Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

wereldburger



Jullie kunnen de konten likken van die f*cking Hollanders/ joden, maar ze blijven jullie zien als een strontvlieg. Mij in ieder geval niet gezien, muhahahahahaha
Citeer

vraagje: als het dan toch allemaal fucking Hollanders/joden zijn.....wat doe je dan nog hier???
Dit schiet toch niet op!!!

mondial

Citaat van: abrid op 03/11/2004 om 12:39:08
We moeten het niet goed praten. dat is toch wel duidelijk. Theo en de moslims hadden ook een groot meningsverschil. Maar die los je niet zo op!!

Wat zijn de voordelen van deze actie!!Wie heeft er profijt bij dez moord??
De moslims?? Ik denk het niet??

Iedereen die eruit ziet als moslim die moet gewoon alert zijn in deze dagen. Je kan je gewoon niet realisren wat voor impact dit heeft.

Stel je voor dat zoites bij ons gebeurt. Een allochtoon vermoord een prominente autochtoon. Zou ie dan nog in het ziekenhuis verzorgt worden?
In Marokko wordt je als gewone burger nog niet eens in het ziekenhuis geholpen,dus die vergelijking gaat niet op!

Dora

mag ik vragen waarom theo voor vrijheid van meningsuiting stond??

mondial

Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 12:47:22
mag ik vragen waarom theo voor vrijheid van meningsuiting stond??
Zodat hij ongesraft zijn mening kon verkondigen en olie op het vuur kon smijten.(voorral wat betreft de islam)

Isefrawen

Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 12:47:22
mag ik vragen waarom theo voor vrijheid van meningsuiting stond??

ik vond het geen vrije meningsuiting, het was niks anders dan een voortzetting van de rechtse haatcampagne tegen de multi-culturele samenleving... op een gegeven moment ontploft de bom en dan krijg je dit soort toestanden... rechts heeft hier heel goed over nagedacht... 

en wereldburger, of je het leuk vindt of niet, maar ik heb hier rechten opgebouwd, dit is mijn vaderland!! dat ik het niet met jouw mening eens hoef te zijn is mijn goed recht, dus f**ck zelf maar op!!! als er 1 persoon met de nederlandse identiteit het land uit wordt gezet dan wordt het hier een burgeroorlog!! eerste generatie hebben ze uitgebuit, nu de tweede en derde generatie kritisch van aard is, willen al die hollanders ineens extreem rechts worden... VAL MAAR DOOD!! Crepeer maar, wij hebben net zo veel recht op dit land als wat jij hebt!!

wereldburger

Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 12:47:22
mag ik vragen waarom theo voor vrijheid van meningsuiting stond??

ik denk dat dat op dit moment wordt gezegd omdat mensen graag de schuld altijd bij een ander neerleggen, dat is toch veel gemakkelijker dan naar jezelf te kijken.....

voor veel mensen is het dan; 1 plus 1 is 2

Waarschijnlijk was de gedachte: Theo is vermoord; door iemand met een "jurk" ( het had net zo goed een chinees met een jurk aan kunnen zijn )......conclusie; Theo heeft uitspraken gedaan t.a.v. de islam, hij vermoord door die persoon in een "jurk" dus vermoord omdat hij zijn mening gaf......

Lekker simpele gedachte toch???......alleen denk ik niet dat het zo werkt.....

Dat het weer zover is gekomen komt door de HELE SAMENLEVING

tawayegets

kijk om zover te gaan om iemand te doden is eigenlijk wel ver
maar hallo hij heeft allah een varken genoemd
en onze profeet mohamed een kinderneuker genoemd dat zeg je tog niet zomaar over iemand zn geloof en hij moest altijd de islam beledigen en dan die neppe film die hij heeft gemaakt  slaat tog ook nergens op hij wist dat er ooit een aan de aan moest komen dus hij had dit gewoon verwacht
het was zijn eigen schuld
moest ie maar niet zo arrogant zijn

Dora

ja kijk zo denk ik er nou ook over..alleen heeft men het steeda over ja je mag blijkbaar niets meer zeggen anders wordt je neerkenalt..snap dan ook niet dat theo als de man voor vrijheid van meningsuiting bekend staat..want die vrijheid hebben de allochtonen niet..of geldt dat niet voor hen??..

