Anti-Marokkanen programma NOVA.

Gestart door Aqsil, 01/11/2004 om 14:24:51

Aqsil

Citaat van: oude noorden op 05/11/2004 om 21:32:45

ook jij bent helemaal de weg kwijt, jeroen paauw een facsist laat me niet lachen.

je bent helemaal gefrusteerd omat er negatieve dingen worden gezegd jegens marokkanen, misschien zou dit wel eens voort kunnen vloeien door vertoond gedrag van deze groep.

je zou ook wel eens met een positievere bril naar de tv kunnen kijken, begin eens met sesamstraat , daar hebben we de gemene meneer aart en ook een leuke moslim.

Sesamstraat laat ik aan kinderachtige mensen als je over!

Isefrawen

als we een documentaire over hollanders zouden maken die een "verkeerd gedrag" vertonen zouden we voor tien jaar beeldmateriaal hebben en gesprekstof...

dus steek dat ook maar in je grijs gewreven hole!

Aqsil

Citaat van: Sma3enda op 05/11/2004 om 21:37:07

als we een documentaire over hollanders zouden maken die een "verkeerd gedrag" vertonen zouden we voor tien jaar beeldmateriaal hebben en gesprekstof...

dus steek dat ook maar in je grijs gewreven hole!
Moe je schamen!
Nederlanders zagen mensen in stukjes af. Kranten staan ook vol met Nederlanders die hun vrienden, familie in stukjes zagen. Maar dat hoor bij het vrijheid van gedrag.
Dus beledig Nederlanders niet.

Samariaan

ik moet zeggen dat NOVA een aantal jaren terug voor Jeroen Pau toen o.a. Paul Witteman het presensteerde gewoon veel en veel beter was. Echte Kwaliteit reportages , en informatie die je nergens anders kreeg, een gewogen mening, met slimme kritische vragen, nu hebben programma's zoals Editie NL meer inhoud. Vergeleken met gelijknamige programma's zoals Newsnight van de BBC, waarvan het idee geloof ik is afgekeken, is NOVA een aflevering van Sesamstraat.

athsaynou

Citaat van: MohamedUK op 05/11/2004 om 21:59:23
ik moet zeggen dat NOVA een aantal jaren terug voor Jeroen Pau toen o.a. Paul Witteman het presensteerde gewoon veel en veel beter was. Echte Kwaliteit reportages , en informatie die je nergens anders kreeg, een gewogen mening, met slimme kritische vragen, nu hebben programma's zoals Editie NL meer inhoud. Vergeleken met gelijknamige programma's zoals Newsnight van de BBC, waarvan het idee geloof ik is afgekeken, is NOVA een aflevering van Sesamstraat.

Hier ben ik het dus ook mee eens Paul Witteman begeleide toch de jogeren debat het lagerhuis?? Dat doet hij tegenwoordig ook niet meer echt zonde....