Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

Sabadilla

#30
Dit is verkeerd!!!!

Zo mag een moslim niet reageren, een vers uit de koran is daar heel duidelijk in.

"en bestrijdt op Gods weg hen die jullie bestrijden, maar begaat geen overtredingen; God bemint de overtreders niet". (Al-Bakara 2:190)

De moord op Theo van Gogh is dus een overtreding, dat is dus verkeerd!!

Wasilla tarifest

Citaat van: Sabadilla op 02/11/2004 om 13:14:26
Dit is verkeerd!!!!

Zo mag een moslim niet reageren, een vers uit de koran is daar heel duidelijk in.

"en bestrijdt op Gods weg hen die jullie bestrijden, maar begaat geen overtredingen; God bemint de overtreders niet". (Al-Bakara 2:190)

De moord op Theo van Gogh is een overtreding, dat is dus verkeerd!!


Inderdaad. En jonas je hebt gelykt wy hebben er niets mee te maken

Voluptas

Azul,

Uitspraken zoals 'dit had je kunnen verwachten' is je reinste onzin.

Ik vind heel erg wat er gebeurd is en mijn medeleving gaat dan ook uit naar iedereen bij wie Theo een plek in 't hart had verdiend/gekregen/veroverd...

Mvg.

Tamza

Citaat van: mondial op 02/11/2004 om 12:37:15Je doet alsof je hem nog zielig vind ook.

Ik vind het zeker zielig. De man was vader van een kind.

miss.F.

ik stel voor om het er niet meer over te hebben, want het zal me niets verbazen als dit soort fora op dit moment uitgeplozen worden op zoek naar reacties die nog meer sensatie/ woede tweeg kunnen brengen. wat vinden jullie ervan?

Tamza

Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 13:19:44
ik stel voor om het er niet meer over te hebben, want het zal me niets verbazen als dit soort fora op dit moment uitgeplozen worden op zoek naar reacties die nog meer sensatie/ woede tweeg kunnen brengen. wat vinden jullie ervan?

Hoezo moeten wij onze mond houden? Dit land pleit toch juist voor vrijheid van meningsuiting?

Wasilla tarifest

Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 13:21:25
Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 13:19:44
ik stel voor om het er niet meer over te hebben, want het zal me niets verbazen als dit soort fora op dit moment uitgeplozen worden op zoek naar reacties die nog meer sensatie/ woede tweeg kunnen brengen. wat vinden jullie ervan?

Hoezo moeten wij onze mond houden? Dit land pleit toch juist voor vrijheid van meningsuiting?

Ja, dit is nou meningsuiting

Voluptas

Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 13:19:44
ik stel voor om het er niet meer over te hebben, want het zal me niets verbazen als dit soort fora op dit moment uitgeplozen worden op zoek naar reacties die nog meer sensatie/ woede tweeg kunnen brengen. wat vinden jullie ervan?

"Geen stilte, maar kabaal," aldus Job Cohen...

Mvg.

Tamza

Zijn keel schijnt doorgesneden te zijn. Faktap.

Sabadilla

Hij was doodgestoken en 2 kogels hoorde ik ook, ook werd er een briefje achtergelaten door de dader.

Tamza

Ik vraag me af wat er op het briefje stond.

Tamza

Citaat van: masin op 02/11/2004 om 13:27:39

Dit zijn de momenten dat je de hypocrieten en de slijmballen, en alle vijanden van de Islaam, tesamen het harst zult zien huilen om de dood van dat gore vette zwijn.

ALLAHOE AKBAR!!!!  De hypocrieten zullen altijd vernederd zijn ;D


Nog 1 keer een grote bek en je krijgt een ban aan je broek. Theo geen vrijheid van meningsuiting, jij ook niet.

Isefrawen



het is inderdaad wel hypocriet om hun "vrije mening" te uiten, en de mening van de ander als nietig te verklaren....

dat is inderdaad een democratie die alleen gebaseerd is op hun eigen manier van denken... en das verwerpelijk

admin

Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 13:29:39
Citaat van: masin op 02/11/2004 om 13:27:39

Dit zijn de momenten dat je de hypocrieten en de slijmballen, en alle vijanden van de Islaam, tesamen het harst zult zien huilen om de dood van dat gore vette zwijn.

ALLAHOE AKBAR!!!!  De hypocrieten zullen altijd vernederd zijn ;D


Nog 1 keer een grote bek en je krijgt een ban aan je broek. Theo geen vrijheid van meningsuiting, jij ook niet.

Inderdaad Masin,

Laat je je nog een keer gaan dan kun je een ban verwachten.

Admin.

Isefrawen



Masin, je reageert op een persoonlijke vlak, dat is het niet waard, theo was een populist en verkondigde zijn mening; het is zwak om je gevoel van 'bevrijding' zo te manouvreren. Je had hem moeten beargumenteren toen hij in leven was, en dat deed je niet. Laat iedereen in zijn waarde! Ook al was je het niet met die persoon eens...

dit is een moord dat uit de middeleeuwen stamt