Theo van Gogh echt dood?

Gestart door abrid, 02/11/2004 om 10:13:42

Niais

Theo van Gogh, onze volgevreten vadsige maker van treurige B-films. Onze zelfbenoemde discussieleider. Theo van Gogh, u weet wel, de man die geobsedeerd was door het neuken van geiten. Onze ouwe getalenteerde sympatieke klootzak, God hebbe zijn ziel.

Ad Yiri

Schaam je!

Ieder zijn eigen mening.
Het is gewoon een mens zoals jij en ik, met vrouw en kind. Iedereen bepaald voor zichzelf of hij/zij gelooft in God en hoe hij/zij wil leven.
Respect voor de medemens. Schaam je als je zulke dingen zegt/schrijft. Want als je dat doet ben je hetzelfde als hem (zij).

Ad Yiri

Citaat van: mondial op 02/11/2004 om 12:37:15
Citaat van: Tamza op 02/11/2004 om 11:46:59
Citaat van: Dobry Den op 02/11/2004 om 11:36:31
Ik denk dat sbe3 met straf niet de moord bedoelt, maar wat hem nu na de dood te wachten staat. Ik ben het met je eens, Tamza, dat wij als mensen daarover geen uitspraken mogen doen.

Het uur van de waarheid is het uur dat wij allemaal veroordeeld worden. Hij kan onmogelijk iets zeggen over wat voor straf dan ook. Ik ga hier over mijn nek.

De berichtgeving is overigens werkelijk troep zoals we dat weer konden verwachten van het NOS.
Je doet alsof je hem nog zielig vind ook.

Zou jij iemand dit toewensen???

Wasilla tarifest

Dit is erg, maar soms ging hy wel erg ver. Zoiets kan je gewoon verwachten, maar om iemand zo'n dood te wensen is niet corect. En de mensen die zo vrolyk reageren schaam je het is nog wel ramadan

Wasilla tarifest

Citaat van: abrid op 02/11/2004 om 12:17:10
Helemaal mee eens. Doodschieten van mensen is niet de oplossing. Zo vererger je het alleen maar. Nu even afwachten of het uit "onze" hoek komt.

Ja, dat is het enige waar ik voor vrees.

Ad Yiri

Citaat van: Wasilla tarifest op 02/11/2004 om 12:52:58
Dit is erg, maar soms ging hy wel erg ver. Zoiets kan je gewoon verwachten, maar om iemand zo'n dood te wensen is niet corect. En de mensen die zo vrolyk reageren schaam je het is nog wel ramadan


Het gekke is juist dat men zegt dat je dit kon verwachten.
Het is toch niet onze taak om alle ongelovigen te gaan vermoorden (omdat ze een mening hebben die ons niet aanstaat), want als dat zo is dan zijn we nog wel effe bezig...en mensen vergeet niet dat er tussen de gelovigen ook "gelovigen" zitten.

Wasilla tarifest

Citaat van: Ad Yiri op 02/11/2004 om 12:59:17
Citaat van: Wasilla tarifest op 02/11/2004 om 12:52:58
Dit is erg, maar soms ging hy wel erg ver. Zoiets kan je gewoon verwachten, maar om iemand zo'n dood te wensen is niet corect. En de mensen die zo vrolyk reageren schaam je het is nog wel ramadan


Het gekke is juist dat men zegt dat je dit kon verwachten.
Het is toch niet onze taak om alle ongelovigen te gaan vermoorden (omdat ze een mening hebben die ons niet aanstaat), want als dat zo is dan zijn we nog wel effe bezig...en mensen vergeet niet dat er tussen de gelovigen ook "gelovigen" zitten.

ja, maar sommige mensen vinden dat je geen meningsverschil kan hebben, je moet het eens met ze zyn anders gaan ze over op dit soort dingen.

Ad Yiri

Citeer

ja, maar sommige mensen vinden dat je geen meningsverschil kan hebben, je moet het eens met ze zyn anders gaan ze over op dit soort dingen.

Helaas wel ja...

miss.F.

Hij was absoluut geen lieverdje, maar om m zijn leven te ontnemen vind ik ook niet kunnen, het enige dat hiermee bereikt wordt is dat hij nu verheerlijkt gaat worden.

En wat mij nu al irriteert is dat per definitie een link wordt gelegd met zijn uitspraken over marokkanen en moslims. Zolang men niet weet wat de beweegredenen van de dader zijn geweest, kun je hier geen uitspraken over doen. mar goed dit zou in een ideale maatschappij op die manier geschieden en die is ver te zoeken

Ad Yiri

Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 13:02:06
Hij was absoluut geen lieverdje, maar om m zijn leven te ontnemen vind ik ook niet kunnen, het enige dat hiermee bereikt wordt is dat hij nu verheerlijkt gaat worden.

