Bedankt, namens de gehele Marokkaanse gemeenschap...

Gestart door Tamza, 03/11/2004 om 15:14:38

miss.F.

Citaat van: mara op 04/11/2004 om 16:31:17
Citaat van: miss.F. op 04/11/2004 om 16:28:02
Citaat van: mara op 04/11/2004 om 16:26:15
Verdonk mag eens een cursus 'hoe moet je je als minister gedragen' volgen.

als daar een cursus voor is, zouden alle ministers daar naartoe moeten en JP voorop!!
ze hebben allemaal zo'n mafketel, een pr-persoon. Het is niet aan ze te zien eh :)

nou dan zou die pr-persoon eerst eens op cursus moeten

oude noorden

Citaat van: Aqsil op 03/11/2004 om 16:30:26
Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:46:32

Ik besef het wel en het interesseert me om eerlijk te zijn heel weinig. Ik maak me meer druk om de mensen in Palestina (rabbi ehen i3ouen insha3allah), dan om een varkentje, die om zeep wordt geholpen, omdat zijn leven toch zo zinloos was.
Palestijnen intereseren je wel, maar Marokkanen in Nederland die moeten dood gaan. We moeten gewoon in angst leven. We krijgen geen werk, etc.  Dit is allemaal niet belangrijk. Het belankrijkste is het doden van de Nederlanders zodat Palestina vrij wordt!!!!!!!! Wat heeft theo met Palestina te maken.

Als je Palastina zo belangrijk vind, wat doe je in het land van de Nederlanders dan. Ga naar de palestijnen om daar werk te zoeken of bomen te blazen.

wat ik nou vreemd vindt is dat de Turken wel in staat zijn om een goed bestaan op te bouwen in dit land.

IK hoor ook weinig positieve verhalen van Turken omtrent Marokanen.

Studie en werklust dat zijn sleutelwoorden in deze maatschapij.

allasian

Turken zijn naast onze lotgenoten ook aartsrivalen.Turken zijn wel onze vrienden,maar toch is er altijd een soort  concurentiestrijd tussen ons geweest.
Nou op dit moment zijn ze opgelucht dat het geen turk was die Theo heeft vermoord.

Fetiha19

Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 15:14:38
Ik neem aan dat je het in onze naam deed? Voor God en Vaderland, voor Allah en de trots van de rest van Marokkaans Nederland. Ik dank je voor je bijdrage aan deze maatschappij. Ik dank je voor het opkomen voor onze belangen in de samenleving, want zeg nou eens eerlijk: konden wij Theo aan?

Ik dank je voor de daad. En voor de gevolgen. Ik dank je voor de blik die een voorbijganger op straat mij zojuist toewierp. Ik dank je verder voor de reacties van mensen op de televisie, voor hartenkreet van rechtse politici en de bevestiging van vooroordelen.

Zo jong, 26 jaar. En nu al aan het front van een maatschappelijke strijd. Ik dank je voor de nieuwe werkelijkheid, voor de ellenlange discussie op tv, voor deze nieuwste pr-reclame voor ons geloof. Ik dank je verder voor mijn veiligheid. Voor de veiligheid van mijn buur, die van de meiden die aan islamitische uiterlijkheden te herkennen zijn. Voor de veiligheid van spelende kinderen en die van biddende geloofsgenoten.

Terwijl jij veilig zit opgeborgen in een huis van bewaring, zijn het onze moeders die boodschappen moeten doen...

Bedankt!

© Kid Capri

echt top van je

Wasilla tarifest

Citaat van: Fetiha19 op 04/11/2004 om 20:47:54
Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 15:14:38
Ik neem aan dat je het in onze naam deed? Voor God en Vaderland, voor Allah en de trots van de rest van Marokkaans Nederland. Ik dank je voor je bijdrage aan deze maatschappij. Ik dank je voor het opkomen voor onze belangen in de samenleving, want zeg nou eens eerlijk: konden wij Theo aan?

Ik dank je voor de daad. En voor de gevolgen. Ik dank je voor de blik die een voorbijganger op straat mij zojuist toewierp. Ik dank je verder voor de reacties van mensen op de televisie, voor hartenkreet van rechtse politici en de bevestiging van vooroordelen.

Zo jong, 26 jaar. En nu al aan het front van een maatschappelijke strijd. Ik dank je voor de nieuwe werkelijkheid, voor de ellenlange discussie op tv, voor deze nieuwste pr-reclame voor ons geloof. Ik dank je verder voor mijn veiligheid. Voor de veiligheid van mijn buur, die van de meiden die aan islamitische uiterlijkheden te herkennen zijn. Voor de veiligheid van spelende kinderen en die van biddende geloofsgenoten.

