De naakte waarheid

Gestart door Isefrawen, 10/10/2003 om 04:34:06

masin2003

#45

CiteerP.s.WE woonden wel in tenten..maar...jullie berbers zijn DAKLOOS....hihihihihih

je hebt het weer mis!

ibn khaldoun heeft de arabieren bedouinen bezetting van noord afrika heel duidelijk beschreven:

Arabische invasie in Noord-Afrika
BANO SLIM kwamen uit de omgeving van MEDINA (Stad in huidige Saoedi-Arabië) en BANO HILAAL kwamen van de berg GHAZWAAN vlakbij TAA_IF (Stad in huidige Saoedi-Arabië). BANO HILAAL hebben zich gevestigd in ASAEID (Stad in Egypte) en hebben daar heel veel schade aangericht en het land in brand gestoken. ALMOSTANSAR (vorst in Egypte) gaf BANO HILAAL de toestemming om de Nijl over te steken naar Noord-Afrika. Zo landen de Arabieren in BARKA (Plaats in Tunis) en hebben het land verkracht, vervolgens nodigden ze andere Arabische stammen om Noord-Afrika uit te buiten. Er waren in Noord-Afrika hele mooie gebouwen en standbeelden, en deze zijn door de Arabieren met de grond gelijk gemaakt. Toen vaarden de Arabische stammen van DIAB, AFW en ZAGHB in het kielzog van BANO HILAAL. Ze lieten alleen maar sporen van vernielingen achter zich. Ze hebben richting Noord-Afrika uitgeraasd als sprinkhanen en hebben Afrika bereikt in het jaar 443 (Islamitische telling). Een groep van 30000 mensen heeft zich verzet tegen de bezetting, maar uiteindelijk hebben de Arabieren gewonnen en alles wat wat waard is hebben ze beroofd. Daarnaast hebben ze oneindig veel mensen gedood. Alleen in SANHAJA hebben de Arabieren 3300 mensen gedood.

Vervolgens hebben de Arabieren Kirawan (stad in Tunis) aangevallen in het jaar 445 (Islamitische telling), waardoor de bewoners voor hun leven moesten vluchten naar Tunesië en SUSA (Steden in Tunis). De Arabieren met name de stammen van ZAGHB en RIYAH hebben KIRAWAN omsingeld, geïsoleerd en beroofd. vervolgens hebben ze KASTANTINA (Stad in Algerije) bezet. De Arabische stammen hebben het land van de Berbers met elkaar verdeeld. Tripoli (Wat nu Libië is) was voor de stammen van ZAGHB. BANO HILAAL hebben van Tunis t/m Marokko gekregen. Nadat de Arabieren de Bebers daar hebben onderworpen en vernederd en de macht kregen in hun land, werden de berbers als slaven gebruikt.Andere rovers onder de Arabische stammen waren BANO ODAY, RABIA, GHDFAAN, Jemenieten en deze zijn allemaal geïntegreerd in Beno Hilaal en maakten deel uit van hun stam.

De Arabische stammen Bano Hilaal en Bano Chajm hebben het huidige Marokko aangevallen in 584 (Islamitische telling). De Berbers van Marokko verdedigden hun land, bergen en rivieren, maar de bezetter heeft de macht toch gekregen in Marokko.
De Arabische stammen die SOUS (Zuid Marokko) hebben bezet waren DAWI HASSAN, BENI MOKHTAAR, DAWI MANSOR, BNO NABIT en WLAAD ALI. Zo is het land van de Berbers, behalve de bergen, gevallen in handen van de Arabieren.

masin2003

#46

CiteerHe grappenmakers,.denken jullie nou echt dat wij weggaan uit noordafrika? Wij Weggaan? terug naar de woestijn? jullie komen ook uit de woestijn a sukkels.zeker adam en eva zijn in alhocaima geland hahahaha.zielig.

echt wel je gaat terug naar je woestijn arabierenhond!

als amerika klaar is met irak en saoudi's zullen we jullie bedouinen terugsturen naar jullie zandbak.

Dora

#47

Citeerecht wel je gaat terug naar je woestijn arabierenhond!

als amerika klaar is met irak en saoudi's zullen we jullie bedouinen terugsturen naar jullie zandbak.
hoezo?? wil je beweren dat de woestijn tot de arabieren behoort???

masin2003

#48

Citeerhoezo?? wil je beweren dat de woestijn tot de arabieren behoort???

die op het arabische schiereiland wel.

masin2003

CiteerSalam Ariaz, de reden waarom wij de joden niet aankunnen, is omdat er moslims zoals jullie zijn die de eenheid breken,jullie willen van marokko een landen puzzels maken,die door vijanden makkelijk veroverd kunnen worden.maar dat begrijp jij niet
vroeger waren we een land,toen waren we sterk,nu zijn we stelletjes zawkkelingen,en jullie berbers voor op.jullie trots verblind jullie van de werkelijkheid,jullie zien de arabieren als vijanden,kijk hoe europa samen is gegaan,ze zijn nu sterker,economisch temmen ze amerika,en zelfs militair.want samen ben je sterk.en zo lang jij en je vriendjes haat ,verderf blijft zaaien die voor verdeeldheid zorgt tussen de moslims,zal ik jou nooit erkennen.stel eens voor..van Marokko tot Afghanistan,zelfs malaysie en indonesie,hoe sterk zijn we dan.wie gaat ons wat doen.Daarom is trots haram in de islam.zorgt alleen voor ellende.

