Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

Isefrawen

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 18:53:08
Oh, en dat komt door de moord op van Gogh?
Ik geloof er niks van.

ik heb in eerste instantie hele goede reacties gehad ja... dan geloof je het niet! wat kan mij dat bommen?

tijdelijk

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 02/11/2004 om 18:55:22
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 18:50:27
Dus jij vindt mij hypocriet?

waarom doe je dan mee met de golf? hoezo is dit land niet meer leefbaar? wij zijn juist degene die onze biezen moeten pakken en weg moeten trekken... al het onrecht dat hier wordt gedaan kan ik beter in marokko gaan wonen waar ik tenminste op een eerlijke manier word onderdrukt

Welke golf?  Moet jij weg? Van wie? Van mij?

Ik wil hier weg omdat je hier tegenwoordig moet uitkijken wat je zegt. Omdat je ervoor vermoord kunt worden. Daarom.
Misschien is morgen mijn mening aan de beurt. Kan me geen ene f.u.c.k schelen wie de kogels afvuurt. Waar het om gaat is dat je hier vermoord wordt om een mening.

tijdelijk

Citaat van: Sabadilla op 02/11/2004 om 18:55:41
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 02/11/2004 om 18:52:26
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 18:48:22
Jij mag ook alles schrijven Jonas, en dat doe je ook. Binnenkort misschien zelfs in de Volkskrant.


Nee hoor, feest gaat niet door, het gesprek verliep goed, totdat ineens bekend werd gemaakt dat theo dood was... toen was het gesprek ook meteen afgelopen want ze hadden het druk en daar verontschuldigden ze ook voor, en ik voelde al aan dat het niks zou worden; dus heb ik mij teruggetrokken... later kreeg ik een mailbericht dat de hoofdredactie had besloten mij die kans niet te willen geven.

dus ik ga me ook op heel andere zaken richten nu...

Jij ook al Jonas ik heb vandaag ook al een brief gekregen waar Helaas op stond

Als je die brief vandaag hebt gekregen ,dan is die gisteren verstuurd. Zijn de Nederlandse racisten nu ook al helderziend?
Slachtofferdenken is dit.

Dora

ik vind deze hele klote maatschappij hypocriet..het is me alleen opgevallen dat de boosdoeners altijd het zo ver krijgen om medelijden te wekken bij de mensen...terwijl verdorie zij elke regel van het recht van de mens hebben geschonden.....met name in een democratie...ik werd gek toen ik steeds op tv hoorde ja maar die man zei wat er op zijn hart lag..en in nedrelnad mag je je mening niet meer uiten bla bla bla..dat mag wel degelijk..alleen moet jij je mening wel redelijk houden en niet iemands religie (profeet als pooier van god) bespotten...dat gaat alle rechten van meningsuiting te boven...want als jij je mening mag hebben dan mag ik ook mijn mening hebben...

was net op tv bij standpunt een discussie > vroegen ze ja maar als hij zijn mening mag uiten waarom mag el mumni dat niet dan en wordt ie het land uit gestuurd (en alle andere imams die zulke harde uitspraken vellen)..zegt een LPF'er (naam even ontschoten), ja maar dat zijn haat dragende meningen en dan overschrijd je de grens van vrijheid van meningsuiting..ja tezzzzz alsof tjoe geen haat overdroeg met zijn  ondoordachte uitspraken..

Dobry Den

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 18:38:47
Als je zelf geen fantasie genoeg hebt, laat ik dan niet zo paternalistisch zijn om dat voor jou te bedenken.


Sorry hoor, maar het was een serieuze vraag. Blijkbaar zijn jij en Madelein wel paternalistisch genoeg om vage dingen te roepen wat goed voor de Marokkaan is. Maar concreet uitleg geven..ho maar. Waarom iets vaags roepen en dan niet bereid zijn om te zeggen wat je bedoelt?

tijdelijk

LL, hoeveel homo's hebben een moordaanslag gepleegd op El Moumni?

tijdelijk

Citaat van: Dobry Den op 02/11/2004 om 19:01:51
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 18:38:47
Als je zelf geen fantasie genoeg hebt, laat ik dan niet zo paternalistisch zijn om dat voor jou te bedenken.


Sorry hoor, maar het was een serieuze vraag. Blijkbaar zijn jij en Madelein wel paternalistisch genoeg om vage dingen te roepen wat goed voor de Marokkaan is. Maar concreet uitleg geven..ho maar. Waarom iets vaags roepen en dan niet bereid zijn om te zeggen wat je bedoelt?

Goed voor de Marokkaan?  Vaag? Afstand nemen vaag?
Moet ik een tekstje dicteren? Volgens mij kan student 1980 dat veel beter dan ik, en hij heeft meer recht van spreken dan ik. Dus als je vraag werkelijk serieus is, lees zijn bijdragen en neem contact met hem.

Dobry Den

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 18:55:19
Citaat van: Dobry Den op 02/11/2004 om 18:54:40
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 18:16:42


Die l.u.l. is 1000 keer zo gevaarlijk voor de Islam en Marokkanen als drie Hirsi Ali's en 5 Wilders op een podium.

Nee, de dader heeft alleen een gevaar gevormd voor Van Gogh. Ik denk zelfs dat  de dader medegevormd is door 1 Ayaan en 1 Wilders Uitspraken en acties van hun gaan niet in de koude kleren zitten en zijn een voedingsbron voor frustraties, verloochening en minachting.   De 1 kan er beter omgaan dan de ander en waarschijnlijk heeft het bij deze man fatale gevolgen gehad. De moord op Van Gogh heeft  mij de noodzaak laten zien dat de anti-Islamitsche campagne noodlotige gevolgen kan hebben en dat we hier op moeten treden. Niet door ons als Angsthazen naar de pijpen van bekrompen Nederland te dansen, maar door kewtsbare Marokkanen weerbaar te maken tegen de heksenjacht die nu gaande is.