Terwijl jij veilig zit opgeborgen in een huis van bewaring, zijn het onze moeders die boodschappen moeten doen...

Bedankt!

© Kid Capri

echt top van je

Dit is niet van haar a fatiha dit is van Kid Capri

oude noorden

Citaat van: allasian op 04/11/2004 om 20:43:02
Turken zijn naast onze lotgenoten ook aartsrivalen.Turken zijn wel onze vrienden,maar toch is er altijd een soort  concurentiestrijd tussen ons geweest.
Nou op dit moment zijn ze opgelucht dat het geen turk was die Theo heeft vermoord.

Turken doen dit niet , Turken hebben winkels, Turken vestigen zich in betere woonwijken.

jammer dat de Marokanen hier in een veel mindere mate toe in staat zijn, ik zie alleen maar haat, verbittering en jaloezie.

jezelf extreem gedragen brengt niets, de bescherming van de sonja barendsen en de hanneke groentemannen is bijna niet meer, de politiek moet terugslaan met alle gevolgen van dien, zolang het cda aan de macht is dan zijn de moslimscholen beschermd, die bescherming zal na de volgende verkiezing vallen.

de Nederlander zal massaal stemmen voor een Wilders, mocht die tussentijds afgeschoten worden dan zal Michel Smit er met de stemmen van door gaan.

Het is jammer maar helaas maar dit land zal niet een moslimstaat ala voormalig irak en afghanistan worden, het is jammer maar vrouwen houden hier gewoon dezelfde rechten als mannen, we blijven gewoon alcohool drinken, en we blijven grappen maken over boeren, belgen, hoeren, joden , moslims, rotterdammers, amsterdammers, surinamers, antillianen en ik zou het op prijs stellen als er grappen gemaakt worden over hollanders.

Wasilla tarifest

Citaat van: oude noorden op 04/11/2004 om 23:13:08
Citaat van: allasian op 04/11/2004 om 20:43:02

Turken doen dit niet , Turken hebben winkels, Turken vestigen zich in betere woonwijken.

jammer dat de Marokanen hier in een veel mindere mate toe in staat zijn, ik zie alleen maar haat, verbit***** en jaloezie.

jezelf extreem gedragen brengt niets, de bescherming van de sonja barendsen en de hanneke groentemannen is bijna niet meer, de politiek moet terugslaan met alle gevolgen van dien, zolang het cda aan de macht is dan zijn de moslimscholen beschermd, die bescherming zal na de volgende verkiezing vallen.

de Nederlander zal massaal stemmen voor een Wilders, mocht die tussentijds afgeschoten worden dan zal Michel Smit er met de stemmen van door gaan.

Het is jammer maar helaas maar dit land zal niet een moslimstaat ala voormalig irak en afghanistan worden, het is jammer maar vrouwen houden hier gewoon dezelfde rechten als mannen, we blijven gewoon alcohool drinken, en we blijven grappen maken over boeren, belgen, ****en, joden , moslims, rotterdammers, amsterdammers, surinamers, antillianen en ik zou het op prijs stellen als er grappen gemaakt worden over hollanders.

Ga dit ergens anders verkondigen

oude noorden

waarom , waarom ?

kunnen jullie niet met kritiek omgaan ?

zijn jullie ubermenschen ?

ik worstel me door belediging na belediging heen en jullie worden al ziek van een afwijkende mening.

Wasilla tarifest

Citaat van: oude noorden op 04/11/2004 om 23:20:12

waarom , waarom ?

kunnen jullie niet met kritiek omgaan ?

zijn jullie ubermenschen ?

ik worstel me door belediging na belediging heen en jullie worden al ziek van een afwijkende mening.

Dit is geen kritiek in myn ogen, ik beschouw het als een gekopieerd stuk tekst wat byna alle nederlanders gebruiken. Dit moet je ergens gaan verkondigen, waar niemand het weet

oude noorden

De meeste Nederlanders zien het verschil niet tussen een marokaan en een turk, dus die scheren ze allemaal over een kam, dat is niet eerlijk voor de turken maar ook niet voor de welwillende marokanen.

ik lees heel veel onzin op deze site , zelfs steunbetuigingen voor mohammed sukkel b.

sympatisanten voor bin laden.

uitvinders, net of dat wij achterlijk zijn, ik weet heus wel dat de joden bush steunen en dat sharon nog geen centimeter land terug wil geven, maar ik weet ook dat als het aan  de extremisten ligt dat alle niet moslims morgen dood zullen zijn, net zo imbeciel als de katholieken 500 jaar geleden.

nee marokanen die juichend de straat op gaan op 11 september, of marokanen in slaap pakken die juichend weten te melden dat het varken gemold is, dat werkt goed .

misschien dat ik er hier door middel van mijn toetsenboord achter kan komen waarom wij hollanders door een grote groep marokanen veracht worden.

wat mij trouwens ook opvalt is dat jullie site wel gewoon draait waar rechtse sites met dezelfde lading als deze veelal gesloten zijn.

is dat dan positieve discriminatie.

oh even by the way

mijn boekhouder is een pakistaan , mijn bakker een marokaan,mijn buurman een pacifistische skinhead, ik eet vaak in een turks restaurant, istanbul is geweldig en volgend jaar ga ik een weekje naar marakech, moet toch geweldig zijn om in een vriendelijke multiculturele wereld te wonen.