En wat mij nu al irriteert is dat per definitie een link wordt gelegd met zijn uitspraken over marokkanen en moslims. Zolang men niet weet wat de beweegredenen van de dader zijn geweest, kun je hier geen uitspraken over doen. maar goed dit zou in een ideale maatschappij op die manier geschieden en die is ver te zoeken

We zitten nu eenmaal in een maatschapij waar het draait om stempels zetten en daar ontkom je niet aan.

Wasilla tarifest

Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 13:02:06
Hij was absoluut geen lieverdje, maar om m zijn leven te ontnemen vind ik ook niet kunnen, het enige dat hiermee bereikt wordt is dat hij nu verheerlijkt gaat worden.

En wat mij nu al irriteert is dat per definitie een link wordt gelegd met zijn uitspraken over marokkanen en moslims. Zolang men niet weet wat de beweegredenen van de dader zijn geweest, kun je hier geen uitspraken over doen. mar goed dit zou in een ideale maatschappij op die manier geschieden en die is ver te zoeken

Nou dat briefje zegt voor hun genoeg. En daarby komt nog dat de dader een ejadjeb aanhad en een baardje

Wasilla tarifest

Citaat van: mondial op 02/11/2004 om 13:05:25
Citaat van: Wasilla tarifest op 02/11/2004 om 12:52:58
Dit is erg, maar soms ging hy wel erg ver. Zoiets kan je gewoon verwachten, maar om iemand zo'n dood te wensen is niet corect. En de mensen die zo vrolyk reageren schaam je het is nog wel ramadan

Vind je dat ik vrolijk reageer,rammadan of niet,het was zijn lot.(wel de troostprijs)

Ik heb het over het algemeen. Het was zyn lot misschien wel, maar op zo'n manier is toch vreselyk. Dat is net zo iets als jy de hele tyd negatief bent over de nederlanders en je zomaar de volgende dag vermoord wordt

miss.F.

Citaat van: Wasilla tarifest op 02/11/2004 om 13:04:43
Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 13:02:06
Hij was absoluut geen lieverdje, maar om m zijn leven te ontnemen vind ik ook niet kunnen, het enige dat hiermee bereikt wordt is dat hij nu verheerlijkt gaat worden.

En wat mij nu al irriteert is dat per definitie een link wordt gelegd met zijn uitspraken over marokkanen en moslims. Zolang men niet weet wat de beweegredenen van de dader zijn geweest, kun je hier geen uitspraken over doen. mar goed dit zou in een ideale maatschappij op die manier geschieden en die is ver te zoeken

Nou dat briefje zegt voor hun genoeg. En daarby komt nog dat de dader een ejadjeb aanhad en een baardje

dat ie zo gekleed is, wil echter niet zeggen dat ie dat per definitie gedaan heeft vanuit zijn islamitische of etnische achtergrond. We moeten oppassen met zelf conclusies te trekken

Wasilla tarifest

Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 13:09:37
Citaat van: Wasilla tarifest op 02/11/2004 om 13:04:43
Citaat van: miss.F. op 02/11/2004 om 13:02:06
Hij was absoluut geen lieverdje, maar om m zijn leven te ontnemen vind ik ook niet kunnen, het enige dat hiermee bereikt wordt is dat hij nu verheerlijkt gaat worden.

En wat mij nu al irriteert is dat per definitie een link wordt gelegd met zijn uitspraken over marokkanen en moslims. Zolang men niet weet wat de beweegredenen van de dader zijn geweest, kun je hier geen uitspraken over doen. mar goed dit zou in een ideale maatschappij op die manier geschieden en die is ver te zoeken

Nou dat briefje zegt voor hun genoeg. En daarby komt nog dat de dader een ejadjeb aanhad en een baardje

dat ie zo gekleed is, wil echter niet zeggen dat ie dat per definitie gedaan heeft vanuit zijn islamitische of etnische achtergrond. We moeten oppassen met zelf conclusies te trekken

Dat denk ik niet, dat is wat er net op tv is gezegd

Isefrawen



*No comment* dat is de beste emotie; ik mocht die man niet, niet mijn mens waar ik graag een woordje mee zou willen spreken; wel triest dat het op zo'n manier "opgelost" (zowel vanuit politieke oogpunt als individuele gekken die aan het moorden zijn geslagen) moet worden.

theo & bea (ayaantje) hebben hier echt op naar zitten azen, en ze kregen wat ze wilden; nu is hun aandacht groter dan ooit en dat is alleen maar nog irritanter...

hou je hoofd koel, dit gaat nergens over, dit is iets tussen het slachtoffer, de regering en de moordenaar... het is het niet waard om daar je woorden aan vuil te maken...

wij hebben niemand vermoord!