Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

Sbe3

Citaat van: Sabadilla op 03/11/2004 om 16:05:06
Ik vraag me toch wel eens af of hier mensen tussen zitten die op de lijst van de AIVD staan

Ikke, denk ik.

Tamza

Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 16:05:00
Ten eerste heb geen kop, heb je dat nooit geleerd op je ****enschool?

Op mijn basisschool hebben we geleerd dat dieren een kop hebben. Vandaar dat ik je aanspreek met 'kop'. Tot zover mijn uitleg, mister chill-a-delic.

CiteerNee, jij trekt volle zalen met je nep Nederlandsche humanistische gedachte.

Humanistisch? Ik beschouw jou als dier hoor. En ik zie dat je panikeert door mijn teksten, steeds maar weer. Zoals het een echte dolle dier betaamt.

CiteerGa jezelf vervelen en kom niet aan met dat onpregnante preek van je. Jij lijkt net een huilend vosje in het bos.

Welke preek? Ik schop jou hier alleen verbaal onderuit. Of had je dat niet door met je onvolgroeide hersenpan? Ga nu maar weer met zweet op je roodaangelopen crisiskop schuimbekkend uit woede blaffen als een hond; het kan aan m'n reet roesten.

Tamza

Citaat van: mondial op 03/11/2004 om 16:06:53Ik hoop dat ze je zullen vinden(zeg voor deze keer geen Inca'Allah)

Ik heb je echt pijn gedaan he. :( Wat een verbittering.

mondial

Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 16:12:04
Citaat van: mondial op 03/11/2004 om 16:06:53Ik hoop dat ze je zullen vinden(zeg voor deze keer geen Inca'Allah)

Ik heb je echt pijn gedaan he. :( Wat een verbit*****.
Je zult het zelf ervaren wat die pijn inhoud,meid.

Tamza

Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 16:07:40
AIVD en jij kunnen de "cohonnes" op. Nederlandse likker!

Lowlife??? Het enige wat ik kan zeggen is al7amdoulilah!

For a minute there, you almost bored me to death. Val niet steeds in herhaling en gebruik je eigen woorden, will ya.

'Alhamdoellilah'? Ga nu ook al doen aan blasfemie? Hadden jij en Theo toch meer met elkaar gemeen dan je dacht he.

Tamza

Citaat van: mondial op 03/11/2004 om 16:13:56Je zult het zelf ervaren wat die pijn inhoud,meid.

Oef, ik ben bang joh. Echt. Maak me niet zo bang alsjeblieft!!

Ah gaat heen a rabyath, ga.

mondial

Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 16:15:21
Citaat van: mondial op 03/11/2004 om 16:13:56Je zult het zelf ervaren wat die pijn inhoud,meid.

Oef, ik ben bang joh. Echt. Maak me niet zo bang alsjeblieft!!

Ah gaat heen a rabyath, ga.
Nu,maak ik je kwaad he,vanwaar die verbittering?Je kunt niet zo goed tegen kritiek mevrouwtje,als student moet je dat toch geleerd hebben,hoe met kritiek om te gaan.

Sbe3

Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 16:11:07
Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 16:05:00
Ten eerste heb geen kop, heb je dat nooit geleerd op je ****enschool?

Op mijn basisschool hebben we geleerd dat dieren een kop hebben. Vandaar dat ik je aanspreek met 'kop'. Tot zover mijn uitleg, mister chill-a-delic.

CiteerNee, jij trekt volle zalen met je nep Nederlandsche humanistische gedachte.

Humanistisch? Ik beschouw jou als dier hoor. En ik zie dat je panikeert door mijn teksten, steeds maar weer. Zoals het een echte dolle dier betaamt.

CiteerGa jezelf vervelen en kom niet aan met dat onpregnante preek van je. Jij lijkt net een huilend vosje in het bos.

Welke preek? Ik schop jou hier alleen verbaal onderuit. Of had je dat niet door met je onvolgroeide hersenpan? Ga nu maar weer met zweet op je roodaangelopen crisiskop schuimbekkend uit woede blaffen als een hond; het kan aan m'n reet roesten.

Je bedoelt op de h.oerenschool? Dat kan...hebben jullie ook geleerd om respect te hebben voor jullie p.ooier? Ik van jouw teksten in paniek raken? Jij moet geen a voor een b kennen, a hopeloos imbeciel tegen de baarmoeder opgeslingerde embryokoek. Wat jij kan ik beter, maar dit is maar het begin...

mondial

Citaat van: mondial op 03/11/2004 om 16:17:51
Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 16:15:21
Citaat van: mondial op 03/11/2004 om 16:13:56Je zult het zelf ervaren wat die pijn inhoud,meid.

Oef, ik ben bang joh. Echt. Maak me niet zo bang alsjeblieft!!

Ah gaat heen a rabyath, ga.
Nu,maak ik je kwaad he,vanwaar die verbit*****?Je kunt niet zo goed tegen kritiek mevrouwtje,als student moet je dat toch geleerd hebben,hoe met kritiek om te gaan.
Nu sta je als gast mee te kijken,log dan in kunnen we weer even verder met de strijd.

admin

Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 16:21:06
Wat jij kan ik beter, maar dit is maar het begin...

Er is geen begin, jij bent gebanned.

Geldt ook voor Mondial.

Deze topic gaat dan ook op slot. Prettige dag nog verder.