Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

Tamza

Ik heb btw nooit een dierenvereniging Volkert vd G. zien veroordelen voor zijn aanslag op Pim.

Ighes en Aqsil, bespaar me jullie hypocrisie aub.

Sa3ieD


Sabadilla

Dicht met deze topic, ik begin kop pijn te krijgen nu!! safie het is genoeg geweest THEO IS DOOD JA, dat was de vraag van deze topic die inmiddels al beantwoord is.

Tamza

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 02/11/2004 om 21:51:52


mensen raken in een soort van trance zodra ze kapot worden gemaakt door de uitzendingen van de impotente nederlandse journalisitek... ga een leven zoeken!

als het op deze toer verder gaat mag deze topic op slot...

Inderdaad. Ighes schaamt zich voor amazigh.nl. Nou, pak een tissue. Ik lig er niet wakker van.

Ik voel juist plaatsvervangende schaamte wanneer ik eerloze mensen snel als een keffertje de daad zie veroordelen alsof zij bloed aan hun vingers hebben. Heb wat waardigheid en buig niet zo voor je blanke meesters. Treurnis.

Aqsil

#289
reactie van de Marokkanen was misschien nodig om dit te kunnen voorkomen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/15275981/Politie_verricht_aanhoudingen_in_Den_Haag.html

Tamza

Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:57:27
reactie van de Marokkanen was misschien nodig om dit te voorkomen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/15275981/Politie_verricht_aanhoudingen_in_Den_Haag.html

Ach, schei uit. Diezelfde leuzen roepen ze altijd al in hun weilanden. Nu denken ze het alleen publiekelijk te kunnen roepen. Jouw veroordeling interesseert hun geen reet. Hard maar waar.

Inuit

Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 21:59:39
Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:57:27
reactie van de Marokkanen was misschien nodig om dit te voorkomen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/15275981/Politie_verricht_aanhoudingen_in_Den_Haag.html

Ach, schei uit. Diezelfde leuzen roepen ze altijd al in hun weilanden. Nu denken ze het alleen publiekelijk te kunnen roepen. Jouw veroordeling interesseert hun geen reet. Hard maar waar.
wallah illa

Abdarsia

Theo heeft het lootje gelegt ehmm in de eerste instantie denken je van heeeee alhamdolilah we zijn van hem af Maar aan de andere kant is het haram ..Nog wel in de ramadan ..Echt dramatische,...Maar theo v Gogh Uitte zn mening okee..Maar  hij ging te ver hij heeft de grenzen overschreden...Hij heeft tig mensen beledigd...Hen geloof beledigd hen profeet beledigd...Dan denk je Van he Hij verdiend het wel....Maar Jullie visie kan weliswaar erg verschillen met die van mij..Maar dit is tenslotte toch maar mijn mening

abedannkt voor jullie begrip
wetma Abdarsia

Sbe3

ehum, nog steeds bezig over die dikke kettingroker? Nu naar de volgende, misschien wel Hirsi Ali?

Jullie kunnen de konten likken van die f*cking Hollanders/ joden, maar ze blijven jullie zien als een strontvlieg. Mij in ieder geval niet gezien, muhahahahahaha

abrid

Jou reactie is echt zinloos!! Kinderachtig!!


Sbe3

Citaat van: abrid op 03/11/2004 om 11:54:27
Jou reactie is echt zinloos!! Kinderachtig!!



Zinloos is het likken van de aars. Kinderachtig is niet het woord, maar FEIT wel. Zie de realitiet nu maar onder ogen, en ga geen conclussies trekken of illusies zien. Kijk om je heen en ga niet bleren/ blaten als een geit (behhehehehe).

abrid

Jou taal gebruik is het niet waard om op te reageren. Aqash Din!!

ps: izzem zo noemt men een leeuw!

Sbe3

Citaat van: abrid op 03/11/2004 om 12:22:48
Jou taal gebruik is het niet waard om op te reageren. Aqash Din!!

ps: izzem zo noemt men een leeuw!

Jij hebt ook geen woordenschat om mee te reageren mister. Het is te hoog gegrepen voor je. Ga niet in een ontkenningsfase zitten.

Ps: Lekker belangrijk!

mondial

Er vallen zoveel doden,dat het erg is dat er iemand sterft spreekt voor zich daar hoeft men zich toch niet over uit te laten.

Ik vind het erger wanneer er een kind in de Gazastrook sterft die nog een toekomst moet opbouwen,dan dat er zo'n vette volgevreten zeug sterft door een eenmansactie van toevallig een Marokkaanse-Nederlander.(had ook een Nederlandse Jood kunnen zijn)

Volkertje  van der G was ook geen Marokkaan,dus...........................punt uit.

abrid

We moeten het niet goed praten. dat is toch wel duidelijk. Theo en de moslims hadden ook een groot meningsverschil. Maar die los je niet zo op!!

Wat zijn de voordelen van deze actie!!Wie heeft er profijt bij dez moord??
De moslims?? Ik denk het niet??

Iedereen die eruit ziet als moslim die moet gewoon alert zijn in deze dagen. Je kan je gewoon niet realisren wat voor impact dit heeft.

Stel je voor dat zoites bij ons gebeurt. Een allochtoon vermoord een prominente autochtoon. Zou ie dan nog in het ziekenhuis verzorgt worden?