Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

Sa3ieD


Citeer
Ik denk niet dat de Journalisten de tijd hebben om alle die berichten te lezen. De voorpagina zegt genoeg. Als je die voorpagina leest, zal je merken die die site tegen diet gewildadige moord. In deze site zie je dat niet.
www.Syphax.nl  heeft dat gelukkig wel gedaan.
Syphax is afhankelijk van subsidie beste vriend.

Aqsil

Citaat van: Sa3ieD op 02/11/2004 om 21:14:28
  En waarom in godsnaam een persbericht voor hem en niet voor die vrouwen die afgelopen weken door hun man in koele bloede zijn doodgeschoten?
Het is een kwestie van politie bedrijven.


Amsterdam is vol met demonstranten, velen van hun riepen voor wraak op de Marokkanen.
Heel Nederland is verdrietig. De tweedekamer had een spoedzetting. Ministers lieten allemaal van zich horen. Dit was niet het geval met andere voorbeelden. Turken lieten van zich  horen en Arabieren deden dat ook.
Als je vrienden wil maken, moet je ze in hun moeilijke tijden steunen. Dit is het moment om Imazighen van zich te laten horen.


Sa3ieD

#272
Haal dat bord voor je kop weg. Ik zei toch al dat die andere mensen ergens van afhankelijk zijn. Ik zou dan ook zorgen dat ik naar buiten toe een goed beeld creeer. Amazigh.nl is volkomen onafhankelijk en is zowieso geen bedrijf of stichting dus wij winnen er geen reet mee en verliezen er ook niets mee. Als wij het zouden doen zou het verspilde moeite zijn en bovendien niet oprecht. Een moord is altijd slecht, die op van Gogh niet slechter dan de ander. Bij iedere moord verliest iemand wel een papa of een mama of een broer of een zus of een zoon of een dochter.

Denk je dat het de media een ruk kan schelen dat iedere groep van zich laat horen? Wees reeel. Weet je wanneer je als site aandacht zou krijgen, als je zou plaatsen dat het een goed iets was dat ie vermoord werd. Dus je moet echt eens leren waardoor je aandacht krijgt. Als je extreem bent en tegen iedereen is, zoals van Gogh zelf dan krijg je aandacht. Door maar de kudde te volgen krijg je echt geen aandacht.

Tamza

Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:22:08
Het is een kwestie van politie bedrijven.

Amazigh.nl is niet politiek. Wij hoeven ons nergens van te distanciëren, noch moeten wij onze rol bevestigen door te gaan juichen.

Tamza

Tfoe, ik heb nu ook nog eens het programma gemist waaraan Hmed Sellami meedoet.

Inuit

Ik vind het zo jammer dat Theo sterft als een "martelaar" (dit was namelijk zijn wens), ik had dit die vent nooit gegunt, zoveel eer en glorie. Menig persoon die hem voor deze gebeurtenis als eersteklas provocateur bestempelde, prijst hem nu de hemel in als de strijder voor vrijheid van menigsuiting en als die held die kritiek uitte op o.a. de moslimgemeenschap in Nederland en daarbij geen blad voor de mond nam.  Voor mij blijft hij de provocateur die hij voor zijn dood was.
Maar goed als moslim moet ik toch zeggen dat moord geen plaatst heeft in de Islaam en met dergelijke daden los je niks op, hiermee verhoog je de spanningen tussen de moslims en niet-moslims in Nederland alleen maar en dit is iets wat we echt niet kunnen gebruiken en zeker niet in deze tijd.

ighes

Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 21:28:55
Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:22:08
Het is een kwestie van politie bedrijven.

Amazigh.nl is niet politiek. Wij hoeven ons nergens van te distanciëren, noch moeten wij onze rol bevestigen door te gaan juichen.


Ja, amazigh.nl steekt lekker zijn kop in het zand...niets nieuws onder de zon.

Ik schaam me voor de laffe  houding van deze site, die de naam Amazigh draagt... Amazigh betekent vrije mens.

Inuit

Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 21:30:51
Tfoe, ik heb nu ook nog eens het programma gemist waaraan Hmed Sellami meedoet.
dat begint straks pas, dus je hebt (nog) niks gemist.

Sabadilla

Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 21:30:51
Tfoe, ik heb nu ook nog eens het programma gemist waaraan Hmed Sellami meedoet.

Hoezo gemist het begint zo om 22h15

Mauri

Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 11:30:22
Citaat van: Sbe3 op 02/11/2004 om 11:22:42

De waarheid van het uur heeft geslagen en jij zegt, dat hij braaksels plaatst? Dat is nu eenmaal zijn straf, believe it or not!

In mijn Islam beschouwen we moord niet als een straf, maar als een misdaad.


Azul xam

Das ook mijn Islam.

Sa3ieD

#280
Citaat van: ighes op 02/11/2004 om 21:42:03
Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 21:28:55
Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:22:08
Het is een kwestie van politie bedrijven.

Amazigh.nl is niet politiek. Wij hoeven ons nergens van te distanciëren, noch moeten wij onze rol bevestigen door te gaan juichen.


Ja, amazigh.nl steekt lekker zijn kop in het zand...niets nieuws onder de zon.

Ik schaam me voor de laffe  houding van deze site, die de naam Amazigh draagt... Amazigh betekent vrije mens.

Imazighen hebben zich nooit bezig gehouden met politiek. Dus dan past die zgn laffe houding van ons gewoon bij wie imazighen zijn he? Wat heeft de moord op van gogh met een vrij mens te maken en alle andere moorden niet? Alsof ZIJN vrijheid kostbaarder is dan de vrijheid van iemand anders. Get real man, ga niet op die hyprocriete toer van half Nederland. Nederland is wel HEEL erg zielig als iedere "marokkaanse" site zich moet verontschuldigen voor die moord. Amazigh.nl heeft niets met die moord te maken en gaat zich er ook niet voor verontschuldigen. Schapengedrag is hier niet gewenst. Je hoeft toch niet te zeggen dat iemand vermoorden slecht is, dat moet vanzelfsprekend zijn.

Isefrawen



Goed gesproken sa3ied en Tamza, ik sluit me hier bij aan

Aqsil

Citaat van: Sa3ieD op 02/11/2004 om 21:47:08

Wat heeft de moord op van gogh met een vrij mens te maken en alle andere moorden niet? Alsof ZIJN vrijheid kostbaarder is dan de vrijheid van iemand anders. .
Blijkbaar wil jet het niet snappen!


Tamza

Citaat van: ighes op 02/11/2004 om 21:42:03

Ja, amazigh.nl steekt lekker zijn kop in het zand...niets nieuws onder de zon.

Ik schaam me voor de laffe  houding van deze site, die de naam Amazigh draagt... Amazigh betekent vrije mens.

Amazigh.nl herbergt geen moordenaars. Tot de man zegt dat hij Theo vermoord heeft door opvattingen die hij opgevangen heeft van amazigh.nl, zijn wij geen enkele verklaring of veroordeling van dat misselijke feit schuldig.

Niet aan jou, niet aan Nederland. Basta.

Isefrawen



mensen raken in een soort van trance zodra ze kapot worden gemaakt door de uitzendingen van de impotente nederlandse journalisitek... ga een leven zoeken!

als het op deze toer verder gaat mag deze topic op slot...