Hoofdmenu

Arafat in coma!!

Gestart door abrid, 04/11/2004 om 12:09:43

E3ber_Tastite

Citaat van: lopende_lach op 04/11/2004 om 15:12:44
z'n tijd was aangebroken..de man is 86 jaar geworden..dus ja..

maar heb ook nooit veel over m gehoord..maar het bleek een goede man te zijn..heeft ook veel in marokko gedaan..

Hij is 75 jaar en niet 86

ameziane

Citaat van: e3ber op 07/11/2004 om 16:38:09
Citaat van: lopende_lach op 04/11/2004 om 15:12:44
z'n tijd was aangebroken..de man is 86 jaar geworden..dus ja..

maar heb ook nooit veel over m gehoord..maar het bleek een goede man te zijn..heeft ook veel in marokko gedaan..

Hij is 75 jaar en niet 86
LL heeft het over Zayed bin Sultan,president van de Emiraten.

Hij heeft veel geinvesteerd in Marokko,met liefdadigheidsprojecten e.d. Moge Allah hem genadig zijn.

cinderella

Citaat van: miss.F. op 04/11/2004 om 14:38:11
Aarafat is een man die veel betekent heeft voor het Palestijnse verzet, maar nu is het tijd om de fakkel over te dragen.

trouwens LL 40 dagen rouwen geldt alleen voor de partner van de overledene de anderen diennen 3 dagen te rouwen, vraag het maar na

voor de partner geld het iets van 3 maanden voor familieleden is het 40 dagen.

maar vind het zeker eens goed dat er iemand anders aan de macht komt. hopen dat de palestijnen hun eigen leider kunnen kiezen...

Dora

Citeer

voor de partner geld het iets van 3 maanden voor familieleden is het 40 dagen.

maar vind het zeker eens goed dat er iemand anders aan de macht komt. hopen dat de palestijnen hun eigen leider kunnen kiezen...
Citeer

die wordt aangewezen en niet gekozen door de burger...

mara

Arafat is overleden, Arafat is niet overleden. Arafat is klinisch dood, Arafat is niet Klinisch dood. Arafat slaapt, Arafat slaapt niet. Arafat heeft leverproblemen, Arafat heeft geen leverproblemen. Wie het weet mag het zeggen...

abrid

M.a.w. z'n einde nadert!

Volgens mij zijn ze het gewoon aan het uitstellen i.v.m. vrees voor onlusten(die zijn er al 60 jaar) in die bezette gebieden.

Dora

ik vind dat ze de stekkers eruit moeten halen en dat die man zijn welverdiende rust moet krijgen...dit is net als het reanimeren van een musje die al een week plat op haar rugje ligt aan de kant van de weg..heeft geen zin dus...

ze moeten nu gewoon de knoop doorhakken en de opvolger aanwijzen > want dat is de reden waarom ze tijd rekken en mensen willen doen geloven dat arafat nog levend is...

mouslati

Ik denk dat die opvolger er niet zonder slag of stoot komt helaas. Maar ja die man heeft vind ik ook wel genoeg geleden zo, aan de andere kant waar leven is is hoop dus wie weet.............

Isefrawen

palestijnen willen ook van hem af (regering dan), hij is geen gesprekspartner...

ik vond de reactie van die blonde snol wel heftig... leek wel of ze die hele delegatie wilde opeten... dat verklaart waarom ze ook niet willen gaan... vind je het gek...

athsaynou

Citaat van: abrid op 04/11/2004 om 12:09:43
Azul marra,

Het onderwerp zegt het al.
Echter wat vinden jullie van zijn verzets verleden?
Tanmiert

Hij is echt een Amzahed de grote leider van Palastin! Arabi et3awneth gi erwaght em thenitih...InsahaAllah

Isefrawen

doe normaal, hij heeft het conflict alleen maar verergerd!!

problemen in jordanie, syrie en libanon...

de arabieren hebben de meeste palestijnen vermoord dan elke Israelier

athsaynou

Citaat van: Sma3enda op 08/11/2004 om 13:48:51
palestijnen willen ook van hem af (regering dan), hij is geen gesprekspartner...

ik vond de reactie van die blonde snol wel heftig... leek wel of ze die hele delegatie wilde opeten... dat verklaart waarom ze ook niet willen gaan... vind je het gek...

Het palestijnse volk staat 100 % achter hem geen twijfel over mogelijk.....

athsaynou

Citaat van: Sma3enda op 08/11/2004 om 14:02:59

doe normaal, hij heeft het conflict alleen maar verergerd!!

problemen in jordanie, syrie en libanon...

de arabieren hebben de meeste palestijnen vermoord dan elke Israelier

Niks te van verergerd ze komen voor hun eigen land op hebben ze aller recht op

Isefrawen

daar gaat het niet om... de manier waarop kon beter... had ie tenminste de arabische landen achter zich gehad, nee hij gaat juist tegen de arabieren vechten die zijn volk uitmoorden... vervolgens kiest hij de zijde van Saddam... een goeie leider doet zoiets niet... dacht ie nou werkelijk dat saddam tegen de rest van de wereld opgewassen was?

Isefrawen

ik sjeg ik sjeg jou, arafat was te emotioneel bezig... een leider mag nooit emotie tonen!