Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

tijdelijk

Ja jongens, maar ik ben oud en kan me de tijd herinneren van voor rechts weer zijn mond durfde open trekken. Is nu moeilijk voorstelbaar die situatie, maar er was een tijd dat links uitmaakte wat er gezegd en gedacht werd. Politiek correct was daarvan een laatste stuiptrekking.
Nu zijn de wolven los, van beide kanten.

tijdelijk

[quote author=Dobry Den Blijkbaar ben je te jong om de felle haat campagnes van links Nederland (waarbij ik ook behoorde) tegen alle anders denkenden te herinneren. Dat werd nooit met kogels gewroken. Die tijd is voorbij.
Citeer

Er is geen verband tussen de linkse haatcampagne van links Nederland in het verre verleden en mijn onderstaande citaat.
Citeer

Het verband? Het verschil, daarop wijs ik.  Zie boven nog eens.

Isefrawen


tijdelijk

Ja, in die tijd zijn mensen met de "verkeerde" mening echt gesloopt door links. Ik heb er zelf vast aan mee gedaan.
Toch leef ik nog.

Dobry Den

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:20:17
[quote author=Dobry Den Blijkbaar ben je te jong om de felle haat campagnes van links Nederland (waarbij ik ook behoorde) tegen alle anders denkenden te herinneren. Dat werd nooit met kogels gewroken. Die tijd is voorbij.
Citeer

Er is geen verband tussen de linkse haatcampagne van links Nederland in het verre verleden en mijn onderstaande citaat.
Citeer

Het verband? Het verschil, daarop wijs ik.  Zie boven nog eens.



Ik zal het anders stellen. Wat heeft mijn citaat met jouw conlusie te maken dat ik te jong ben voor de haatcampagnes van Links Nederland.

Isefrawen

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:22:59
Ja, in die tijd zijn mensen met de "verkeerde" mening echt gesloopt door links. Ik heb er zelf vast aan mee gedaan.

hoezo dat dan? ik vond nederland toen juist veel leefbaarder dan wat nu door die rechtse haters is aangericht...  janmaat werd toen heel correct weggecijferd, die man had niks in te brengen... zat alleen maar op die buitenlanders te vloeken en VOl+Vol te roepen, net als wat die rechtse populisten nu doen

Isefrawen



alleen nu worden ze serieus genomen en naar hun bullshit geluisterd, kijk maar naar het effect wat ze op de maatschappij hebben...

vind het nogal goedkoop dat je zegt dat de linkse haatcampagne zogenaamd mensen heeft gebraiwashed... ik vond nederland in de jaren 70 en 80 zeer prettig om in te leven! kan ik nu niet zeggen,z ie maar wat er gebeurd!

Tama

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:01:57
LL, hoeveel homo's hebben een moordaanslag gepleegd op El Moumni?

hoeveel homo's hebben hun solidairiteit na aanleiding van de uitspraken van maimouni ten opzichte islamitische homo's geuit?

tijdelijk

Ik heb het niet over Janmaat. Goed dat die werd doodgezwegen. Ik heb het over mensen met een afwijkende mening. Mensen werden kapot gemaakt.

tijdelijk

Citaat van: Tama op 02/11/2004 om 19:28:05
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:01:57
LL, hoeveel homo's hebben een moordaanslag gepleegd op El Moumni?

hoeveel homo's hebben hun solidairiteit na aanleiding van de uitspraken van maimouni ten opzichte islamitische homo's geuit?

Wie denk je dat het geld staken in het juridische proces tegen el Moumni?  Homo's. Dat is een democratische daad.
Is wat anders dan schieten he? Of mooie woorden.

qaqrieuw

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:32:00
Citaat van: Tama op 02/11/2004 om 19:28:05
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:01:57
LL, hoeveel homo's hebben een moordaanslag gepleegd op El Moumni?

hoeveel homo's hebben hun solidairiteit na aanleiding van de uitspraken van maimouni ten opzichte islamitische homo's geuit?

Wie denk je dat het geld staken in het juridische proces tegen el Moumni?  Homo's.
Is wat anders dan schieten he?
houd toch eens je BEK
je bent nu echt zielig aan het doen

Isefrawen

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:29:57
Ik heb het niet over Janmaat. Goed dat die werd doodgezwegen. Ik heb het over mensen met een afwijkende mening. Mensen werden kapot gemaakt.


dat weet ik niet... als dat zo is dan is dat ook een slechte zaak idd... maar ik vraag mij af wat voor mensen dat zijn geweest... politieke tegenstanders die het beleid van links afkeurden? op welk gebied? 

Tama

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:32:00
Citaat van: Tama op 02/11/2004 om 19:28:05
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:01:57
LL, hoeveel homo's hebben een moordaanslag gepleegd op El Moumni?

hoeveel homo's hebben hun solidairiteit na aanleiding van de uitspraken van maimouni ten opzichte islamitische homo's geuit?

Wie denk je dat het geld staken in het juridische proces tegen el Moumni?  Homo's. Dat is een democratische daad.
Is wat anders dan schieten he? Of mooie woorden.



In landen als marokko worden de meeste problemen met de knuppel opgelost.overheid beukt op de burgers.vaders beukt moeder.moeder beukt kinderen.kinderen beuken elkaar bij de meest kinderachtige spelletjes.en allah belooft veel gebeuk bij elke vorm van ongehoorzaamheid.

Isefrawen

Citaat van: Tama op 02/11/2004 om 19:36:22
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:32:00
Citaat van: Tama op 02/11/2004 om 19:28:05
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:01:57
LL, hoeveel homo's hebben een moordaanslag gepleegd op El Moumni?

hoeveel homo's hebben hun solidairiteit na aanleiding van de uitspraken van maimouni ten opzichte islamitische homo's geuit?

Wie denk je dat het geld staken in het juridische proces tegen el Moumni?  Homo's. Dat is een democratische daad.
Is wat anders dan schieten he? Of mooie woorden.



In landen als marokko worden de meeste problemen met de knuppel opgelost.overheid beukt op de burgers.vaders beukt moeder.moeder beukt kinderen.kinderen beuken elkaar bij de meest kinderachtige spelletjes.en allah belooft veel gebeuk bij elke vorm van ongehoorzaamheid.

beuk er maar lekker op los he.. hahaha die elmoumni mochten ze van mij ook wegbeuken...

Dora



Citeer


In landen als marokko worden de meeste problemen met de knuppel opgelost.overheid beukt op de burgers.vaders beukt moeder.moeder beukt kinderen.kinderen beuken elkaar bij de meest kinderachtige spelletjes.en allah belooft veel gebeuk bij elke vorm van ongehoorzaamheid.
Citeer

wallah dit is nou echt een (Y) antwoord...

en toch ben ik tegen (zinloos) geweld...(nu geweld altijd zinloos is)