Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

wereldburger

Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 13:11:14
Citaat van: wereldburger op 03/11/2004 om 12:42:51


Jullie kunnen de konten likken van die f*cking Hollanders/ joden, maar ze blijven jullie zien als een strontvlieg. Mij in ieder geval niet gezien, muhahahahahaha
Citeer

vraagje: als het dan toch allemaal f**cking Hollanders/joden zijn.....wat doe je dan nog hier???
Dit schiet toch niet op!!!

Zoals ik al vaker vermeld heb... ben hier om te profiteren en dan ben ik weg! Ik lik niet en dat is het verschil. Heb een plek in de maatschappij, doch zal ik niet slijmen en of profileren voor hen.

goh....hoelang ben je al hier dan?? en wanneer denk je weg te gaan??

Sabadilla

Waar zijn wij helemaal mee bezig mensen??  Have a break ..................KITKAT

tawayegets

Citaat van: mondial op 03/11/2004 om 13:16:53
Peeeeeeaaaaaaaccccccccccceeeeeee!!!!!!Een beetje ruzie gaan maken omdat er een varkentje gestorven is dat doe je toch niet.
hahahahahaha

Dora

Citaat van: mondial op 03/11/2004 om 13:16:53
Peeeeeeaaaaaaaccccccccccceeeeeee!!!!!!Een beetje ruzie gaan maken omdat er een varkentje gestorven is dat doe je toch niet.

als moslim mag je geen varkensvlees eten...dus ook geen reden om m te slachten...ik wil even duidelijk maken dat de moord niet te rechtvaardigen is..dat die man dood is doet me geen shit..alleen de manier waarop wel..

met name dat er heilige teksten op dat varkentje is neergelegd..wat een misstap zeg ::)

wereldburger

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 13:14:19
Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 13:11:14
Citaat van: wereldburger op 03/11/2004 om 12:42:51


Jullie kunnen de konten likken van die f*cking Hollanders/ joden, maar ze blijven jullie zien als een strontvlieg. Mij in ieder geval niet gezien, muhahahahahaha
Citeer

vraagje: als het dan toch allemaal f**cking Hollanders/joden zijn.....wat doe je dan nog hier???
Dit schiet toch niet op!!!

Zoals ik al vaker vermeld heb... ben hier om te profiteren en dan ben ik weg! Ik lik niet en dat is het verschil. Heb een plek in de maatschappij, doch zal ik niet slijmen en of profileren voor hen.

als je hier bent om te profiteren dan hoor je hier niet!!! of je bent hier om te leven, of je dondert op naar arabisch marokko!!! hier kan ik mij heel kwaad om maken, dit gebruiken die fascisten ook als voedingsbodem om hun beleid te garanderen...

zijn we het toch ergens over eens :-)

tawayegets

Wat gebeurt is is gebeurt

Dora


Citeer

goh....hoelang ben je al hier dan?? en wanneer denk je weg te gaan??
Citeer

dit doet me denken aan noordzee fm toen gordon de luisteraars vroeg om een vraag te sturen wat er in de inburgeringstoets moet staan..hahaha...


wereldburger

Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 13:20:32

Citeer

goh....hoelang ben je al hier dan?? en wanneer denk je weg te gaan??
Citeer

dit doet me denken aan noordzee fm toen gordon de luisteraars vroeg om een vraag te sturen wat er in de inburgeringstoets moet staan..hahaha...



uit welke 3 antwoorden mag je dan kiezen??

Isefrawen

Citaat van: wereldburger op 03/11/2004 om 13:13:21
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 13:09:34
Citaat van: wereldburger op 03/11/2004 om 13:03:56
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 12:53:11
Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 12:47:22
mag ik vragen waarom theo voor vrijheid van meningsuiting stond??

ik vond het geen vrije meningsuiting, het was niks anders dan een voortzetting van de rechtse haatcampagne tegen de multi-culturele samenleving... op een gegeven moment ontploft de bom en dan krijg je dit soort toestanden... rechts heeft hier heel goed over nagedacht... 

en wereldburger, of je het leuk vindt of niet, maar ik heb hier rechten opgebouwd, dit is mijn vaderland!! dat ik het niet met jouw mening eens hoef te zijn is mijn goed recht, dus f**ck zelf maar op!!! als er 1 persoon met de nederlandse identiteit het land uit wordt gezet dan wordt het hier een burgeroorlog!! eerste generatie hebben ze uitgebuit, nu de tweede en derde generatie kritisch van aard is, willen al die hollanders ineens extreem rechts worden... VAL MAAR DOOD!! Crepeer maar, wij hebben net zo veel recht op dit land als wat jij hebt!!

