Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

ighes

Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 15:04:15
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 14:20:04
en waar haal je deze grote wijsheid vandaan? van een of andere kut arabische forum?

die bezoek jij graag he... hahaha

de advocaat van de moordenaar heeft nog niks gezegd... er is nog niks vrijgegeven over de achtergrond van hem... enkel dat ie marokkaan is en dat ie 26 jaar is

Hij is zijn verstand verloren, bang dat de Hollanders hem gaan uitschelden om iets waar hij geen schuld aan heeft. Ighes is net als Aboutaleb: pist in zijn eigen nest.

Opportunist is wat mensen als Aboutaleb en Ighes zijn. Eerloze zwakkelingen.

Ik ga niet in discussie met een zieke geest.

Ik heboor tot een van de trouwste bezoekers van Amazigh.nl.  Amazigh.nl heeft helaas niet op volwassen manier op de moord van Theo gereagert.

Tamza

Citaat van: ighes op 03/11/2004 om 15:29:22

Ik ga niet in discussie met een zieke geest.

Ik heboor tot een van de trouwste bezoekers van Amazigh.nl.  Amazigh.nl heeft helaas niet op volwassen manier op de moord van Theo gereagert.

Ach, ga elders huilen, kindje. Je hebt in de tijd dat je lid van amazigh.nl bent al tig keer aangegeven dat je weg zult gaan om nooit meer terug te keren. Vandaag weer. En kijk, je bent er nog steeds.

Consequent blijven, likkertje. Of wegblijven of ophouden met janken en gewoon op de argumenten ingaan.

Sbe3

Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 15:32:41
Citaat van: ighes op 03/11/2004 om 15:29:22

Ik ga niet in discussie met een zieke geest.

Ik heboor tot een van de trouwste bezoekers van Amazigh.nl.  Amazigh.nl heeft helaas niet op volwassen manier op de moord van Theo gereagert.

Ach, ga elders huilen, kindje. Je hebt in de tijd dat je lid van amazigh.nl bent al tig keer aangegeven dat je weg zult gaan om nooit meer terug te keren. Vandaag weer. En kijk, je bent er nog steeds.

Consequent blijven, likkertje. Of wegblijven of ophouden met janken en gewoon op de argumenten ingaan.

Wat ben jij arrogant! Het wordt hoogste tijd om je dat af te leren..

Tamza

Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:33:49
Wat ben jij arrogant! Het wordt hoogste tijd om je dat af te leren..

Wat wou je doen, mij afschieten?

Zie je dit -- > _l_

Qim ghas.

Sbe3

Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 15:34:51
Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:33:49
Wat ben jij arrogant! Het wordt hoogste tijd om je dat af te leren..

Wat wou je doen, mij afschieten?

Zie je dit -- > _l_

Qim ghas.

Die kogel ben je eens niet waard. Dat jij het lekker vindt om je eigen daarmee te bevredigen is jouw probleem, maar ga niet scheinheilig doen.

Isefrawen

#380
Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:33:49
Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 15:32:41
Citaat van: ighes op 03/11/2004 om 15:29:22

Ik ga niet in discussie met een zieke geest.

Ik heboor tot een van de trouwste bezoekers van Amazigh.nl.  Amazigh.nl heeft helaas niet op volwassen manier op de moord van Theo gereagert.

Ach, ga elders huilen, kindje. Je hebt in de tijd dat je lid van amazigh.nl bent al tig keer aangegeven dat je weg zult gaan om nooit meer terug te keren. Vandaag weer. En kijk, je bent er nog steeds.

Consequent blijven, likkertje. Of wegblijven of ophouden met janken en gewoon op de argumenten ingaan.

Wat ben jij arrogant! Het wordt hoogste tijd om je dat af te leren..

zegt de profiteur... het wordt hoog tjd om je dat af te leren en met je luie kont op zoek te gaan naar werk... hahaha uhm een profiteur die gaat werken, moet ike cht zien nog... wat doe je eigelijk in het leven na het profiteren en je hersenen kapot laten schieten door de zelfmoordende zielige arabische hersenspoel op de schotel?

Tamza

Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:48:48
Die kogel ben je eens niet waard. Dat jij het lekker vindt om je eigen daarmee te bevredigen is jouw probleem, maar ga niet scheinheilig doen.

Niet waard? Hou je infantiele kop dan verder dicht en hou je stoere 'ik ga je een lesje leren'-act bij je. Ben er allerminst onder de indruk van.

En waarom zou ik het een probleem vinden als ik het lekker zou vinden om me daarmee te bevredigen? Je zet weer eens geen zoden aan de dijk, retard.

Sbe3

#382
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 15:49:54
Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:33:49
Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 15:32:41
Citaat van: ighes op 03/11/2004 om 15:29:22

Ik ga niet in discussie met een zieke geest.

Ik heboor tot een van de trouwste bezoekers van Amazigh.nl.  Amazigh.nl heeft helaas niet op volwassen manier op de moord van Theo gereagert.

