ARBIB DOODGESCHOTEN

Gestart door SAMIROS, 03/11/2003 om 11:40:43

SAMIROS

CiteerHoi Ahidoes,

Masja vindt me te emotioneel, Samiros zegt dat ik gauw op de kast zit en jij zegt dat ik koel en politiek ben.
Iedereen roept iets anders.

Bottom line:


de bottom line is get a LIFE!!!!!!!!















Goner

#16
Samiros,

Gelukkig weet je niet waar je het over hebt, anders zou je je nu schamen.

Veel sterkte als je nog eens iemand tegenkomt met een andere mening. Van mij heb je geen last meer.

Monique

Lâle

#17
Volgens mij is Moniq hier juist een van de weinigen zonder oogkleppen op. Ze ziet de feiten en niet alleen dat wat zij wil zien. Je kunt simpelweg niet alles afschuiven op discriminatie.

SAMIROS

#18
nou moniq als je de topic leest en er geen ander verhaal van gaat maken.


want ik had het oer arbib en geen andere mensen en ik weet degelijk waar ik het over heb.

en trouwens ik hoef jouw mening niet en ik wil dat je ook niet meer reageert tenzij je eens echt iets hebt te melden over de topic oke dag MONIQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ahidoes

#19
dit bedoel ik nou met politiek aanpak:
"gelukkig weet je niet waar je het over hebt"
Jouw conclusie Moniq is: Ik weet beter, ik probeer de ander te overtuigen is hij/zij niet met mij eens dan weet deze niet waar hij/zij het over heeft.

op grond van bovenvermelde deel ik je mee dat jij(moniq) zich moet schamen en niet Samiros

eind verhaal.


SAMIROS

#20
DANK JE WEL AHIDOES DAT HEB JE GOED UITGELEGD.


Goner

#21

Citeerdit bedoel ik nou met politiek aanpak:
"gelukkig weet je niet waar je het over hebt"


Ja, als Samiros mij zegt : "Get a life"  dan weet ze ABSOLUUT niet waarover ze het heeft. Zij kent mijn leven namelijk niet. Daarom moet ze zich schamen.

>Jouw conclusie Moniq is: Ik weet beter, ik probeer de >ander te overtuigen is hij/zij niet met mij eens dan weet >deze niet waar hij/zij het over heeft.

Waar lees jij dat ik het beter weet? Ik heb een ándere mening. Samiros stelt een vraag, ik geef mijn mening. Die is anders dan die van Samiros. Dat heet democratie.
Dat is wat anders dan Poldermodel, dat iedereen dezelfde mening heeft en alle plooien worden weggestreken.

>op grond van bovenvermelde deel ik je mee dat jij(moniq) >zich moet schamen en niet Samiros

Goed, even terug naar het begin dus:

>Vinden jullie het terecht dat een agent iemand doodschiet >en niet eens een proces krijgt?

Nee, er moet onafhankelijk onderzoek zijn, dus geen politie die politie onderzoekt.

>Nou mijn mening is dat dit een typisch een doofpot geval >is onder de tafel politiek.

Kan goed, net als bij de andere gevallen (Nederlanders, zoals P.Boelei, herinner je je de rellen om hém nog?)van ed afgelopen jaren waarbij het niet tot vervolging kwam.

>ik denk dat een goede agent het anders had aangepakt en >hem (bijv) in zijn been had gechoten, want ik geloof niet >dat de intentie van arbib was om die agent neer te steken

Kijk in de archieven, je zult zien dat ik zoiets ook al vrijwel woordelijk heb geschreven.

>stel: dat de politieagent marokaan was en hij schiet een >nederlander dood dan denk ik dat ie onstslagen werd en een >proces en veroordeling kreeg + tbs.

Ik geloof dat dan dezelfde doofpot geactiveerd wordt.

>ik ben hier zo boos over geworden ik kan niet omschrijven >hoe erg ik dit vindt, de politie en het OM werken samen >dus dan weet je dat ze mekaar het handje boven het hoofd >houden,

Ja, daarom dus een onafhankelijke onderzoeksinstantie erop zetten, zoals een medisch tuchtcollege bij falende artsen.

>want stel  dat die agent met opzet arbib heeft dood >geschoten dat zou zoveel schade aan de politie leveren dus >ik weet zeker dat de verklaringen van de politie en OM >niet kloppen.

Dat zullen we dus nooit weten, de twijfel zal blijven, en de familie moet ermee verder. Verschrikkelijk. Daarom dus een onafhankelijke onderzoeksinstantie.

Bedankt voor jullie veroordelingen. Je hebt je goede daad voor vandaag weer verricht. Ik ben weg. Kijken of ik ergens een leven kan vinden.


