ARBIB DOODGESCHOTEN

Gestart door SAMIROS, 03/11/2003 om 11:40:43

SAMIROS

Vinden jullie het terecht dat een agent iemand doodschiet en niet eens een proces krijgt?



Nou mijn mening is dat dit een typisch een doofpot geval is onder de tafel politiek.

ik denk dat een goede agent het anders had aangepakt en hem (bijv) in zijn been had gechoten, want ik geloof niet dat de intentie van arbib was om die agent neer te steken ook al wordt dat wel gesugereerd door de media, ik vindt dit schandalig.




stel: dat de politieagent marokaan was en hij schiet een nederlander dood dan denk ik dat ie onstslagen werd en een proces en veroordeling kreeg + tbs.

 ik ben hier zo boos over geworden ik kan niet omschrijven hoe erg ik dit vindt, de politie en het OM werken samen dus dan weet je dat ze mekaar het handje boven het hoofd houden, want stel  dat die agent met opzet arbib heeft dood geschoten dat zou zoveel schade aan de politie leveren dus ik weet zeker dat de verklaringen van de politie en OM niet kloppen.


mijn steunbetuigingen gaan uit aan alle naasten van arbib,



Goner

#1
Dit gaat niet alleen om Marokkanen.
Herinner je je het geval van de Nederlander Boelei, vrij ort geleden? Is door een deur doodgeschoten door een politieman die zich bedreigd voelde. Is in exact dezelfde doofpot gestopt. Met nog wat anderen. Nationaliteit lijkt er niet toe te doen.
Waarmee ik niet wil afdoen van jouw verdriet en woede.

Waar het om gaat, is dat in deze gevallen er een
onafhankelijk onderzoek moet gebeuren. Want politie die
politie onderzoekt, dat werkt niet.

Zoiets als een medische tuchtcommissie zou er moeten zijn,
maar dan voor dit soort rampen.



SAMIROS

#2
ik zeg niet dat dit alleen bij marokanen gebeurd het gebeurd overal, maar ik heb het nu over arbib??????????

SAMADIE

#3
heyz sorry maar toen het die nl wa gebeurdt was het wel erg volgens de media en de hele nl maatschapij .
maar nu is het een marokaan is het niet zo erg en de media die vertelt aleen over een paar jongens die met sten hebben gegooid .
toen het die nl was geburdt zijn in zijn weijk een paar dagen achter elkaar rellen geweest.
en deie agenten waren geschorst tot het onderzoek afglopen was .
en dat soort onderzoekn moet niet de rijksreserge doen maar een onafahnklijk instantie . want de cops en die nl fbi dat zijn vrienden duzz .
CiteerDit gaat niet alleen om Marokkanen.
Herinner je je het geval van de Nederlander Boelei, vrij ort geleden? Is door een deur doodgeschoten door een politieman die zich bedreigd voelde. Is in exact dezelfde doofpot gestopt. Met nog wat anderen. Nationaliteit lijkt er niet toe te doen.
Waarmee ik niet wil afdoen van jouw verdriet en woede.

Waar het om gaat, is dat in deze gevallen er een
onafhankelijk onderzoek moet gebeuren. Want politie die
politie onderzoekt, dat werkt niet.

Zoiets als een medische tuchtcommissie zou er moeten zijn,
maar dan voor dit soort rampen.




Goner

#4

Citeerik zeg niet dat dit alleen bij marokanen gebeurd het gebeurd overal, maar ik heb het nu over arbib??????????

>stel: dat de politieagent marokaan was en hij schiet een >nederlander dood dan denk ik dat ie onstslagen werd en een >proces en veroordeling kreeg + tbs.

Ik doelde op deze zin. En ik geloof het niet eerlijk gezegd.
Dat bedoelde ik met mn reactie.



SAMIROS

#5
nee wat geloof je wel, dus jij vindt dat dit wat hier staat bullshit en uit de duim gezogen???


dan zou ik je oogkleppen maar eens af doen en eens goed kijken wat er om je heen gebeurd.

SAMADIE

#6
kop op moniq niet zo naif ik weet zeker dat ie was onslagen , kijk maar naar anja joos een tuniesier en een ganeese slaan haar dood en de marokaane krijgen de schuld.

Citeer>stel: dat de politieagent marokaan was en hij schiet een >nederlander dood dan denk ik dat ie onstslagen werd en een >proces en veroordeling kreeg + tbs.

Ik doelde op deze zin. En ik geloof het niet eerlijk gezegd.
Dat bedoelde ik met mn reactie.




Goner

#7
De afgelopen jaren zijn er rond de 10 man omgekomen door politiekogels, op soortgelijke wijze. De Nederlander P.Boelei was de voorlaatste, Marokkaan Arbib tot nu toe de
laatste. In 90% van de gevallen: geen vervolging, geen veroordeling. Dat zou kunnen komen, doordat er geen onafhankelijk onderzoek wordt gedaan.
Dat zijn de feiten.
Je kan veel van me zeggen, maar me niet beschuldigen van oogkleppen, omdat ik je mening niet deel.

Goner

#8

Citeernee wat geloof je wel, dus jij vindt dat dit wat hier staat bullshit en uit de duim gezogen???


dan zou ik je oogkleppen maar eens af doen en eens goed kijken wat er om je heen gebeurd.
Dergelijke grove bewoordingen heb ik niet gebruikt. En als ik maar geloofde dat het **** en **** had ik niet eens gereageerd.

Dit is een discussieforum, geen "we zijn het allemaal met elkaar eens-clubje".

selwa

#9
Moniq heeft gelijk, het probleem zit 'm in de doofpot-cultuur die in Nederland heerst, ik geloof niet dat het hier om discriminatie gaat. In Nederland houdt men graag het beeld van 'een rechtvaardig rechtssysteem' hoog.

ahidoes

#10
Moniq, eerlijk gezegd hekel ik jouw bewoordingen over dit allemaal. Het is de manier waarop je mening verwoord. Bij mij komt het in ieder geval heel koel over, alsof je dat helemaal niks doet, terwijl Samiros weer met een ongeloofelijk verhaal zit. Dus moet je haar niet proberen te overtuigen mt jouw poltieke aanpak. Net zoiets als "waarmee ik niet wil afdoen van jouw verdriet en woede", echt zoiets dat je denkt: mens denk eerst na voordat je iets opschrijft.


SAMIROS

#11
hahahaha, die moniq toch wat ben jij snel op de kast te krijgen.

SAMIROS

#12



Dit is een discussieforum, geen "we zijn het allemaal met elkaar eens-clubje".

gedraag je er naar en lees de topic.


''en dit is trouwens geen hoe reageer ik mijn frustratie clubje!!!!!!!!!!''

Goner

#13
Hoi Ahidoes,

Masja vindt me te emotioneel, Samiros zegt dat ik gauw op de kast zit en jij zegt dat ik koel en politiek ben.
Iedereen roept iets anders.

Bottom line:

mensen zien wat ze willen zien.

Tamza

#14

CiteerMoniq, eerlijk gezegd hekel ik jouw bewoordingen over dit allemaal. Het is de manier waarop je mening verwoord. Bij mij komt het in ieder geval heel koel over, alsof je dat helemaal niks doet, terwijl Samiros weer met een ongeloofelijk verhaal zit. Dus moet je haar niet proberen te overtuigen mt jouw poltieke aanpak. Net zoiets als "waarmee ik niet wil afdoen van jouw verdriet en woede", echt zoiets dat je denkt: mens denk eerst na voordat je iets opschrijft.



En je vindt jouw manier van praten wel sociaal?