Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

qaqrieuw

Citaat van: qaqrieuw op 02/11/2004 om 19:33:26
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:32:00
Citaat van: Tama op 02/11/2004 om 19:28:05
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:01:57
LL, hoeveel homo's hebben een moordaanslag gepleegd op El Moumni?

hoeveel homo's hebben hun solidairiteit na aanleiding van de uitspraken van maimouni ten opzichte islamitische homo's geuit?

Wie denk je dat het geld staken in het juridische proces tegen el Moumni?  Homo's.
Is wat anders dan schieten he?
houd toch eens je BEK
je bent nu echt zielig aan het doen

Ewa Ayuda, ik neem mijn woorden terug
sorry

Masja

en nu safi!  het maakt allemaal gewoon deel uit vh evolutieproces wat er allemaal gaande is

Aqsil

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 18:39:37

Ja, het is het einde van een wereld. Wie een mens doodt, doodt een hele wereld. Wie een mens redt, redt een wereld.
Klopt, dit staat zelfs in de Koran of in de Hadith  Ik weet het niet zeker)

Aqsil

#258
Kijk hoe Arabieren en gearabiseerde Imazighen van zich laten horen.
En we doen nooit iets interesent!

http://www.maghreb.nl/
www.marokko.nl
http://www.maroc.nl/

Dit terwijl de beheerders van deze site zelfs de meningen van gekken hier laten staan.

Timarzgha

idd je kan gewoon niet ontkennen dat die mensen altijd de juiste handelingen verrichten , om weer als het braafste kindje van de klas te worden gezien .
Door hun slimme en sluwe manieren zitten we nu verspreid over de hele wereld , jankend en schreeuwend naar aandacht !
Een betere wereld begint bij je zelf !
Idd heel lauw van deze Amazigh site , om gewoon door te gaan eerlijk is eerlijk !

Isefrawen

ook hypocriet zeg die arabische sites, zij waren juist degene die haat over theo van gogh verspreiden...

hier op A.nl werd aan die man nooit aandacht besteed... zij (Arabische sites) moeten wel met zo'n actie komen... ik vind het onzin om de hele site te moeten gaan veranderen voor een dergelijk iets...

en nu ineens zijn wij de gebeten hond omdat we er geen aandacht aan schenken...

Aqsil ik ben zwaar in je teleurgesteld man

Aqsil

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 02/11/2004 om 20:58:26
ook hypocriet zeg die arabische sites, zij waren juist degene die haat over theo van gogh verspreiden...
Ze spelen slim en we zijn gewoon net als ezels. We weten niet hoe we met de media moeten omgaan.

Citeer
en nu ineens zijn wij de gebeten hond omdat we er geen aandacht aan schenken...

Aqsil ik ben zwaar in je teleurgesteld man
Je hoef de site niet te veranderen dat is een kwestie van een paar minuten. 

E3ber_Tastite

#262
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 02/11/2004 om 20:58:26
ook hypocriet zeg die arabische sites, zij waren juist degene die haat over theo van gogh verspreiden...

hier op A.nl werd aan die man nooit aandacht besteed... zij (Arabische sites) moeten wel met zo'n actie komen... ik vind het onzin om de hele site te moeten gaan veranderen voor een dergelijk iets...

en nu ineens zijn wij de gebeten hond omdat we er geen aandacht aan schenken...

Aqsil ik ben zwaar in je teleurgesteld man

idd en nu opeens zijn ze gelijk heel hypocriet. Ik denk dat vooral elqalem.nl er nog van langs zal krijgen, die site was echt bezig met een spot campaghne tegen die theo en die andere gasten. Marokko.nl is ook zo een klote site ze censureren  a.nl op hun site en noemen ons zelf rascisten, ik vind ze echt hypocriet

Isefrawen

Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:01:20
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 02/11/2004 om 20:58:26
ook hypocriet zeg die arabische sites, zij waren juist degene die haat over theo van gogh verspreiden...
Ze spelen slim en we zijn gewoon net als ezels. We weten niet hoe we met de media moeten omgaan.

Citeer
en nu ineens zijn wij de gebeten hond omdat we er geen aandacht aan schenken...

Aqsil ik ben zwaar in je teleurgesteld man
Je hoef de site niet te veranderen dat is een kwestie van een paar minuten. 


waarom? we hebben toch niks te verbergen? die arabieren hebben heel wat goed te slijmen inderdaad

tja is niet nodig... wij hebben niemand vermoord

ataynahnah

Citaat van: admin op 02/11/2004 om 13:31:58
Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 13:29:39
Citaat van: masin op 02/11/2004 om 13:27:39

Dit zijn de momenten dat je de hypocrieten en de slijmballen, en alle vijanden van de Islaam, tesamen het harst zult zien huilen om de dood van dat gore vette zwijn.

ALLAHOE AKBAR!!!!  De hypocrieten zullen altijd vernederd zijn ;D


Nog 1 keer een grote bek en je krijgt een ban aan je broek. Theo geen vrijheid van meningsuiting, jij ook niet.

Inderdaad Masin,

Laat je je nog een keer gaan dan kun je een ban verwachten.