SAMIROS

#22
ik wist wel dat je leven alleen maar uit internet en nog eens internet bestond ga eens naar buiten frist je op.




doei doei

ps het is niet sarcastisch bedoeld

cinderella

#23
ahhhhh......

Goner

#24
Citeerik wist wel dat je leven alleen maar uit internet en nog eens internet bestond ga eens naar buiten frist je op.

doei doei

ps het is niet sarcastisch bedoeld

Niet sarcastisch bedoeld, lijkt alleen maar zo. Je zou dit dus aan iemand geschreven kunnen hebben die in een rolstoel zit. Bijvoorbeeld. Of met pleinvrees. Je moet eens nadenken voor je iemand veroordeelt.



ahidoes

#25
Hoi Moniq,
zoals ik uit jou berichten lees kom ik tot conclusie over hoe je ongeveer in elkaar steekt namelijk:
jij houdt graag van discussieren> meestal zoek jij iemand waar je het nooit over mee eens zult zijn.
dan zeg je gewoon dat is toch democratie( want andere kent waarschijnlijk democratie niet, maar om niet weer opvallend over te komen zeg je dat is iets anders dan poldermodel)

Maar moniq jij wil graag je "ei kwijt" je bent heel lang op zoek tot je bij amazigh.nl terecht kwam. Doe maar meid zou ik zeggen, als je toch nergens kan.. wij zijn een gastvrij volk.

  

SAMIROS

#26

CiteerNiet sarcastisch bedoeld, lijkt alleen maar zo. Je zou dit dus aan iemand geschreven kunnen hebben die in een rolstoel zit. Bijvoorbeeld. Of met pleinvrees. Je moet eens nadenken voor je iemand veroordeelt.







moniq ik veroordeel niemand begrijp je dat.  en wat hebben gehandicapten er mee te maken.

jij veroordeelt mensen niet ik.



kenza

#27


mensen wakker worden, politiemensen worden altijd beschermd, of het slachtoffer nu chinees nederlands of marokkaans is, dat doet er niet toe! als het politieapparaat niet door een staat beschermd zou worden n zou het simpelweg niet werken. ze lopen nu eenmaal met pistolen rond en ja als ze zich 'bedreigd' voelen hebben ze het recht om het wapen te gebruiken, vooral als de 'verdachte' een wapen draagt...
Weten jullie ook hoeveel onschuldige marokkanen in marokko dagelijks vermoord worden door politieagenten? check de site van emnesty zou ik zeggen!!!

De moord van deze agent valt niet goed te praten maar wees verstandig met wat je zegt, als een hollander of turk door een politieagent neergeknald kan worden, kan dat een marokkaan ook overkomen... het enige funest is dat de Turkse en Nederlandse staat wel achter hun burgers staat, denk aan het uitleveringsverzoek van Turkije voor de desbetreffende agent. Die agent kan in ieder geval Turkije niet meer in...
De nederlander? ach dat was toch maar om een nederlandse crimineel gaan zou het OM gezegd hebben...
Wat marokkanen betreft: ach die zijn niet belangrijk in de ogen van de marokkaanse regering, anders hadden ze allang ingegrepen. vooral als je kijkt naar het dagelijkse vuil dat in de kranten over marokkanen wordt geschreven. Of het getreiter/uitdagen van jongeren op straat door media/politie. De nederlanders dagen de Marokkanen gewoon uit, het is nu de zet aan de marokkanen. negeer je het of ga je in actie? Ze verwachten natuurlijk dat de marokkaan niks zou doen (net als al die entnische groepen die nederlanders in de afgelopen jaren hebben afgezeikt), ik denk toch dat ze het deze keer met hun machtsvertoon aan het kortste eind trekken, die hollanders!  

De marokkaanse staat heeft de marokkanen in nederland al afgeschreven. sterker nog, marokko steunt de plannen van nederland om jonge criminele marokkanen harder aan te pakken; dus zwaarder straffen dan wanneer een hollander of turk crimineel is.


Masja

#28
jongens toch laat dat meisje met rust,zeg, gelijk hatelijke opmerkingen is niet nodig, en iedereen heeft recht op een eigen mening
op ned. rechtssysteem terug te komen, doofpot systeem, watjesbeleid, meer niet, er gebeuren zoveel dingen binnen dat systeem, die niet kloppen, dat wil je niet weten
nederland een vrij land?   fake vrijheid ja

selwa

#29
Hier slaan we een beetje door vind ik. Geen vrijheid in Nederland? Waar had je liever gewoond, in het o zo vrije Marokko? een beetje relativeren, of praat een keer met een ex-politieke gevangene in Marokko, dan piep je wel anders. Een voorbeeld van vrijheid in Nederland zie je hier op dit forum al terug: vrijheid van meningsuiting. Probeer dit hier alles maar es in een ander land te zeggen.