Re: Verboden droom

Gestart door MBTiza, 21/11/2003 om 16:53:34

Macht

#15
Ramzi is back.voor even dan........wij houden alles in de gaten.en we lachen om deze site.....ik moet steeds dingen vertalen,en ze liggen in een deuk....ze vinden jullie stelletjes grappenmakers....zo lang het bij praten blijft vinden ze het niet erg...deze site heeft niet meer lang te leven,als alles goed gaat ,halen we jullie weg.....en niet voor even zoals een tijde terug,maar voor altijd.

vriendelijke groet...
De marokkaanse staat,en vrienden.

hamza

#16

CiteerRamzi is back.voor even dan........wij houden alles in de gaten.en we lachen om deze site.....ik moet steeds dingen vertalen,en ze liggen in een deuk....ze vinden jullie stelletjes grappenmakers....zo lang het bij praten blijft vinden ze het niet erg...deze site heeft niet meer lang te leven,als alles goed gaat ,halen we jullie weg.....en niet voor even zoals een tijde terug,maar voor altijd.

vriendelijke groet...
De marokkaanse staat,en vrienden.

loop naar de hel jij,homooooooooooooooo

MASUNA

#17
ik droom van een groot AMAZIGHRIJK......het vernieuwde NUMIDIA in volle glorie.

herstel de oude NUMIDISCHE wetten.

MASUNA

#18
ik ben MASSUGRADA OVERIGENS>

cinderella

#19

Citeerik ben MASSUGRADA OVERIGENS>


hoi?

Macht

#20
we are watching youuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
wie jullie zijn,wie jullie vriendjes zijn,waar jullie vandaan komen.........als er iets gebeurt weten we de rotzooi snel te vinden.

Dora

#21

Citeerwe are watching youuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
wie jullie zijn,wie jullie vriendjes zijn,waar jullie vandaan komen.........als er iets gebeurt weten we de rotzooi snel te vinden.
so your back???...hoe gaat het met je amazigh vrienden??
heb je die rotzooi ook al gevonden???

Masja

#22

Citeerwe are watching youuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
wie jullie zijn,wie jullie vriendjes zijn,waar jullie vandaan komen.........als er iets gebeurt weten we de rotzooi snel te vinden.

kom tevoorschijn, lafbek!