Wat is de definitie van vrijheid van meningsuiting?

Gestart door Chatt zie arif, 05/11/2004 om 20:09:54

allasian

Ik heb express RMB geschreven in de hoop dat je de fout ziet maar je ziet het niet.
Er was zo'n gekke turk die ik ken die een R&B feest wilde organiseren,en flyers ging afdrukken.Op de flyers kwamen te staan: vrijdag 14mei RMB en zo'n foto Alicia Keyes alsof zij ook echt daar naartoe kwam.

Wat heb ik toen gelachen,

Dora

ik zag het wel..maar zit hier niet om alle fouten te verbeteren..

ps; je hebt die vrijheid om fouten te maken :)...

allasian

Citaat van: lopende_lach op 11/11/2004 om 11:21:38
ik zag het wel..maar zit hier niet om alle fouten te verbeteren..
Nee,dat meen je niet.Bewijs het  maar eens.

Citeerps; je hebt die vrijheid om fouten te maken :)...
Al had ik geen vrijheid dan zou ik ze toch nog maken.

Dora

Citaat van: allasian op 11/11/2004 om 11:28:28
Citaat van: lopende_lach op 11/11/2004 om 11:21:38
Nee,dat meen je niet.Bewijs het  maar eens.

wat moet ik bewijzen??..dat het R&B is en niet RMB???...

Al had ik geen vrijheid dan zou ik ze toch nog maken.

goed zo

allasian

wind je eigen toch niet zo op.
Ik ben je gewoon een beetje aan het dollen.
hoelang moet je nog 5,5 uurtjes??

Ik heb inmiddels mijn stokbrood met kaas al op,lekker maar het veroorzaakt overal kruimels.
Roega adesuagh ijen rkes u atay met na3na3.

Dora

nu ga ik je iets heel grappigs vertellen..maar heb net een broodje met hagelslag op en 2 manderijntjes..ben bekeerd...::)

Isefrawen

Citaat van: lopende_lach op 11/11/2004 om 11:42:31
nu ga ik je iets heel grappigs vertellen..maar heb net een broodje met hagelslag op en 2 manderijntjes..ben bekeerd...::)

JIJ ZONDAAAAAAAAAARD!!!!! en dat midden in de ramadan, schaam je!!

Dora

in de spits stond dat de islam moest veranderen..dus d8 laat ik maar beginnen..dan volgt de rest vanzelf..:)

Isefrawen

ja hahaha de islam moet aan "verlichting" doen... of de moslims zelf moeten even verlichten... naar mijn weten staat de islam juist bekend om haar lichte aard...

maar ja das mijn beleving...

Dora

ik schakel hierbij mijn recht op vrijheid van meningsuiting :

"ik vind dat de moslims aan de tijd moeten aanpassen > met behoud van de belangrijkste zaken in de islam. zoals de 5 zuilen. de islam heeft zoiezo vele veranderingen ondergaan..dus waarom nu niet??..waarom klamt men zich zo vast aan een aantal dingen die nu niet meer van toepassing zijn. denk bv aan, erfrecht, polygamie".

moet ik nu ook extra bewaking krijgen ::)...

Isefrawen

en dat zeg ik hehehe die al sinds zijn 12de geen moskee meer van binnen heeft gezien... ja de tawheed, maar dat was om andere redenen hehehe

Dora

Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 11:58:41

en dat zeg ik hehehe die al sinds zijn 12de geen moskee meer van binnen heeft gezien... ja de tawheed, maar dat was om andere redenen hehehe

hoezo??..is de moskee zo overvol dat je buiten moest bidden??..d8 dat dat alleen met r3id is..::)

Isefrawen

ik heb niks tegen de moskeeen maar het volk dat daar komt is vreselijk... ze letten maar op je, ze roddelen over je; en het is een sociale omgeving geworden, dus kan net zo goed naar een praathuis/koffie- coffeeshop gaan...  gaan

mouslati

Wat maakt het uit wat iemand anders in de moskee doet. Als jij maar weet waar je voor gaat. Roddelen van mensen hou je toch niet tegen alhoewel de moskee daar niet de geschikte plaats voor is . Als dat tenminste de reden is dat je niet meer naar de moskee gaat. Maar dat zal wel niet. Ik vind je niet het type dat zich druk maakt over wat de moskeegangers van je denken.

Dora

Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 12:07:32

ik heb niks tegen de moskeeen maar het volk dat daar komt is vreselijk... ze letten maar op je, ze roddelen over je; en het is een sociale omgeving geworden, dus kan net zo goed naar een praathuis/koffie- coffeeshop gaan...  gaan

kijk daar heb je een punt...het zijn inderdaad die rot mannen die overal commentaar op hebben (en dan nog durven zeggen dat wij vrouwen zusters zijn van de sjaitan *boos*, vanwege onze tong die we niet onder controle kunnen houden ze3ma)...maar sajtan is mannelijk en jullie doen hem daar ook nog eer aan. al dat geshit daaro in "Godshuis"..qa jedies 'n fren bla bla bla..qa mis 'n fren bla bla..jongeren die schoenen jatten (laatst nog in de moskee hiero)...almoehim..het is een chaos en er zou meer preken moeten komen over maatschapelijke dingen (hedendaags) daar hebben ze meer aan denk ik..