Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

Lâle

Citaat van: VerbalSmaeel op 02/11/2004 om 16:53:06
De opinie van de gemiddelde Nederlander zal zijn dat jij dan maar een uitzondering bent.

En waarom? Omdat er nooit eens openlijk afstand wordt genomen door de Marokkaanse danwel Islamitische gemeenschap! Natuurlijk ben jij niet verantwoordelijk voor wat een ander doet, maar voor je eigen bestwil zal ik er toch maar eens openlijk voor uitkomen dat je dit soort daden belachelijk vind. Misschien om nog meer haat te voorkomen.
Ik heb er in ieder geval genoeg van het altijd maar voor jullie te doen!!

Isefrawen


yep wat er ook gebeurt en wat er ook gezegd wordt, je blijft toch de pispaal, of je nou wel of geen berouw toont...

dus accepteer het gewoon en ga weer verder met je leven...

tenzij de holladners wat anders willen natuurlijk, dan is  het een ander verhaal

Anir

Citaat van: Madelein op 02/11/2004 om 16:58:18

En waarom? Omdat er nooit eens openlijk afstand wordt genomen door de Marokkaanse danwel Islamitische gemeenschap! Natuurlijk ben jij niet verantwoordelijk voor wat een ander doet, maar voor je eigen bestwil zal ik er toch maar eens openlijk voor uitkomen dat je dit soort daden belachelijk vind. Misschien om nog meer haat te voorkomen.
Ik heb er in ieder geval genoeg van het altijd maar voor jullie te doen!!
Er zitten hier mensen die de gevolgen van deze misdrijf op de Marokkanen niet zien. Degen die besloten heeft om Theo te doden ziet de gevolgen van zijn misdaad op de Marokkanen ook niet.

Dit is een aanslag op Theo, maar ook op de Marokkanen.

miss.F.

Nogmaals ik beschouw dit als een individuele daad ipv een collectieve en dus zie ik mij niet genoodzaakt om mij voor een dergelijk daad te verantwoorden

Dobry Den

Citaat van: Madelein op 02/11/2004 om 16:58:18
Citaat van: VerbalSmaeel op 02/11/2004 om 16:53:06
De opinie van de gemiddelde Nederlander zal zijn dat jij dan maar een uitzondering bent.

En waarom? Omdat er nooit eens openlijk afstand wordt genomen door de Marokkaanse danwel Islamitische gemeenschap! Natuurlijk ben jij niet verantwoordelijk voor wat een ander doet, maar voor je eigen bestwil zal ik er toch maar eens openlijk voor uitkomen dat je dit soort daden belachelijk vind. Misschien om nog meer haat te voorkomen.
Ik heb er in ieder geval genoeg van het altijd maar voor jullie te doen!!

Hoe doe je dat? Openlijk afstand nemen als Marokkaans danwel Islamitsche gemeenschap? Hoezo  is het voor een Marokkaan/moslim zijn eigen bestwil om er toch openlijk voor uit te komen dat hij de daad verafschuwt? En verder heeft niemand je gevraagd om namens de Marokkaan/Moslim  openlijk zijn afschuw te verkondigen.

Anir

Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 17:03:49
Nogmaals ik beschouw dit als een individuele daad ipv een collectieve en dus zie ik mij niet genoodzaakt om mij voor een dergelijk daad te verantwoorden
Als men dat publiekelijk afkeurt, voorkom je ook dat slachtoffers onder de Marokkanen vallen.   Maar als je alles als individu ziet, en het interesseert je niet of Marokkanen vermoord worden, dan is het andere verhaal.
Misschien gaan ze je doden. Wie weet!!!!!!!

Lâle

Iedereen loopt hier continu te zeiken dat 'ze' er allemaal op aangekeken worden. Laat je stem dan eens horen, plaats een artikel in een krant, bel NOVA, noem maar op.
Het is volgens jullie zo fout dat men het over DE marokkanen heeft. Is het ook. Maar tel eens hoe vaak je op dit forum 'DE nederlanders' leest!

En over dat niemand van mij vraagt voor jullie op te komen: normaal gesproken probeer je je vrienden te verdedigen. Maar als ze er zelf nooit aan meewerken word je er op een gegeven moment een beetje moe van........

Isefrawen

Citaat van: Anir op 02/11/2004 om 17:07:44
Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 17:03:49
Nogmaals ik beschouw dit als een individuele daad ipv een collectieve en dus zie ik mij niet genoodzaakt om mij voor een dergelijk daad te verantwoorden
Als men dat publiekelijk afkeurt, voorkom je ook dat slachtoffers onder de Marokkanen vallen.   Maar als je alles als individu ziet, en het interesseert je niet of Marokkanen vermoord worden, dan is het andere verhaal.
Misschien gaan ze je doden. Wie weet!!!!!!!


pff dus zij mogen wel zomaar onschuldige slachtoffers maken?  vergeet niet dat theo geen lieverdje was he mensen, het is niet zomaar een moord... al keur ik dit af!