Wasilla tarifest

Citaat van: oude noorden op 04/11/2004 om 23:52:41
De meeste Nederlanders zien het verschil niet tussen een marokaan en een turk, dus die scheren ze allemaal over een kam, dat is niet eerlijk voor de turken maar ook niet voor de welwillende marokanen.

ik lees heel veel onzin op deze site , zelfs steunbetuigingen voor mohammed sukkel b.

sympatisanten voor bin laden.

uitvinders, net of dat wij achterlijk zijn, ik weet heus wel dat de joden bush steunen en dat sharon nog geen centimeter land terug wil geven, maar ik weet ook dat als het aan  de extremisten ligt dat alle niet moslims morgen dood zullen zijn, net zo imbeciel als de katholieken 500 jaar geleden.

nee marokanen die juichend de straat op gaan op 11 september, of marokanen in slaap pakken die juichend weten te melden dat het varken gemold is, dat werkt goed .

misschien dat ik er hier door middel van mijn toetsenboord achter kan komen waarom wij hollanders door een grote groep marokanen veracht worden.

wat mij trouwens ook opvalt is dat jullie site wel gewoon draait waar rechtse sites met dezelfde lading als deze veelal gesloten zijn.

is dat dan positieve discriminatie.

oh even by the way

mijn boekhouder is een pakistaan , mijn bakker een marokaan,mijn buurman een pacifistische skinhead, ik eet vaak in een turks restaurant, istanbul is geweldig en volgend jaar ga ik een weekje naar marakech, moet toch geweldig zijn om in een vriendelijke multiculturele wereld te wonen.

Mag ik vragen wat jy eigenlyk komt doen op deze site?

Tamza

Oude Noorden. Ik blijf hier toch, word maar gek. Word maar lekker gek. Ewa meth.

Isefrawen

oude noorden is weer een typische hollander die aan het generaliseren is....

amazigh.nl is juist heel kritisch, volgens mij kan deze zielige aardmol echt niet lezen...

kom aar eens op met die verheerlijkingen van mohammed b en die zogenaamde bin landen,wat ben jij voro een fu_cking zielige cliché man

oude noorden

Citaat van: Sma3enda op 05/11/2004 om 07:27:25

oude noorden is weer een typische hollander die aan het generaliseren is....

amazigh.nl is juist heel kritisch, volgens mij kan deze zielige aardmol echt niet lezen...

kom aar eens op met die verheerlijkingen van mohammed b en die zogenaamde bin landen,wat ben jij voro een fu_cking zielige cliché man

Probeer jij nou eens op een normale manier te reageren zonder je geweldadig taalgebruik.

je beargumenteerd niets , je vertelt niets en je leest niet wat ik schrijf, als je nou slim bent dan ga je weer lekker schelden, dan wordt deze topic gesloten en heb je het laatste woord.

personen zoals jij plaatsen zich buiten de maatschapij en denken anderen daarvoor de rekening te sturen

Isefrawen

Citaat van: oude noorden op 05/11/2004 om 20:58:31

Probeer jij nou eens op een normale manier te reageren zonder je geweldadig taalgebruik.

je beargumenteerd niets , je vertelt niets en je leest niet wat ik schrijf, als je nou slim bent dan ga je weer lekker schelden, dan wordt deze topic gesloten en heb je het laatste woord.

personen zoals jij plaatsen zich buiten de maatschapij en denken anderen daarvoor de rekening te sturen

Alsof jij lekker beargumenteerd, je komt hier, je weet totaal niks over deze site en je begint gelijk te brabbelen over van alles en nog wat... zaken in onze schoenen aan het schuiven waar we niks van weten... beladen door haat en opgekropte frustraties kom je hier je cliché-ideeen kiepen... ik raad je aan om met dat soort houding naar maroc.nl te gaan... wij zijn juist hier heel kritisch ten opzichte van de islam en de invloeden van arabieren... ik durf te wedden dat je nog niet eens weet wat Amazigh betekent...

en daar is ie weer met zijn cliché-pretenties... weet je wel wat je zegt allemaal?