Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

Sbe3

Citaat van: Ad Yiri op 02/11/2004 om 11:42:29
Ik vind het vreemd dat mensen elkaar gaan vermoorden zodra ze het ergens niet mee-eens zijn.
Wanneer je het ergens niet mee-eens bent met iemand dan ga je die persoon uit de weg of je gaat in discussie met die persoon om hem of haar te overtuigen van je mening. Maar VERMOORDEN???

De gevoelens van de mensen worden diep gekwetst.

Groet

Tamza

Citaat van: Sbe3 op 02/11/2004 om 13:41:44
Alles is mekteb vieze reetkever!

Moord is lot in eigen handen nemen, onwetende. Tot je vader vermoord wordt en je weer kan zeggen 'het is mektab'. Ofniet.

Sbe3

Citaat van: mondial op 02/11/2004 om 12:37:15
Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 11:46:59
Citaat van: Dobry Den op 02/11/2004 om 11:36:31
Ik denk dat sbe3 met straf niet de moord bedoelt, maar wat hem nu na de dood te wachten staat. Ik ben het met je eens, Tamza, dat wij als mensen daarover geen uitspraken mogen doen.

Het uur van de waarheid is het uur dat wij allemaal veroordeeld worden. Hij kan onmogelijk iets zeggen over wat voor straf dan ook. Ik ga hier over mijn nek.

De berichtgeving is overigens werkelijk troep zoals we dat weer konden verwachten van het NOS.
Je doet alsof je hem nog zielig vind ook.

Zo komt het wel over... :)

Tamza

Citaat van: Sbe3 op 02/11/2004 om 13:46:39
De straf zal dan nog wel komen voor hem, en waar maak jij je nou druk om a tha3ioult!

Laten we dan lekker wachten tot je vader vermoord wordt. :)

Sabadilla

Waar zijn wij nu helemaal mee bezig mensen, tfoe, elkaar aanvallen??

Tamza

Ik ga nu nuttige dingen iig. Tentamen maken enzo.

_l_

Adios!

Tamza

Citaat van: Sbe3 op 02/11/2004 om 13:51:45
Onwetende? Look who's talking... wie de bal kaatst kan het terug verwachten, en dat is wat nu bij hem het geval is. Alles is mektab, ja! Dat jij het nou niet vanuit een rationele visie kan bekijken, dat is jouw probleem.
Alleen nog even hier op reageren:

Rationeel? Las ik dat goed?

WAHAHAHAHAHAHAHAA.

Doei!!! Ga eens even kijken of je buiten bent, malloot.

mondial

Citaat van: Sabadilla op 02/11/2004 om 13:50:00
Waar zijn wij nu helemaal mee bezig mensen, tfoe, elkaar aanvallen??
Iedereen mag zijn mening zeggen,dat je daar voor geband wordt vind ik een beetje zielig!Waarom bannen ze Tamza dan niet voor haar taalgebruik?

Sbe3

Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 13:47:57
Citaat van: Sbe3 op 02/11/2004 om 13:46:39
De straf zal dan nog wel komen voor hem, en waar maak jij je nou druk om a tha3ioult!

Laten we dan lekker wachten tot je vader vermoord wordt. :)

Dan kan je lang wachten....

Sabadilla

Citaat van: mondial op 02/11/2004 om 13:53:14
Citaat van: Sabadilla op 02/11/2004 om 13:50:00
Waar zijn wij nu helemaal mee bezig mensen, tfoe, elkaar aanvallen??
Iedereen mag zijn mening zeggen,dat je daar voor geband wordt vind ik een beetje zielig!Waarom bannen ze Tamza dan niet voor haar taalgebruik?

Een mening is oke, maar als jullie het niet mee eens zijn met elkaar, vecht het dan ergens anders uit, jullie verkrachten dit topic ermee

Sbe3

Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 13:53:02
Citaat van: Sbe3 op 02/11/2004 om 13:51:45
Onwetende? Look who's talking... wie de bal kaatst kan het terug verwachten, en dat is wat nu bij hem het geval is. Alles is mektab, ja! Dat jij het nou niet vanuit een rationele visie kan bekijken, dat is jouw probleem.
Alleen nog even hier op reageren:

Rationeel? Las ik dat goed?

WAHAHAHAHAHAHAHAA.

Doei!!! Ga eens even kijken of je buiten bent, malloot.

Houdt de spiegel voor je en stel nogmaals deze vraag.

allasian

Citaat van: Sbe3 op 02/11/2004 om 13:44:42


De gevoelens van de mensen worden diep gekwetst.

Groet
Nou nog erger.Zet je maar schrap voor wat er de komende dagen in de kranten komt te staan.

Waar helpt deze moord de moslims hier in Nederland mee??Stel je eigen die cruciale vraag.

tijdelijk

Wat is de zin van geweld?

Al sla je me dood, ik zal het je niet kunnen zeggen.

Isefrawen

Citaat van: mondial op 02/11/2004 om 13:53:14
Citaat van: Sabadilla op 02/11/2004 om 13:50:00
Waar zijn wij nu helemaal mee bezig mensen, tfoe, elkaar aanvallen??
Iedereen mag zijn mening zeggen,dat je daar voor geband wordt vind ik een beetje zielig!Waarom bannen ze Tamza dan niet voor haar taalgebruik?

Tamza heeft vanaf begin op een rationele en menselijke manier haar mening gegeven, Masin daarentegen begon gelijk met religieuze prikkelingen te smijten die niet van toepassing zijn (ja de dader is van marokkaans islamitische afkomst).

daar zit het verschil in, dus een ban is naar mijn mening gerechtvaardigd aangezien de desbetreffende persoon ook gewaarschuwd is

qaqrieuw

Citaat van: Sabadilla op 02/11/2004 om 13:55:53

Re: Theo van Gogh echt dood?
Citeer

Ja, hartstikke dood  ja