Hoofdmenu

Arafat in coma!!

Gestart door abrid, 04/11/2004 om 12:09:43

abrid

Als 1 man achter arafat hebben ze nooit gestaan meid!!Daarvoor weet je waarschijnlijk te weinig.

Een voorbeeld: Hoeveel groeperingen fracties bestaan er wel niet in bezet Palestina? Noem jij dit eenheid ;)

Maar we hebben onze eigen sores in Noord Afrika. Daar moetren we aan doen. De Palestijnen, Koerden, Nepalezen, Ivorianen, Basken daar is de hele wereld van op de hoogte echter van Amazigh hebben ze nog nooit gehoord.

Isefrawen



kijk naar Saddam... die man bleef tot het laatste moment zo koel als een halfgare aardappel... die man toonde geen enkele emotie... de hele wereld was bang voro hem!

omdat ie een paar aardappels had liggen die hij met wat gifgas had besproeit dacht de hele wereld dat hij zo planeet aarde kon opblazen...

athsaynou

Citaat van: Sma3enda op 08/11/2004 om 14:08:29


ik sjeg ik sjeg jou, arafat was te emotioneel bezig... een leider mag nooit emotie tonen!

Citaat van: Sma3enda op 08/11/2004 om 14:07:20


daar gaat het niet om... de manier waarop kon beter... had ie tenminste de arabische landen achter zich gehad, nee hij gaat juist tegen de arabieren vechten die zijn volk uitmoorden... vervolgens kiest hij de zijde van Saddam... een goeie leider doet zoiets niet... dacht ie nou werkelijk dat saddam tegen de rest van de wereld opgewassen was?



Ja kijk over Saddam kunnen we lang discusseren dat vind ik dan ook geen juiste keuze van hem daar sta ik dan ook niet achter en zijn volk in toen der tijd ook niet
Ik vind dat een leider juist wel echte emotie moet tonen dat maakt hem juist een mens....

Isefrawen



ja als het een normale palestijnse samenleving zou zijn ja... maar in tijden van verzet en oorlog moet je daadkracht tonen en politiek bedrijven... dat hij toen de kant van Saddam koos bleek weer dat hij een soldaat is en geen politicus... een politicus hoort daardoor heen te prikken...

en trouwens het hele palestijnse volk stond toen achter saddam hoor... waar heb jij gezeten toen die raketten op Tel Aviv insloegen?

en trouwens wat kan mij die hele Focking Arafat schelen, wij hebben onze eigen problemen... daar moeten we stil bij staan

athsaynou

Citaat van: Sma3enda op 08/11/2004 om 14:36:29


ja als het een normale palestijnse samenleving zou zijn ja... maar in tijden van verzet en oorlog moet je daadkracht tonen en politiek bedrijven... dat hij toen de kant van Saddam koos bleek weer dat hij een soldaat is en geen politicus... een politicus hoort daardoor heen te prikken...

en trouwens het hele palestijnse volk stond toen achter saddam hoor... waar heb jij gezeten toen die raketten op Tel Aviv insloegen?

en trouwens wat kan mij die hele Focking Arafat schelen, wij hebben onze eigen problemen... daar moeten we stil bij staan

Hij is de leider van Palastina en als politicus (en dat is hij wel) hij kon geen kant op zijn macht werd steeds minder en minder door de Israelen waardoor hij dingen niet kon uitvoeren voor zijn land en volk....

Misschien kan het je niets schelen dat kan waarom reageer je dan op deze topic hij gaat over Arafat klaar.

Nomaad.

Citaat van: miss.F. op 04/11/2004 om 14:38:11
Aarafat is een man die veel betekent heeft voor het Palestijnse verzet, maar nu is het tijd om de fakkel over te dragen.

trouwens LL 40 dagen rouwen geldt alleen voor de partner van de overledene de anderen diennen 3 dagen te rouwen, vraag het maar na

Mijn woorden.

De man dient wel in ere gehouden te worden, hij was moedig. Helaas kon hij vanaf zijn positie niet veel doen door corruptie en intimidatie. Moge hij in vrede sterven.

Isefrawen

#36

je kan wel merken dat je geen verstand van politiek hebt...

nou leuk dat ie in coma ligt, dat weten we nu wel... zodra de begrafenis geregeld is gaat ie dood, wetenschap he...

als je over arabische zaken wil kletsen raad ik je aan dat elders te doen

abrid

De stekker schijnt eruit getrokken te zijn.
Arafat is niet meer. Adyarhem Akuc/Arebbi!!

De Palestijnen moeten nu vele beslissingen nemen waar ze het heel moeilijk mee zullen krijgen. Vooral over opvolging en begraafplaats van Arafat.

athsaynou

Citaat van: Sma3enda op 08/11/2004 om 14:45:45

je kan wel merken dat je geen verstand van politiek hebt...

nou leuk dat ie in coma ligt, dat weten we nu wel... zodra de begrafenis geregeld is gaat ie dood, wetenschap he...

als je over arabische zaken wil kletsen raad ik je aan dat elders te doen

Leuek manier van discusseren heb jij zeg.... ::)

ameziane

Citaat van: abrid op 09/11/2004 om 15:35:50
De stekker schijnt eruit getrokken te zijn.
Arafat is niet meer. Adyarhem Akuc/Arebbi!!

De Palestijnen moeten nu vele beslissingen nemen waar ze het heel moeilijk mee zullen krijgen. Vooral over opvolging en begraafplaats van Arafat.
Ik lees het net op Teletekst.Maar het is nog niet van officiele zijde bevestigd.

Hoe dan ook,ath yaham abbi.Inna lillah en wa inna ilayhi raji3oen.
Hij heeft altijd gedroomd van bevrijding van Jeruzalem om in de Alaqsa-moskee te kunnen bidden.Het is echter bij een droom gebleven.Moge hij in vrede rusten.

miss.F.

Volgens Al-arabiya zal vanmiddag aangekondigd worden dat hij dood is

athsaynou

Citaat van: miss.F. op 10/11/2004 om 15:16:06
Volgens Al-arabiya zal vanmiddag aangekondigd worden dat hij dood is

Hij is nog niet dood hij is in coma word in leven gehouden doormiddel van apparaten. ze dachten aan euthenasie maar dat gaat natuurlijk niet door want moslims doen daar niet aan mee de enigste die een leven mag nemen is Allah (swt)

Dora

volgens mij is ie allang dood hoor...dus is er geen sprake van euthanasie..het zal me niets verbazen als ze daar allemaal met luchtverfrissers rondlopen...

athsaynou

Citaat van: lopende_lach op 10/11/2004 om 18:55:30
volgens mij is ie allang dood hoor...dus is er geen sprake van euthanasie..het zal me niets verbazen als ze daar allemaal met luchtverfrissers rondlopen...

Nee echt nog niet, maar wat vinden jullie eigenlijk van euthenasie?? ik zelf ben er echt tegen....

Dora

beter om een aparte topic daarover te beginnen