Admin.

Niet haten jonge.

Iedereen mag toch een eigen mening hebben, of niet?
En je hoeft 't niet mee eens te zijn.

Laten we niet kapot maken wat Theo voor stond: VRIJHEID van MENING

Aqsil

Citaat van: e3ber op 02/11/2004 om 21:04:15

idd en nu opeens zijn ze gelijk heel hypocriet. Ik denk dat vooral elqalem.nl er nog van langs zal krijgen, die site was echt bezig met een spot campaghne tegen die theo en die andere gasten. Marokko.nl is ook zo een klote site ze sencureren  a.nl op hun site en noemen ons zelf rascisten, ik vind ze echt hypocriet
Kijk, die mensen van die Marokkaanse sites haat ik. Deze mensen haten theo ook.

Maar het gaat om hersens gebruiken. politiek is speltjes spelen en ieder keer van mening veranderen, als het je goed uitkomt.

E3ber_Tastite

Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:07:19
Citaat van: e3ber op 02/11/2004 om 21:04:15

idd en nu opeens zijn ze gelijk heel hypocriet. Ik denk dat vooral elqalem.nl er nog van langs zal krijgen, die site was echt bezig met een spot campaghne tegen die theo en die andere gasten. Marokko.nl is ook zo een klote site ze sencureren  a.nl op hun site en noemen ons zelf rascisten, ik vind ze echt hypocriet
Kijk, die mensen van die Marokkaanse sites haat ik. Deze mensen haten theo ook.

Maar het gaat om hersens gebruiken. politiek is speltjes spelen en ieder keer van mening veranderen, als het je goed uitkomt.


Ze kunnen toch het forum gaan lezen, van alle forums die ik nu heb gelezen is a.nl het beste qua het veroordelen van deze laffe daad. Op die arabische fora, lees je alleen gejuig en dat er nog meerdere slachtoffers moeten komen, waaronder ayaan hirsi ali en die hele meute.

Maar ik begrijp je wel, het zou idd beter zijn als er a.nl even van zich laat zien, dat a.nl deze daad ten zeerste afkeurt. Alhoewel ik betwijfel of dat enige nut heeft

Isefrawen

Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:07:19
Citaat van: e3ber op 02/11/2004 om 21:04:15

idd en nu opeens zijn ze gelijk heel hypocriet. Ik denk dat vooral elqalem.nl er nog van langs zal krijgen, die site was echt bezig met een spot campaghne tegen die theo en die andere gasten. Marokko.nl is ook zo een klote site ze sencureren  a.nl op hun site en noemen ons zelf rascisten, ik vind ze echt hypocriet
Kijk, die mensen van die Marokkaanse sites haat ik. Deze mensen haten theo ook.

Maar het gaat om hersens gebruiken. politiek is speltjes spelen en ieder keer van mening veranderen, als het je goed uitkomt.


nou deze keer spelen we het spelletje niet mee... ik ben geen enkele nederlandse forum tegengekomen die in het "zwart" ging toen de aardbeving voor zoveel imazighen het leven kostte... nu ophouden met dat gezeik

Sa3ieD

Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:07:19
Citaat van: e3ber op 02/11/2004 om 21:04:15

idd en nu opeens zijn ze gelijk heel hypocriet. Ik denk dat vooral elqalem.nl er nog van langs zal krijgen, die site was echt bezig met een spot campaghne tegen die theo en die andere gasten. Marokko.nl is ook zo een klote site ze sencureren  a.nl op hun site en noemen ons zelf rascisten, ik vind ze echt hypocriet
Kijk, die mensen van die Marokkaanse sites haat ik. Deze mensen haten theo ook.

Maar het gaat om hersens gebruiken. politiek is speltjes spelen en ieder keer van mening veranderen, als het je goed uitkomt.


Wat boeit het als je toch een van de velen bent. Je site veranderen of met een persbericht komen over de dood van van gogh is een cliche. Amazigh.nl is ook niet afhankelijk van subsidie of reclame, amazigh.nl hoeft dan ook geen persbericht uit te geven om zo adverteerders of een of ander fonds tevreden te stellen. En waarom in godsnaam een persbericht voor hem en niet voor die vrouwen die afgelopen weken door hun man in koele bloede zijn doodgeschoten? Maarja die sites die je noemt, daar zijn volgens mij zovaak bedreigingen geplaatst richting van Gogh, dus om hun hachje te redden besteden ze er aandacht aan.

Aqsil

Citaat van: e3ber op 02/11/2004 om 21:12:49

Ze kunnen toch het forum gaan lezen, van alle forums die ik nu heb gelezen is a.nl het beste qua het veroordelen van deze laffe daad. Op die arabische fora, lees je alleen gejuig en dat er nog meerdere slachtoffers moeten komen, waaronder ayaan hirsi ali en die hele meute.

Ik denk niet dat de Journalisten de tijd hebben om alle die berichten te lezen. De voorpagina zegt genoeg. Als je die voorpagina leest, zal je merken die die site tegen diet gewildadige moord. In deze site zie je dat niet.
www.Syphax.nl  heeft dat gelukkig wel gedaan.