Hoofdmenu

Arafat in coma!!

Gestart door abrid, 04/11/2004 om 12:09:43

abrid

Azul marra,

Het onderwerp zegt het al.
Echter wat vinden jullie van zijn verzets verleden?
Tanmiert

Dora

als arafat dood gaat zal ik de traditie volgen door 40 dagen te rouwen...


abrid

Volgens mij nadert zijn einde. Maar Arebbi ig snnen.

Ben benieuwd hoe het in M-O aan toe zal gaan.

miss.F.

Aarafat is een man die veel betekent heeft voor het Palestijnse verzet, maar nu is het tijd om de fakkel over te dragen.

trouwens LL 40 dagen rouwen geldt alleen voor de partner van de overledene de anderen diennen 3 dagen te rouwen, vraag het maar na

Dora

ow das gek...mocht nooit henna/opmaken als iemand dood is gegaan, die ik persoonlijk niet eens kende, maar wel tot de familie behoorde...

zal het meteen doorgeven aan de rest...al is arafat al die 40 dagen wel waard...

miss.F.

Citaat van: lopende_lach op 04/11/2004 om 14:41:35
ow das gek...mocht nooit henna/opmaken als iemand dood is gegaan, die ik persoonlijk niet eens kende, maar wel tot de familie behoorde...

zal het meteen doorgeven aan de rest...al is arafat al die 40 dagen wel waard...


Nee, echt is ben serieus, die 40 dagen geldt voor de partner en niet voor de andere familieleden

Dora

ja maar schat ik ben ook serieus..arafat is een leider, als hij weg valt dan zal het volk zwaar te voorduren krijgen...die man heeft 1heid kunnen creeeren..en hij had charisma..

miss.F.

Citaat van: lopende_lach op 04/11/2004 om 14:50:25
ja maar schat ik ben ook serieus..arafat is een leider, als hij weg valt dan zal het volk zwaar te voorduren krijgen...die man heeft 1heid kunnen creeeren..en hij had charisma..

Aarafat is zeker een leider, maar een goede leider dient vooruit te kijken en alvast een opvolger aan te wijzen, vooral nu zijn einde nadert. Het risico amelijk dat er verdeeldheid zal ontstaan als na zijn overlijden geen duidelijke leider is

Dora

arafat heeft 3 opvolgers nodig..1 voor het land > 1 voor  al fath beweging...en nog 1..uhhmm *denk* * denk*.....

maar ik denk dat ze er wel uitkomen hoor...

zaid > koning van de emiraten is trouwens ook overleden..

abrid

na 33 jaar aan de macht te zijn geweest. Hij was de enigste na de onafhankelijkheid van de emiraten.

Arafat had gewoon mensen moeten aanwijzen want daar gaan ze nu weer over bakkeleien. Die strijd is al begonnen.

boe

Citaat van: abrid op 04/11/2004 om 15:03:39
na 33 jaar aan de macht te zijn geweest. Hij was de enigste na de onafhankelijkheid van de emiraten.

Arafat had gewoon mensen moeten aanwijzen want daar gaan ze nu weer over bakkeleien. Die strijd is al begonnen.


Hoe kan je nou 'gewoon' mensen aanwijzen. Dit gaat om een heel belangrijk situatie.

miss.F.

Citaat van: lopende_lach op 04/11/2004 om 15:00:53
arafat heeft 3 opvolgers nodig..1 voor het land > 1 voor  al fath beweging...en nog 1..uhhmm *denk* * denk*.....

maar ik denk dat ze er wel uitkomen hoor...

zaid > koning van de emiraten is trouwens ook overleden..

Ik hoop dat ze eruit gaan komen, maar ik vrees het ergste, vooral als de israeliers en de mensen van de CIA zich in het geheim ermee gaan bemoeien door de palestijnen tegen elkaar op te hitsen.

Ik heb het gehoord van Zaid, kende die man niet, waraan is ie overleden?

Dora

z'n tijd was aangebroken..de man is 86 jaar geworden..dus ja..

maar heb ook nooit veel over m gehoord..maar het bleek een goede man te zijn..heeft ook veel in marokko gedaan..

miss.F.

Citaat van: lopende_lach op 04/11/2004 om 15:12:44
z'n tijd was aangebroken..de man is 86 jaar geworden..dus ja..

maar heb ook nooit veel over m gehoord..maar het bleek een goede man te zijn..heeft ook veel in marokko gedaan..

86 is een mooie leeftijd om op een natuurlijke manier te sterven

ameziane

#14
Citaat van: abrid op 04/11/2004 om 12:09:43
Azul marra,

Het onderwerp zegt het al.
Echter wat vinden jullie van zijn verzets verleden?
Tanmiert
Arafat belichaamt de Palestijnse zaak,hij is het symbool daarvan.De man heeft zijn leven lang voor een rechtvaardige zaak gestreden.Dat hij de titel 'terrorist' krijgt is wat mij betreft een eer voor hem.

P.S. Er zijn andere bejaarde en zieke Arabische leiders.Zo is koning Fahd van Saoedi-Arabie al jaren ziek en wordt het land geregeerd door zijn broer.En de Emir van Koeweit is al een hele tijd uit de roulatie.