Dobry Den

Citaat van: Anir op 02/11/2004 om 17:07:44
Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 17:03:49
Nogmaals ik beschouw dit als een individuele daad ipv een collectieve en dus zie ik mij niet genoodzaakt om mij voor een dergelijk daad te verantwoorden
Als men dat publiekelijk afkeurt, voorkom je ook dat slachtoffers onder de Marokkanen vallen.   Maar als je alles als individu ziet, en het interesseert je niet of Marokkanen vermoord worden, dan is het andere verhaal.
Misschien gaan ze je doden. Wie weet!!!!!!!


Dus als ik het goed begrijp, is jouw openlijke afkeuring gebaseeerd op angst. Je stelt me wel tereur: Imazighen zijn toch geen angshazen!

student1980

Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 17:03:49
Nogmaals ik beschouw dit als een individuele daad ipv een collectieve en dus zie ik mij niet genoodzaakt om mij voor een dergelijk daad te verantwoorden

Als ik jou was zou ik maar naar anastacia luisteren.

Isefrawen


ik geef het gewoon toe! ik had ene hekel aan theo!! ik mocht die man niet, net als wilders, de tuttebel ayaantje en de rest van de populistisch rechts gek*****zooi...

klaar het is er uit, ik kan geen berouw tonen voor de persoon theo!! die man heeft teveel verschrikkelijke dingen gezegd en gedaan...

ik ben zijn tegenpool, heb een hekel aan alle rechtse politieke systemen!

ik toon enkel berouw voor het feit dat er zomaar een idioot met een wapen iemand kan vermoorden...

Anir

#161
Citaat van: Dobry Den op 02/11/2004 om 17:11:10

Dus als ik het goed begrijp, is jouw openlijke afkeuring gebaseeerd op angst.
Onder andere ja. Maar ook over mijn toekomst in dit land.
Citeer
Je stelt me wel tereur: Imazighen zijn toch geen angshazen!
Nee, Imazighen zijn helden.
Ze schelden de Joden uit. Ze terroriseren stations, ze verjagen mensen uit hun huizen, ze vermoorden mensen op straat, ze willen een eind maken aan Amerika.  Er is niemand in de wereld die Marokkanen aankan.

Ik keur dit af en ik ben een angsthaas.

Dobry Den

Citaat van: Madelein op 02/11/2004 om 17:09:42
Iedereen loopt hier continu te zeiken dat 'ze' er allemaal op aangekeken worden. Laat je stem dan eens horen, plaats een artikel in een krant, bel NOVA, noem maar op.
Het is volgens jullie zo fout dat men het over DE marokkanen heeft. Is het ook. Maar tel eens hoe vaak je op dit forum 'DE nederlanders' leest!

En over dat niemand van mij vraagt voor jullie op te komen: normaal gesproken probeer je je vrienden te verdedigen. Maar als ze er zelf nooit aan meewerken word je er op een gegeven moment een beetje moe van........

Ter verantwoording worden groepen voor iemand anders daden omdat de dader tot dezelfde etnische groep behoort, noem ik een zeer ernstige zaak.  Zo'n situatie kun je dus zeker niet licht opvatten en afdoen als gezeik.  Ik ben geen voorstander van om de boetekleed aan te trekken, omdat een groep mensen niet in staat is om het individue van de groep te scheidden. 

VS

Citaat van: Madelein op 02/11/2004 om 16:58:18
Citaat van: VerbalSmaeel op 02/11/2004 om 16:53:06
De opinie van de gemiddelde Nederlander zal zijn dat jij dan maar een uitzondering bent.

En waarom? Omdat er nooit eens openlijk afstand wordt genomen door de Marokkaanse danwel Islamitische gemeenschap! Natuurlijk ben jij niet verantwoordelijk voor wat een ander doet, maar voor je eigen bestwil zal ik er toch maar eens openlijk voor uitkomen dat je dit soort daden belachelijk vind. Misschien om nog meer haat te voorkomen.
Ik heb er in ieder geval genoeg van het altijd maar voor jullie te doen!!
Wat een peternalisitsche crap. Er zijn inderdaad Marokkanen die dit soort acties van individuen toejuichen, maar ook een grote groep die dat niet doet. Vaak genoeg hebben Islamitische organisatie zich uitgesproken tegen dit soort geweld. De heer Tonca van Islam en Burgerschap al tientallen malen vandaag. Dat moeten ze ook vooral blijven doen. Moet ik dan ook naar m'n Hollandse buurman rennen om het te zeggen dat ik echt geen kwade intentiies heb en dat ik het afkeur? Hou toch eens op. Heb wel wat beters aan me kop dan als een soort klaasvaak de angstige Hollander een aai over z'n bol te geven. Ik word kotsmisselijk van narrow-minds die mij steeds lastigvallen om de daden van een andere zwartkop te analyseren en elke keer weer me te distantieren.

Lâle

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 02/11/2004 om 17:14:57

ik geef het gewoon toe! ik had ene hekel aan theo!! ik mocht die man niet, net als wilders, de tuttebel ayaantje en de rest van de populistisch rechts gek*****zooi...


Ik ook. Dus?????
Iemand met een andere mening bestrijdt je met woorden, want wat hij zei was nergens op gebasseerd. iedereen wist dat, maar niemand durfde de mondelinge strijd met hem aan te gaan. Zwak!