Wat is de definitie van vrijheid van meningsuiting?

Gestart door Chatt zie arif, 05/11/2004 om 20:09:54

Samariaan

Citaat van: lopende_lach op 11/11/2004 om 12:13:34
Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 12:07:32

ik heb niks tegen de moskeeen maar het volk dat daar komt is vreselijk... ze letten maar op je, ze roddelen over je; en het is een sociale omgeving geworden, dus kan net zo goed naar een praathuis/koffie- coffeeshop gaan...  gaan

kijk daar heb je een punt...het zijn inderdaad die rot mannen die overal commentaar op hebben (en dan nog durven zeggen dat wij vrouwen zusters zijn van de sjaitan *boos*, vanwege onze tong die we niet onder controle kunnen houden ze3ma)...maar sajtan is mannelijk en jullie doen hem daar ook nog eer aan. al dat geshit daaro in "Godshuis"..qa jedies 'n fren bla bla bla..qa mis 'n fren bla bla..jongeren die schoenen jatten (laatst nog in de moskee hiero)...almoehim..het is een chaos en er zou meer preken moeten komen over maatschapelijke dingen (hedendaags) daar hebben ze meer aan denk ik..

verder is het in een moskee is het verder ook niet gepast om de hele tijd over doenja te praten, het is een plaats om Allah te gedenken, en over islam te praten. Mijn lokale imam in NL maakt zich er heel druk over, maar elke keer als hij die mannen er op wijst reageren ze als vliegende keukenmeiden.

Dora

Citeer

verder is het in een moskee is het verder ook niet gepast om de hele tijd over doenja te praten, het is een plaats om Allah te gedenken, en over islam te praten. Mijn lokale imam in NL maakt zich er heel druk over, maar elke keer als hij die mannen er op wijst reageren ze als vliegende keukenmeiden.
Citeer

het is verplicht dat de ouders hun kinderen een goede opvoeding geven > zo ook de imams de oemma een goede "opvoeding/advies" over hedendaagse gebeuren..

Samariaan

Citaat van: lopende_lach op 11/11/2004 om 12:39:09

Citeer

Citeer

het is verplicht dat de ouders hun kinderen een goede opvoeding geven > zo ook de imams de oemma een goede "opvoeding/advies" over hedendaagse gebeuren..

wait a minute...ik ben het met je eens! ;)

Dora