Ach, ga elders huilen, kindje. Je hebt in de tijd dat je lid van amazigh.nl bent al tig keer aangegeven dat je weg zult gaan om nooit meer terug te keren. Vandaag weer. En kijk, je bent er nog steeds.

Consequent blijven, likkertje. Of wegblijven of ophouden met janken en gewoon op de argumenten ingaan.

Wat ben jij arrogant! Het wordt hoogste tijd om je dat af te leren..

zegt de profiteur... het wordt hoog tjd om je dat af te leren en met je luie kont op zoek te gaan naar werk... hahaha uhm een profiteur die gaat werken, moet ike cht zien nog... wat doe je eigelijk in het leven na het profiteren en je hersenen kapot laten schieten door de zelfmoordende zielige arabische hersenspoel op de schotel?

Ik heb het goed zo en tevens verdien ik zo meer... kom jij aan met je nominale verdienste, muahahahahah. En voor alle duidelijkheid, ben een pure Amazigh met alle trots en eer... jullie mogen werken voor mijn centjes... goede compensatie, toch? Wat ik ernaast doe is prive, sorry... topgeheim (zie jullie topic, jullie niveau)

Tamza

Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:58:18
Ik heb het goed zo en tevens verdien ik zo meer... kom jij aan met je nominale verdienste, muahahahahah.

Bovenstaande rijmt niet met het volgende:

CiteerEn voor alle duidelijkheid, ben een pure Amazigh met alle trots en eer...

Waardoor wij mogen concluderen dat je een lowlife bent.

Citeerjullie mogen werken voor mijn centjes... goede compensatie, toch? Wat ik ernaast doe is prive, sorry... topgeheim

Topgeheim? Oh kijk eens aan. Hoop dat de AIVD dit leest.

mondial

Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 16:00:59
Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:58:18
Ik heb het goed zo en tevens verdien ik zo meer... kom jij aan met je nominale verdienste, muahahahahah.

Bovenstaande rijmt niet met het volgende:

CiteerEn voor alle duidelijkheid, ben een pure Amazigh met alle trots en eer...

Waardoor wij mogen concluderen dat je een lowlife bent.

Citeerjullie mogen werken voor mijn centjes... goede compensatie, toch? Wat ik ernaast doe is prive, sorry... topgeheim

Topgeheim? Oh kijk eens aan. Hoop dat de AIVD dit leest.
Ik hoop dat de Marokkaanse BVD jou teksten eens goed leest mevrouwtje!

Tamza

Citaat van: mondial op 03/11/2004 om 16:02:58
Ik hoop dat de Marokkaanse BVD jou teksten eens goed leest mevrouwtje!

Je bedoelt zeker 'jouw'.

Ik hoop ook dat ze het lezen. Inca'Allah.

Sbe3

Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 15:52:01
Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:48:48
Die kogel ben je eens niet waard. Dat jij het lekker vindt om je eigen daarmee te bevredigen is jouw probleem, maar ga niet scheinheilig doen.

Niet waard? Hou je infantiele kop dan verder dicht en hou je stoere 'ik ga je een lesje leren'-act bij je. Ben er allerminst onder de indruk van.

En waarom zou ik het een probleem vinden als ik het lekker zou vinden om me daarmee te bevredigen? Je zet weer eens geen zoden aan de dijk, retard.

Ten eerste heb geen kop, heb je dat nooit geleerd op je hoerenschool? Nee, jij trekt volle zalen met je nep Nederlandsche humanistische gedachte. Ga jezelf vervelen en kom niet aan met dat onpregnante preek van je. Jij lijkt net een huilend vosje in het bos.

Sabadilla

Ik vraag me toch wel eens af of hier mensen tussen zitten die op de lijst van de AIVD staan

mondial

Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 16:04:37
Citaat van: mondial op 03/11/2004 om 16:02:58
Ik hoop dat de Marokkaanse BVD jou teksten eens goed leest mevrouwtje!

Je bedoelt zeker 'jouw'.

Ik hoop ook dat ze het lezen. Inca'Allah.
Ik hoop dat ze je zullen vinden(zeg voor deze keer geen Inca'Allah)

Sbe3

#389
Citaat van: Tamza op 03/11/2004 om 16:00:59
Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 15:58:18
Ik heb het goed zo en tevens verdien ik zo meer... kom jij aan met je nominale verdienste, muahahahahah.

Bovenstaande rijmt niet met het volgende:

CiteerEn voor alle duidelijkheid, ben een pure Amazigh met alle trots en eer...

Waardoor wij mogen concluderen dat je een lowlife bent.

Citeerjullie mogen werken voor mijn centjes... goede compensatie, toch? Wat ik ernaast doe is prive, sorry... topgeheim

Topgeheim? Oh kijk eens aan. Hoop dat de AIVD dit leest.


AIVD en jij kunnen de "cohonnes" op. Nederlandse likker!

Lowlife??? Het enige wat ik kan zeggen is al7amdoulilah!