kijk...dat bedoel ik nou......meteen weer een grote bek.......had ik mijn mening gegeven dan??? heb ik gezegd dat jij geen mening mag hebben???
het enige wat ik bedoel te zeggen is dat er eens opgehouden moet worden met dat "wij" en "zij" gebeuren......dat schiet toch niet op!!!
en dat "VAL MAAR DOOR" "CREPEER MAAR"  is dus gewoon dom gelul.....waar al zoveel van is......nee daar winnen we het mee zeg!!

dan moet je die leus 'als je het er niet mee eens bent dan rot je maar op" niet gebruiken... dan kunnen we op een normale manier met elkaar in discussie gaan... als dat al de uitgangspunt is dan komen we heel ver... niks grote bek, zo wordt het spelletje nu eenmaal gespeeld in nederland, dat is het niveau! kijk maar eens naar die wc-borstel van een Wilders, wat die er allemaal uitfloept; dan krijg je al heel snel dit soort reacties...

heb niet gezegd "dan rot je maar op"......mijn vraag was; wat doe je hier dan??
in je boosheid geen dingen (willen) lezen die er niet staan

het komt op hetzelfde neer; jij zegt 'dan ga je toch weg', iemand anders ziet dat als oprotten naar je eigen land; maar men vergeet dat dit onze eigen land is; wij zijn hier opgegroeid, wij zien dit land ook als die van ons; je zegt nu toch ook niet tegen alle nederlanders in canada oprotten? heb je het verhaal van die  nederlandse serieverkrachter uit canada gehoord? Moeten die Canadezen dan ook al die nederlanders het land uitzetten? En zie je Canada alle nederlanders in dat land kapotmaken? Nee!! Dat gebeurt niet; maar hier in dit schizofrene hypocriete generaliserende kikkerlandje komen ze op de proppen met ja 'identiteit ontnemen' en terugsturen dat tuig... er stond 1 klein kutartikeltje in de volkskrant over de nederlander die in canada 8 vrouwen verkracht en vermoord heeft...

Sbe3

Citaat van: wereldburger op 03/11/2004 om 13:17:06
Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 13:11:14
Citaat van: wereldburger op 03/11/2004 om 12:42:51


Jullie kunnen de konten likken van die f*cking Hollanders/ joden, maar ze blijven jullie zien als een strontvlieg. Mij in ieder geval niet gezien, muhahahahahaha
Citeer

vraagje: als het dan toch allemaal f**cking Hollanders/joden zijn.....wat doe je dan nog hier???
Dit schiet toch niet op!!!

Zoals ik al vaker vermeld heb... ben hier om te profiteren en dan ben ik weg! Ik lik niet en dat is het verschil. Heb een plek in de maatschappij, doch zal ik niet slijmen en of profileren voor hen.

goh....hoelang ben je al hier dan?? en wanneer denk je weg te gaan??

Lang! Zodra ik genoeg geinvesteerd heb door het profiteren. ;)

miss.F.

weet je wat triest is: dat alle bekende marokkanen uit de kaartenbak worden getrokken en vervolgens op tv hun mening moeten gaan geven. As ik er 1 was zou ik lekker weigeren


Dora




Citeer

uit welke 3 antwoorden mag je dan kiezen??
Citeer

nee je mocht zelf een vraag bedenken en dan opsturen..dus zond iemand ..en wanneer ga je terug..heb wel gelachen...maar sommige waren echt te hard en niet leuk meer..

Isefrawen

Citaat van: miss.F. op 03/11/2004 om 13:23:18
weet je wat triest is: dat alle bekende marokkanen uit de kaartenbak worden getrokken en vervolgens op tv hun mening moeten gaan geven. As ik er 1 was zou ik lekker weigeren

die ALi B gisteren was goed triest... de verhoudingen klopten gewoon niet, zo'n zware delegatie van nederlandse prominenten/vrienden van theo tegenover een sukkelige rapper die niks in te brengen had...

Dora

ow nu je het zegt...hoorde net op de radio dat lange frans zijn liedje heeft aangepast..met hoeveel moeten er nog komen...eerste stuk begint over theo..

wel een mooi lied overgens...prachtige tekst