Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

Dora


Citeer
Voorral de gespreksleider van rond om tien,die maakt het af en toe nog erger dan het al is.Ze weten ook die personen uit te nodigen die niet kunnen of willen praten.(moslims)
Citeer

dat klopt..ooit was er een gesprek over 11 sep  kort na het gebeuren dus..nodigen ze kleine meiden uit die zeggen ja ik vind het echt heel eng hier en misschien ga ik weer terug naar marokko...en uhh...ja nou de islam is tegen geweld hoor..weet niet of het zo staat in de koraan maar het mag gewoon niet in de islam..ja tezzz...

ze zoeken ze echt op..

miss.F.

Nederlanders zijn hypocriet, toen Fortyn vermoord werd hoefden zij zich toch ook niet verantwoorden, waarom moeten wij dat nu wel?

En at me het meest irriteert is dat de moskeen in a'dam 2 minuten stilte zouden houden: ik ebdoel waar gaat het over, die vent had totaal geen respect voor de islam en waarom zouden een islamitishe instelling die respect wel moeten betuigen, de kerken hebben toch ook geen 2 minuten stilte gehouden, het is echt allemaal krom wat er gebeurt

tawayegets

In iedergeval we zien wel wat er gebeurt want nu omdat weer een marokaan het heeft gedaan laten ze het extra lang op het nieuws zien en dan meteen zijn alle marokanen slecht.

Dora

Citaat van: miss.F. op 03/11/2004 om 13:08:30
Nederlanders zijn hypocriet, toen Fortyn vermoord werd hoefden zij zich toch ook niet verantwoorden, waarom moeten wij dat nu wel?

En at me het meest irriteert is dat de moskeen in a'dam 2 minuten stilte zouden houden: ik ebdoel waar gaat het over, die vent had totaal geen respect voor de islam en waarom zouden een islamitishe instelling die respect wel moeten betuigen, de kerken hebben toch ook geen 2 minuten stilte gehouden, het is echt allemaal krom wat er gebeurt

nee ik vind dat wel een goede zaak...

moord tolereren wij niet...

Isefrawen

Citaat van: wereldburger op 03/11/2004 om 13:03:56
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 12:53:11
Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 12:47:22
mag ik vragen waarom theo voor vrijheid van meningsuiting stond??

ik vond het geen vrije meningsuiting, het was niks anders dan een voortzetting van de rechtse haatcampagne tegen de multi-culturele samenleving... op een gegeven moment ontploft de bom en dan krijg je dit soort toestanden... rechts heeft hier heel goed over nagedacht... 

en wereldburger, of je het leuk vindt of niet, maar ik heb hier rechten opgebouwd, dit is mijn vaderland!! dat ik het niet met jouw mening eens hoef te zijn is mijn goed recht, dus f**ck zelf maar op!!! als er 1 persoon met de nederlandse identiteit het land uit wordt gezet dan wordt het hier een burgeroorlog!! eerste generatie hebben ze uitgebuit, nu de tweede en derde generatie kritisch van aard is, willen al die hollanders ineens extreem rechts worden... VAL MAAR DOOD!! Crepeer maar, wij hebben net zo veel recht op dit land als wat jij hebt!!

kijk...dat bedoel ik nou......meteen weer een grote bek.......had ik mijn mening gegeven dan??? heb ik gezegd dat jij geen mening mag hebben???
het enige wat ik bedoel te zeggen is dat er eens opgehouden moet worden met dat "wij" en "zij" gebeuren......dat schiet toch niet op!!!
en dat "VAL MAAR DOOR" "CREPEER MAAR"  is dus gewoon dom gelul.....waar al zoveel van is......nee daar winnen we het mee zeg!!

dan moet je die leus 'als je het er niet mee eens bent dan rot je maar op" niet gebruiken... dan kunnen we op een normale manier met elkaar in discussie gaan... als dat al de uitgangspunt is dan komen we heel ver... niks grote bek, zo wordt het spelletje nu eenmaal gespeeld in nederland, dat is het niveau! kijk maar eens naar die wc-borstel van een Wilders, wat die er allemaal uitfloept; dan krijg je al heel snel dit soort reacties...

Sbe3

Citaat van: wereldburger op 03/11/2004 om 12:42:51


Jullie kunnen de konten likken van die f*cking Hollanders/ joden, maar ze blijven jullie zien als een strontvlieg. Mij in ieder geval niet gezien, muhahahahahaha
Citeer

vraagje: als het dan toch allemaal f**cking Hollanders/joden zijn.....wat doe je dan nog hier???
Dit schiet toch niet op!!!

Zoals ik al vaker vermeld heb... ben hier om te profiteren en dan ben ik weg! Ik lik niet en dat is het verschil. Heb een plek in de maatschappij, doch zal ik niet slijmen en of profileren voor hen.

miss.F.

Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 13:09:16
Citaat van: miss.F. op 03/11/2004 om 13:08:30
Nederlanders zijn hypocriet, toen Fortyn vermoord werd hoefden zij zich toch ook niet verantwoorden, waarom moeten wij dat nu wel?

