom die nederlanders de marokkanen er op aanspreken

ighes

#23

CiteerIn Nederland leven Moslims uit verschillende landen, maar het zijn alleen de Marokkanen die Joden lastig vallen.

Wasilla tarifest

#24

CiteerIn Nederland leven Moslims uit verschillende landen, maar het zijn alleen de Marokkanen die Joden lastig vallen.

Nou daar geloof ik dus helemaal niks van...

CheimaGirl

#25

CiteerIn Nederland leven Moslims uit verschillende landen, maar het zijn alleen de Marokkanen die Joden lastig vallen.
Ik denk niet dat het alleen de marokkanen zijn die de
joden lastig vallen maar dat ze iedereen die op een marokkaan
lijkt (tunesiers, ...) op het zelfde hoopje gooien en
ze maar de marokkanen noemen.  

ighes

#26

CiteerIk denk niet dat het alleen de marokkanen zijn die de
joden lastig vallen maar dat ze iedereen die op een marokkaan
lijkt (tunesiers, ...) op het zelfde hoopje gooien en
ze maar de marokkanen noemen.  

Ach man... gaan we weer ontkennen, ik woon a'dam en heb het een paar keren meegemaakt... het zijn echt altijd die stomme Marokkaanse jochies die weer de held willen uithangen.

CheimaGirl

#27

CiteerAch man... gaan we weer ontkennen, ik woon a'dam en heb het een paar keren meegemaakt... het zijn echt altijd die stomme Marokkaanse jochies die weer de held willen uithangen.

Ik geef je geen ongelijk maar het zijn NIET
ALLEEN die marokkanen die het telkens weer doen, het
 kunnen der ook zijn van een andere herkomst die op marokkanen lijken . En ja
sommige marokkaanse "wanna be " jongetjes moeten eens
heropgevoed worden want tegenwoordig...

Masja

#28

Citeer'Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.'Albert Einstein...en vertel eens Lopende_Lach, uitgebreide collectie of niet?



je kunt het ook conditionering noemen, maar zoals ik al een keer eerder zei, als je een sterke persoonlijkheid hebt,vorm je je eigen mening vanuit een objectieve hoek, en ben je niet vatbaar voor brainwash!!

Masja

#29
wat ik niet begrijp is die tegenstrijdigheid v. al die haat.
eerst haat tegen de arabieren, dan de nederlanders, dan de joden, waarin de palestijnen (arabieren dus!!)ineens een broederrol vervullen, dat klopt totaal niet
ik ga me afvragen of al die haat uiteindelijk geen zelfhaat is, geprojecteerd op anderen.....
haat is héél destructief,lopende-lach, ga zo door, en je zult zien wat je ermee bereikt....!!