Isefrawen



ja en ineens wordt het argument uit de kast gehaald dat theo iedereen bespotte, de joden, de christenen etc... maar als ik naar zijn werk kijk van de afgelopen 2 jaar, dan zie ik alleen moslims geitenneukers, moslims achterlijk, marokkanen tuig, maarokkaantjes zo etc... heel hypocriet allemaal! gisteren lekker weer een potje gekotst tijdens de impotente nederlandse journalistiek

mondial

Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 12:58:54
ja kijk zo denk ik er nou ook over..alleen heeft men het steeda over ja je mag blijkbaar niets meer zeggen anders wordt je neerkenalt..snap dan ook niet dat theo als de man voor vrijheid van meningsuiting bekend staat..want die vrijheid hebben de allochtonen niet..of geldt dat niet voor hen??..
Precies,je mag alleen zeggen wat de Nederlander wilt horen,toen Elmoumni wat zei,waren de poppetjes aan het dansen(als dat zijn mening is mag het toch ook)

Het is gewoon een hypocrite bende geworden.

Isefrawen



hij zette de haatcampagne van fortuyn van de rechtse politici voort, hij dacht hiermee te kunnen scoren; mij interesseert het echt geen bal dat hij islam extreem bekritiseerde; het enige waar ik mij aan erger is dat hij net zo leuk de politieke spelletjes van rechts den haag doorzette, de haat tegen moslims en marokkanen en alles wat daar tussen zit... dat zit mij dwars...

wereldburger

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 12:53:11
Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 12:47:22
mag ik vragen waarom theo voor vrijheid van meningsuiting stond??

ik vond het geen vrije meningsuiting, het was niks anders dan een voortzetting van de rechtse haatcampagne tegen de multi-culturele samenleving... op een gegeven moment ontploft de bom en dan krijg je dit soort toestanden... rechts heeft hier heel goed over nagedacht... 

en wereldburger, of je het leuk vindt of niet, maar ik heb hier rechten opgebouwd, dit is mijn vaderland!! dat ik het niet met jouw mening eens hoef te zijn is mijn goed recht, dus f**ck zelf maar op!!! als er 1 persoon met de nederlandse identiteit het land uit wordt gezet dan wordt het hier een burgeroorlog!! eerste generatie hebben ze uitgebuit, nu de tweede en derde generatie kritisch van aard is, willen al die hollanders ineens extreem rechts worden... VAL MAAR DOOD!! Crepeer maar, wij hebben net zo veel recht op dit land als wat jij hebt!!

kijk...dat bedoel ik nou......meteen weer een grote bek.......had ik mijn mening gegeven dan??? heb ik gezegd dat jij geen mening mag hebben???
het enige wat ik bedoel te zeggen is dat er eens opgehouden moet worden met dat "wij" en "zij" gebeuren......dat schiet toch niet op!!!
en dat "VAL MAAR DOOR" "CREPEER MAAR"  is dus gewoon dom gelul.....waar al zoveel van is......nee daar winnen we het mee zeg!!

mondial

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 12:59:56


ja en ineens wordt het argument uit de kast gehaald dat theo iedereen bespotte, de joden, de christenen etc... maar als ik naar zijn werk kijk van de afgelopen 2 jaar, dan zie ik alleen moslims geitenneukers, moslims achterlijk, marokkanen tuig, maarokkaantjes zo etc... heel hypocriet allemaal! gisteren lekker weer een potje gekotst tijdens de impotente nederlandse journalistiek
Voorral de gespreksleider van rond om tien,die maakt het af en toe nog erger dan het al is.Ze weten ook die personen uit te nodigen die niet kunnen of willen praten.(moslims)

Dora

Citaat van: wereldburger op 03/11/2004 om 12:56:41
Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 12:47:22
mag ik vragen waarom theo voor vrijheid van meningsuiting stond??

ik denk dat dat op dit moment wordt gezegd omdat mensen graag de schuld altijd bij een ander neerleggen, dat is toch veel gemakkelijker dan naar jezelf te kijken.....

voor veel mensen is het dan; 1 plus 1 is 2

Waarschijnlijk was de gedachte: Theo is vermoord; door iemand met een "jurk" ( het had net zo goed een chinees met een jurk aan kunnen zijn )......conclusie; Theo heeft uitspraken gedaan t.a.v. de islam, hij vermoord door die persoon in een "jurk" dus vermoord omdat hij zijn mening gaf......

Lekker simpele gedachte toch???......alleen denk ik niet dat het zo werkt.....

Dat het weer zover is gekomen komt door de HELE SAMENLEVING

ik geef het kabinet de schuld..

als zij nou eens verdorie mensen wat serieuzer gaan nemen (ook hun vijanden) dan kunnen vele dingen voorkomen worden..

tawayegets

Toen pim fortuin doodgeschoten werd zeiden ze van jah het is een buitenlander en even later toen ze zagen dat het gewoon een nederlander was hadden ze meteen niets gezegd ze lieten het ook niet meer op het nieuws zien.
Ineens waren ze stil.
Ze laten alleen maar slechte dingen zien van de buitenlanders