Bedankt, namens de gehele Marokkaanse gemeenschap...

Gestart door Tamza, 03/11/2004 om 15:14:38

Tamza

Ik neem aan dat je het in onze naam deed? Voor God en Vaderland, voor Allah en de trots van de rest van Marokkaans Nederland. Ik dank je voor je bijdrage aan deze maatschappij. Ik dank je voor het opkomen voor onze belangen in de samenleving, want zeg nou eens eerlijk: konden wij Theo aan?

Ik dank je voor de daad. En voor de gevolgen. Ik dank je voor de blik die een voorbijganger op straat mij zojuist toewierp. Ik dank je verder voor de reacties van mensen op de televisie, voor hartenkreet van rechtse politici en de bevestiging van vooroordelen.

Zo jong, 26 jaar. En nu al aan het front van een maatschappelijke strijd. Ik dank je voor de nieuwe werkelijkheid, voor de ellenlange discussie op tv, voor deze nieuwste pr-reclame voor ons geloof. Ik dank je verder voor mijn veiligheid. Voor de veiligheid van mijn buur, die van de meiden die aan islamitische uiterlijkheden te herkennen zijn. Voor de veiligheid van spelende kinderen en die van biddende geloofsgenoten.

Terwijl jij veilig zit opgeborgen in een huis van bewaring, zijn het onze moeders die boodschappen moeten doen...

Bedankt!

© Kid Capri


Dora


Tamza

Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 15:16:03
super tamza..hij is echt prachtig (Y)

Hij is niet van mij als je dat denkt hoor. Zoals je ziet is de copyright van Kid Capri, een lid van maroc.nl.

Dora


Isefrawen


uit het hol van de leeuw doken gele irritante jeukende luispraktijkjes op die de gemoedrust van de leeuw verzieken...

o kale kikker, heb het lef te kwaken; je kwaakt je dertiende darm in...

GRRRRRRRR!!!

ameziane

#5

Als Moslim ben ik ook solidair met onze broeders daar.Maar waar het nu omgaat is ons imago als gemeenschap.En die gaat van kwaad tot erger.

En het gaat niet om de persoon.Straks wordt Hirsi Ali of Wilders vermoord.We kunnen niet onverschillig blijven.

Aqsil

Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:46:32

Ik besef het wel en het interesseert me om eerlijk te zijn heel weinig. Ik maak me meer druk om de mensen in Palestina (rabbi ehen i3ouen insha3allah), dan om een varkentje, die om zeep wordt geholpen, omdat zijn leven toch zo zinloos was.
Palestijnen intereseren je wel, maar Marokkanen in Nederland die moeten dood gaan. We moeten gewoon in angst leven. We krijgen geen werk, etc.  Dit is allemaal niet belangrijk. Het belankrijkste is het doden van de Nederlanders zodat Palestina vrij wordt!!!!!!!! Wat heeft theo met Palestina te maken.

Als je Palastina zo belangrijk vind, wat doe je in het land van de Nederlanders dan. Ga naar de palestijnen om daar werk te zoeken of bomen te blazen.

Wasilla tarifest

Waarom valt iedereen elkaar toch aan? Dit is ook meningsuiting! We hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zyn, de 1 vind het niet normaal wat er gebeurd is en de ander juist wel. Maar om daar elkaar persoonlyk voor aan te vallen is ook niet juist.

allasian

#8
Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 15:14:38
Ik neem aan dat je het in onze naam deed? Voor God en Vaderland, voor Allah en de trots van de rest van Marokkaans Nederland. Ik dank je voor je bijdrage aan deze maatschappij. Ik dank je voor het opkomen voor onze belangen in de samenleving, want zeg nou eens eerlijk: konden wij Theo aan?

Ik dank je voor de daad. En voor de gevolgen. Ik dank je voor de blik die een voorbijganger op straat mij zojuist toewierp. Ik dank je verder voor de reacties van mensen op de televisie, voor hartenkreet van rechtse politici en de bevestiging van vooroordelen.

Zo jong, 26 jaar. En nu al aan het front van een maatschappelijke strijd. Ik dank je voor de nieuwe werkelijkheid, voor de ellenlange discussie op tv, voor deze nieuwste pr-reclame voor ons geloof. Ik dank je verder voor mijn veiligheid. Voor de veiligheid van mijn buur, die van de meiden die aan islamitische uiterlijkheden te herkennen zijn. Voor de veiligheid van spelende kinderen en die van biddende geloofsgenoten.

Terwijl jij veilig zit opgeborgen in een huis van bewaring, zijn het onze moeders die boodschappen moeten doen...

Bedankt!

© Kid Capri


En ik kom naar de Bajes om je een bezoekje te brengen.Ik breng je een brok goeie Hasj  die je moet inslikken en die je later dan uit kunt schijten en kunt roken of verkopen.Want in de bajes heb je macht als je Hasj hebt.Zelfs de neonazi's zullen hasj van je kopen.
Get high.....denk aan de komende 10 jaar of meer die je moet zitten.
Op een geven moment  zal je dat liedje van Cher ''if I could turn back time" uit schreeuwen.

Yidir__

#9
Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:46:32
Ik zal heel kort maar krachtig zijn; Ik besef het wel en het interesseert me om eerlijk te zijn heel weinig. Ik maak me meer druk om de mensen in Palestina (rabbi ehen i3ouen insha3allah), dan om een varkentje, die om zeep wordt geholpen, omdat zijn leven toch zo zinloos was.

Further no comment

Azul,

Zulke personen als jou zijn verdoemd te mislukken. Ze maken zich zorgen om iets wat niet van hun is en waar zij vooral geen invloed op hebben. Wat nog erger is, is dat zulke personen zelfs hun armoedige familie, dan wel iriffiyen, in Arif vergeten. Zij komen eerder op voor anderen dan voor hun naasten. Ze denken dat ze daardoor meer "airmiles" zullen ontvangen en eerder in hun paradijs  terecht komen. Schandalig, maak je maar druk om iets waar jij totaal geen invloed op hebt. Zo een laag bij de grond mentaliteit is alleen in staat om zichzelf te vernietigen. Aan zulke mentaliteiten zullen wij ons nooit verder ontwikkelen. Dat is het verschil tussen de Turken en Marokkanen. De Turken komen op voor zichzelf. En personen als "sbe3"? Zij stellen zich in dienst van anderen(arab nationalisten en fundamentalisten) als slaven. Ze verafschuwen zelfs hun achtergrond als marokkaan/Amazigh.


D wenni netta,
Yidir


Tikinas

Azul,

Is dit wat 1400 jaar arabisch islamitische beschaving ons heeft gebracht?

Wasilla tarifest

Citaat van: Tikinas op 03/11/2004 om 21:50:10
Azul,

Is dit wat 1400 jaar arabisch islamitische beschaving ons heeft gebracht?

Zo te zien wel

Inuit

#12
Citaat van: Tikinas op 03/11/2004 om 21:50:10
Azul,

Is dit wat 1400 jaar arabisch islamitische beschaving ons heeft gebracht?

nee!

zie hier wat de Islamitische beschaving heeft gebracht:
http://www.muslimheritage.com/

ayned_m

Azul tikinas!
er is geen arabische beschaving ! Arabieren hebben geen beschaving en dat kunnen ze ook nooit hebben. het is een Islamitische beschaving .. Uit De woestijn komt geen beschaving!
azul
ayned 

Tikinas