Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

ighes


Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is, vooral omdat Theo iemand was die met zijn hart spraak. Als Amazigh, en bovenal als Amsterdammer vind ik verschrikkelijk wat er gebeurd is.

Theo is een eerlijk, oprechte man, die lef had. Voor Nederland zal hij een grote verlies zijn.

Wij Marokkanen weten allemaal dat veel Moslims binnen onze gemeenschap zijn. Moslims die je vaak hier en op andere Marokkaanse websites tegenkomt. Moslims die geen tegenspraak dulden. Moslims die blijkbaar niets kan schelen in wat voor moeilijkheden ze de gewone Moslim brengen. Amazigh.nl en andere serieuze Marokkaanse websites dingen en moeten komen met een duidelijke bericht waarin ze zoiets verafschuwing. Daar heeft Nederland nu behoefte aan.

Aqsil

Die barbaarse teksten waren misschien van masin. Ze zijn verwijderd door admi.
Maar excuses.

ighes

Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 15:23:18
Die barbaarse teksten waren misschien van masin. Ze zijn verwijderd door admi.
Maar excuses.

Moet jij zeker zeggen.

ameziane

Citaat van: e3ber op 02/11/2004 om 15:19:03
Het is nu juist het juiste moment van de amazigh-beweging hier in Nl, om van zich te laten horen en zich te verafschuwen over deze gruwelijke daad.
Niet aleen als Imazighen maar ook als Marokkanen en Moslims moeten we afstand nemen van deze afschuwelijke daad.

allasian

azzwrrr,azzwrrrr,!!!!!!!

Jullie hadden niets te eten noord Afrika en gingen gebukt onder uitbuiting en onderdrukking.
azzzwrrr,

en nou kunnen ze niet tegen een paar woorden over de islam.

Isefrawen



ik beleef dit met tegenstrijdige gevoelens

aan de ene kant voel ik mij verrot omdat het op zo'n manier moet
maar
aan de andere kant begrijp ik ook wel dat zoiets kan gebeuren

hoe lang kan je een gemeenschap door de media alten doodknuppelen en daarmee een zwijgplicht laten opleggen? Met dit soort gedrag voedt je juist de woede van mensen...

Waarom altijd een eenzijdige manier van meningsverkondiging? waarom krijgen de rechste nationalisten wel het woord terwijl de rest doodgezwegen wordt?

qaqrieuw


Aqsil

Citaat van: qaqrieuw op 02/11/2004 om 15:32:39
Moet je de reacties van Nederlanders lezen

http://islam.startkabel.nl/forum/?id=37433&msg=13&sub=1
Dit soort reacties zijn een logische reacties op de barbaarse daad van die Palestijnen-vriend.

ighes

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 02/11/2004 om 15:32:30


ik beleef dit met tegenstrijdige gevoelens

aan de ene kant voel ik mij verrot omdat het op zo'n manier moet
maar
aan de andere kant begrijp ik ook wel dat zoiets kan gebeuren

hoe lang kan je een gemeenschap door de media alten doodknuppelen en daarmee een zwijgplicht laten opleggen? Met dit soort gedrag voedt je juist de woede van mensen...

Waarom altijd een eenzijdige manier van meningsverkondiging? waarom krijgen de rechste nationalisten wel het woord terwijl de rest doodgezwegen wordt?


Hoe kan jij nou begrijpen dat zoeits kan gebeuren???? Ik vraag me werkelijk of de meeste Marokkanen wel lazen wat Theo allemaal schrijf??? of alleen de dingen waarin hij geen leuke dingen over de Islam zei??


Isefrawen

Citaat van: ighes op 02/11/2004 om 15:38:19
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 02/11/2004 om 15:32:30


ik beleef dit met tegenstrijdige gevoelens

aan de ene kant voel ik mij verrot omdat het op zo'n manier moet
maar
aan de andere kant begrijp ik ook wel dat zoiets kan gebeuren

hoe lang kan je een gemeenschap door de media alten doodknuppelen en daarmee een zwijgplicht laten opleggen? Met dit soort gedrag voedt je juist de woede van mensen...

Waarom altijd een eenzijdige manier van meningsverkondiging? waarom krijgen de rechste nationalisten wel het woord terwijl de rest doodgezwegen wordt?


Hoe kan jij nou begrijpen dat zoeits kan gebeuren???? Ik vraag me werkelijk of de meeste Marokkanen wel lazen wat Theo allemaal schrijf??? of alleen de dingen waarin hij geen leuke dingen over de Islam zei??



ik begrijp de daad niet, maar begrijp wel dat er mensen in een verdomhoekje geplaatst worden en zicg gaan wreken met fysiek geweld... goed lezen!!

Aqsil

Citaat van: ighes op 02/11/2004 om 15:38:19
Hoe kan jij nou begrijpen dat zoeits kan gebeuren???? Ik vraag me werkelijk of de meeste Marokkanen wel lazen wat Theo allemaal schrijf??? of alleen de dingen waarin hij geen leuke dingen over de Islam zei??

Theo van Gogh vindt Marokkanen en moslims geitneuker. Hij vindt alle allochtonen terroristen.
Maar het gaat niet om wat hij zei. Als mens is hij een duivel. Ook Nederlanders hebben ene hekel aan hem.
Maar hem doden kan niet en mag niet.

john

De tragiek rond de moord op van Gogh zal onze maatschappij ineens veel verder verdelen en tot gevaarlijke toestanden leiden.
Ik was nieuwsgierig wat er op jullie forum voor reacties zouden verschijnen. Op een enkele hersen-en harteloze ui na zijn jullie reacties hoopgevend en moeten jullie de media benaderen om aan de dag te leggen dat er wel degelijk gewone mensen zijn uit de islamitische gemeenschap die deze daad verafschuwen. Dit zal een positieve invloed hebben op het besmettelijke generaliserende effect op de opnievorming van veel autochtone Nederlanders. Er is een belangrijke taak voor jullie weggelegd.

miss.F.

en ondertussen is John die zich net heeft aangemeld druk aan het knippen en plakken om enkele reacties aan de nederlandse bevolking te tonen, goed hoor, ga zo door!!!!!!!!!!!

ighes


Goed of niet goed lezen. Ik maak me zorgen dat er veel Marokkanen zijn die blind zijn geworden en alleen de slechte dingen die over onze gemeenschap uit de media oppikken.

Isefrawen



moord is een laffe poging!!! laat daar geen twijfel over bestaan

ik had niks met die man, dus waarom zou ik me schuldig moeten voelen? daar vecht ik nu op dit moment mee...