En at me het meest irriteert is dat de moskeen in a'dam 2 minuten stilte zouden houden: ik ebdoel waar gaat het over, die vent had totaal geen respect voor de islam en waarom zouden een islamitishe instelling die respect wel moeten betuigen, de kerken hebben toch ook geen 2 minuten stilte gehouden, het is echt allemaal krom wat er gebeurt

nee ik vind dat wel een goede zaak...

moord tolereren wij niet...

je kan je als moskee wel distantieren van de moord, maar 2 minuten stilte betrachten voor iemand die geen respect toonde en de profeet een kinderneuker noemt, vind ik onnodig

tawayegets

Mensen doen nu echt schijnheilig.
Maar jah god die straf insahallah die mensen

Isefrawen



vannochtend stond in de volkskrant dat de moord op theo erger is dan de moord op fortuyn...

wie bedenkt dit toch allemaal???? is dit land echt zo achterlijk geworden?????

elke moord is erg!!!! die moorden in Landgraaf zijn ze ineens heel snel vergeten... stelletje mafioso, dit land begint echt op Italie te lijken, maar ja rechts verneukt de totale samenleving

wereldburger

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 13:09:34
Citaat van: wereldburger op 03/11/2004 om 13:03:56
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 12:53:11
Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 12:47:22
mag ik vragen waarom theo voor vrijheid van meningsuiting stond??

ik vond het geen vrije meningsuiting, het was niks anders dan een voortzetting van de rechtse haatcampagne tegen de multi-culturele samenleving... op een gegeven moment ontploft de bom en dan krijg je dit soort toestanden... rechts heeft hier heel goed over nagedacht... 

en wereldburger, of je het leuk vindt of niet, maar ik heb hier rechten opgebouwd, dit is mijn vaderland!! dat ik het niet met jouw mening eens hoef te zijn is mijn goed recht, dus f**ck zelf maar op!!! als er 1 persoon met de nederlandse identiteit het land uit wordt gezet dan wordt het hier een burgeroorlog!! eerste generatie hebben ze uitgebuit, nu de tweede en derde generatie kritisch van aard is, willen al die hollanders ineens extreem rechts worden... VAL MAAR DOOD!! Crepeer maar, wij hebben net zo veel recht op dit land als wat jij hebt!!

kijk...dat bedoel ik nou......meteen weer een grote bek.......had ik mijn mening gegeven dan??? heb ik gezegd dat jij geen mening mag hebben???
het enige wat ik bedoel te zeggen is dat er eens opgehouden moet worden met dat "wij" en "zij" gebeuren......dat schiet toch niet op!!!
en dat "VAL MAAR DOOR" "CREPEER MAAR"  is dus gewoon dom gelul.....waar al zoveel van is......nee daar winnen we het mee zeg!!

dan moet je die leus 'als je het er niet mee eens bent dan rot je maar op" niet gebruiken... dan kunnen we op een normale manier met elkaar in discussie gaan... als dat al de uitgangspunt is dan komen we heel ver... niks grote bek, zo wordt het spelletje nu eenmaal gespeeld in nederland, dat is het niveau! kijk maar eens naar die wc-borstel van een Wilders, wat die er allemaal uitfloept; dan krijg je al heel snel dit soort reacties...

heb niet gezegd "dan rot je maar op"......mijn vraag was; wat doe je hier dan??
in je boosheid geen dingen (willen) lezen die er niet staan

Isefrawen

Citaat van: Sbe3 op 03/11/2004 om 13:11:14
Citaat van: wereldburger op 03/11/2004 om 12:42:51


Jullie kunnen de konten likken van die f*cking Hollanders/ joden, maar ze blijven jullie zien als een strontvlieg. Mij in ieder geval niet gezien, muhahahahahaha
Citeer

vraagje: als het dan toch allemaal f**cking Hollanders/joden zijn.....wat doe je dan nog hier???
Dit schiet toch niet op!!!

Zoals ik al vaker vermeld heb... ben hier om te profiteren en dan ben ik weg! Ik lik niet en dat is het verschil. Heb een plek in de maatschappij, doch zal ik niet slijmen en of profileren voor hen.

als je hier bent om te profiteren dan hoor je hier niet!!! of je bent hier om te leven, of je dondert op naar arabisch marokko!!! hier kan ik mij heel kwaad om maken, dit gebruiken die fascisten ook als voedingsbodem om hun beleid te garanderen...

tawayegets

hahahahah snap dat dan omdat een nederlander pim fortuin had vermoord en een marokaan theo van gogh heeft vermoord daarom vinden ze ze3ma dus die moord op pim fortuin minder erg slaat tog nergens op alle moorden zijn even erg
t maakt nie uit door wie

miss.F.

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 13:12:42


vannochtend stond in de volkskrant dat de moord op theo erger is dan de moord op fortuyn...

wie bedenkt dit toch allemaal???? is dit land echt zo achterlijk geworden?????

elke moord is erg!!!! die moorden in Landgraaf zijn ze ineens heel snel vergeten... stelletje mafioso, dit land begint echt op Italie te lijken, maar ja rechts verneukt de totale samenleving

het is erg om dat het dit keer een marokkaanse/ islamitische dader betreft

Dora


Citeer

je kan je als moskee wel distantieren van de moord, maar 2 minuten stilte betrachten voor iemand die geen respect toonde en de profeet een kinderneuker noemt, vind ik onnodig
Citeer

de profeet sws heeft voor een joodse man gebeden toen hij overleed..

mondial

Peeeeeeaaaaaaaccccccccccceeeeeee!!!!!!Een beetje ruzie gaan maken omdat er een varkentje gestorven is dat doe je toch niet.