Bedankt, namens de gehele Marokkaanse gemeenschap...

Gestart door Tamza, 03/11/2004 om 15:14:38

Isefrawen

ik denk dat ze alleen hele zware criminelen hiermee willen aanpakken... in amerika heb je dat al... je kan je amerikaanse burgerrecht kwijtraken wanneer je een zwaar misdrijf pleegt... dan kan een rechter doen en laten waar ze zin in hebben... lijkt me sterk dat ze dat hier ook gaan invoeren... maar m.b. mag van mij zijn nationaliteit kwijtraken...

Mos

Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 15:14:38
Ik neem aan dat je het in onze naam deed? Voor God en Vaderland, voor Allah en de trots van de rest van Marokkaans Nederland. Ik dank je voor je bijdrage aan deze maatschappij. Ik dank je voor het opkomen voor onze belangen in de samenleving, want zeg nou eens eerlijk: konden wij Theo aan?

Ik dank je voor de daad. En voor de gevolgen. Ik dank je voor de blik die een voorbijganger op straat mij zojuist toewierp. Ik dank je verder voor de reacties van mensen op de televisie, voor hartenkreet van rechtse politici en de bevestiging van vooroordelen.

Zo jong, 26 jaar. En nu al aan het front van een maatschappelijke strijd. Ik dank je voor de nieuwe werkelijkheid, voor de ellenlange discussie op tv, voor deze nieuwste pr-reclame voor ons geloof. Ik dank je verder voor mijn veiligheid. Voor de veiligheid van mijn buur, die van de meiden die aan islamitische uiterlijkheden te herkennen zijn. Voor de veiligheid van spelende kinderen en die van biddende geloofsgenoten.

Terwijl jij veilig zit opgeborgen in een huis van bewaring, zijn het onze moeders die boodschappen moeten doen...

Bedankt!

© Kid Capri

Hij deed het niet in de naam van de mensen. Martelaren zoeken niet het welbehagen van de mens, maar die van Allah.

Aqsil

Ben Laden komt uit Saoedi-Arabie, maar hij heeft zijn Saoedische nationaliteit kwijt geraakt na 11-9

miss.F.

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 04/11/2004 om 16:00:05

ik denk dat ze alleen hele zware criminelen hiermee willen aanpakken... in amerika heb je dat al... je kan je amerikaanse burgerrecht kwijtraken wanneer je een zwaar misdrijf pleegt... dan kan een rechter doen en laten waar ze zin in hebben... lijkt me sterk dat ze dat hier ook gaan invoeren... maar m.b. mag van mij zijn nationaliteit kwijtraken...

Nou ik weet het niet hoor, wat willen ze ermee bereiken: hem het land uitgooien, komt ie gewoon illegaal binnen kan ie nog makkelijker ondergronds werken

mara

Dat ie zijn nat. moet kwijtraken is onzin. Er is een wet op dat gebied en die dient voor iedereen te gelden.

miss.F.

Citaat van: mara op 04/11/2004 om 16:07:51
Dat ie zijn nat. moet kwijtraken is onzin. Er is een wet op dat gebied en die dient voor iedereen te gelden.

Nou als ze het willen, zullenze die wet wel aanpassen, het zijn hun regels

mara

Citaat van: miss.F. op 04/11/2004 om 16:10:44

Ik denk het niet hoor. Een nederlander kun je niet verbannen. Het is niet de schuld van de marokkanen dat ze hun originele nationaliteit niet kunnen kwijtraken. Verdonk schreeuwt als een kip zonder kop!

miss.F.

Citaat van: mara op 04/11/2004 om 16:13:01

Ik denk het niet hoor. Een nederlander kun je niet verbannen. Het is niet de schuld van de marokkanen dat ze hun originele nationaliteit niet kunnen kwijtraken. Verdonk schreeuwt als een kip zonder kop!

waarschijnlijk een van de zovele proefballonetjes

Isefrawen

verdonk is een lopende kip zonder kop... dat weet iedereen...

mara

Citaat van: miss.F. op 04/11/2004 om 16:16:59

mag ik je eraan herinneren dat een voorganger van haar, genaamd nawijn, dit ook van de daken heeft lopen schreeuwen een tijdje geleden? Juridisch is dat onhaalbaar gebleken...

miss.F.

dei verdonk ook, zagen jullie ahar op de dam? het kwam niet echt over, ze zou een cursus mediatraining moeten volgen

miss.F.

Citaat van: mara op 04/11/2004 om 16:18:39
Citaat van: miss.F. op 04/11/2004 om 16:16:59

mag ik je eraan herinneren dat een voorganger van haar, genaamd nawijn, dit ook van de daken heeft lopen schreeuwen een tijdje geleden? Juridisch is dat onhaalbaar gebleken...

dat bedoel ik ook: proefbalonnetjes die zodar ze de lucht in gaan, leeg geprikt worden

mara

Verdonk mag eens een cursus 'hoe moet je je als minister gedragen' volgen.

miss.F.

Citaat van: mara op 04/11/2004 om 16:26:15

als daar een cursus voor is, zouden alle ministers daar naartoe moeten en JP voorop!!

mara

Citaat van: miss.F. op 04/11/2004 om 16:28:02
Citaat van: mara op 04/11/2004 om 16:26:15

als daar een cursus voor is, zouden alle ministers daar naartoe moeten en JP voorop!!
ze hebben allemaal zo'n mafketel, een pr-persoon. Het is niet aan ze te zien eh :)