Je bent te jong.

Voor wat ben ik te jong?

Dora

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:01:57
LL, hoeveel homo's hebben een moordaanslag gepleegd op El Moumni?

wat heeft dat er nou weer mee te maken..::)...het gaat om die gedachtegang van meningsuiting..daar draait het nu even om..dat die hele rechtvaardigheid naar de klote is..en dan de schuld bij de marokkaan/allochtoon neerlegt....

qaqrieuw

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:01:57
LL, hoeveel homo's hebben een moordaanslag gepleegd op El Moumni?
je bent nu echt aan het provoceren he

Isefrawen

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 18:58:01
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 02/11/2004 om 18:55:22
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 18:50:27
Dus jij vindt mij hypocriet?

waarom doe je dan mee met de golf? hoezo is dit land niet meer leefbaar? wij zijn juist degene die onze biezen moeten pakken en weg moeten trekken... al het onrecht dat hier wordt gedaan kan ik beter in marokko gaan wonen waar ik tenminste op een eerlijke manier word onderdrukt

Welke golf?  Moet jij weg? Van wie? Van mij?

Ik wil hier weg omdat je hier tegenwoordig moet uitkijken wat je zegt. Omdat je ervoor vermoord kunt worden. Daarom.
Misschien is morgen mijn mening aan de beurt. Kan me geen ene f.u.c.k schelen wie de kogels afvuurt. Waar het om gaat is dat je hier vermoord wordt om een mening.

die sfeer is nu eenmaal gecreeerd na de moord op pim fortuyn door de lpf en de vvd.
die constante gezanik over terrorisme, over marokkaanse jongeren dat zogenaamd tuig is; media die op een amateuristische manier omgaat met populistische uitspraken en ga zo maar door...

ik ben net zo'n grote slachtoffer als wat jij bent; als ik morgen op een extreme manier rechts of de islam onderuit ga halen dan kan ik je op een briefje meegeven dat ik ook wordt neergeknald...

maar ik vertik het om berouw te tonen voor wijlen de heer van gogh, ik vind het heel erg voor hem, voro zijn familie en kinderen, ik toon enkel berouw voor het feit dat er  iemand voor zijn mening neergeknald wordt; theo ken ik niet, er worden om de paar minuten wel iemand vermoord, waarom wordt er daar niet bij stil gestaan?

tijdelijk

Citaat van: Dobry Den op 02/11/2004 om 19:05:37
[Je bent te jong.

Voor wat ben ik te jong?
Citeer

Blijkbaar ben je te jong om de felle haat campagnes van links Nederland (waarbij ik ook behoorde) tegen alle anders denkenden te herinneren. Dat werd nooit met kogels gewroken. Die tijd is voorbij.

Dobry Den

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:05:35

Goed voor de Marokkaan?  Vaag? Afstand nemen vaag?
Moet ik een tekstje dicteren? Volgens mij kan student 1980 dat veel beter dan ik, en hij heeft meer recht van spreken dan ik. Dus als je vraag werkelijk serieus is, lees zijn bijdragen en neem contact met hem.

Mijn vraag ging hoe de Marokkaanse gemeenschap openlijk afstand kan nemen. Niet dat ik daar een voorstander van ben, maar ik weet niet concreet hoe dat verwezenlijkt moet worden. Blijkbaar apprecieer je mijn vraag niet. Jammer!

Isefrawen

Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:08:52
Citaat van: Dobry Den op 02/11/2004 om 19:05:37
[Je bent te jong.

Voor wat ben ik te jong?
Citeer

Blijkbaar ben je te jong om de felle haat campagnes van links Nederland (waarbij ik ook behoorde) tegen alle anders denkenden te herinneren. Dat werd nooit met kogels gewroken. Die tijd is voorbij.

haat campagnes van links????? soooooo
volgens mij zijn het de rechtse populisten die constant de mult-culturele samenleving  de huid aan het volschelden zijn... dat noem ik ou een typische haatcampagne, jij als linkse wordt dan rechts... typisch!

Dobry Den

#239
Citaat van: Ayuda op 02/11/2004 om 19:08:52


Blijkbaar ben je te jong om de felle haat campagnes van links Nederland (waarbij ik ook behoorde) tegen alle anders denkenden te herinneren. Dat werd nooit met kogels gewroken. Die tijd is voorbij.

Er is geen verband tussen de linkse haatcampagne van links Nederland in het verre verleden en mijn onderstaande citaat. Ik ga me maar op meer vage uitspraken van jou voorbereiden.


Citaat van: Dobry Den op 02/11/2004 om 19:05:37Nee, de dader heeft alleen een gevaar gevormd voor Van Gogh. Ik denk zelfs dat  de dader medegevormd is door 1 Ayaan en 1 Wilders Uitspraken en acties van hun gaan niet in de koude kleren zitten en zijn een voedingsbron voor frustraties, verloochening en minachting.   De 1 kan er beter omgaan dan de ander en waarschijnlijk heeft het bij deze man fatale gevolgen gehad. De moord op Van Gogh heeft  mij de noodzaak laten zien dat de anti-Islamitsche campagne noodlotige gevolgen kan hebben en dat we hier op moeten treden. Niet door ons als Angsthazen naar de pijpen van bekrompen Nederland te dansen, maar door kewtsbare Marokkanen weerbaar te maken tegen de heksenjacht die nu gaande is.