niks vroeger! vroeger waren jullie karavaanrovers, onbeschaafde bedouinen die de islam hebben misbruikt om jullie onbeschaafde gewoontes over noord afrika te verspreiden!

voor jullie arabische bedouinen kwamen, hadden we in noord afrika gelijkheid tussen vrouw en man, na jullie komst hebben jullie jullie achterlijke gewoontes meegenomen.
jullie arabieren begroeven zelfs meisjes levend onder het zand. alleen maar omdat ze vrouwen zijn. (zie risala film)

arabieren schenen / schijnen verwende liefhebbers van homofilie te zijn(als het maar stiekem gebeurt) nu nog in marokko staan arabieren uit fes en marrakech bekend om hun ????. en als je nog niet overtuigd ben, dan raad ik je dat boek van hafid bouazza te lezen. zelfs na een harde serieuse onderzoek, bleek dat arabieren veel verscheidenheid kennen in wat beterft hun benamingen voor ?????
weet je waarom omdat het zoveel voorkwam bij arabieren netzoveel als de zand in de woestijn.

ifiS

Citeerhoezo?? wil je beweren dat de woestijn tot de arabieren behoort???

. En wat moet men met diens uitwerpselen doen? Juist!!! Begraven -zoals de mensheid dat in de middeleeuwen deed en sommige dieren - in zand!! Woestijnzand is hiervoor de beste uitgekozen natuurelement. zoals in de hadith ook staat, sommige arabieren maakten Allah het moeilijk om uit zijn gat te ontsnappen, daarom sprak hij een spreuk uit waardoor de arabiertjes woestijnratten werden. Door eeuwenlange evolutie zijn deze woestijnratjes (de arabieren) veranderd in het hedendaags mormel dat uit de woestijncultuur wist te ontsnappen. , als straf werden het woestijnratten dat zich in zand begroef. ze kregen toch gratie en namen de vorm aan van zielige mensjes zoals Ramzietje daaro.
dus je mag best wel die bezem uit de kast pakken en 'hem' tegen de grond pletten. het is uitschot

masin2003

CiteerEn wat moet men met diens uitwerpselen doen? Juist!!! Begraven -zoals de mensheid dat in de middeleeuwen deed en sommige dieren - in zand!! Woestijnzand is hiervoor de beste uitgekozen natuurelement. zoals in de hadith ook staat, sommige arabieren maakten Allah het moeilijk om uit zijn gat te ontsnappen, daarom sprak hij een spreuk uit waardoor de arabiertjes woestijnratten werden. Door eeuwenlange evolutie zijn deze woestijnratjes (de arabieren) veranderd in het hedendaags mormel dat uit de woestijncultuur wist te ontsnappen. De voorouders van , als straf werden het woestijnratten dat zich in zand begroef. ze kregen toch gratie en namen de vorm aan van zielige mensjes zoals Ramzietje daaro.
dus je mag best wel die bezem uit de kast pakken en 'hem' tegen de grond pletten. het is uitschot

ik ben het helemaal mee eens. wat betereft dat begraven in het zand. zij hebben zich schuldig gemaakt aan het massaal levendbegraven van onschuldige meisjes. alleen maar om het feit dat ze als meisjes geboren zijn. het staat zelfs in de koran dus ramzi de bedouinennicht kan dit niet ontkennen.

nu snap ik waarom ze liever meisjes doodmaakten, dus het is waar! omdat ze massaal aan homosexueliteit deden. vreemd genoeg zie je dat de dag van vandaag nog dat veel arabieren nichten zijn.

masin2003

ik moest nog aan wat gisteren een turkse kennis aan mij had verteld over arabieren en islam. en hij heeft helemaal gelijk.
hij zei dat het nu de tijd is om arabieren weg te vagen uit deze aarde. want zij bezorgen de islam een slechte naam (terrorisme, geen vrouwenrechten, vrouwenbesnijdenis, liegen, geen normen en waarden,  als wij de islam willen redden dan moeten wij dat bedouinen uitschot uitschaklen. niet alleen in marokko maar ook bij hun in hun woestijn in arabie (amerika is nu al bezig).
die turkse kennis heeft me ook verteld dat ze in turkije nog verhalen hebben over arabieren die veel waarheid bevatten. dat de otomanen toen ze arabieren bezetten, kwamen ze erachter dat 2 soorten arabieren bestonden: de

Masja

CiteerSalam Ariaz, de reden waarom wij de joden niet aankunnen, is omdat er moslims zoals jullie zijn die de eenheid breken,jullie willen van marokko een landen puzzels maken,die door vijanden makkelijk veroverd kunnen worden.maar dat begrijp jij niet
vroeger waren we een land,toen waren we sterk,nu zijn we stelletjes zawkkelingen,en jullie berbers voor op.jullie trots verblind jullie van de werkelijkheid,jullie zien de arabieren als vijanden,kijk hoe europa samen is gegaan,ze zijn nu sterker,economisch temmen ze amerika,en zelfs militair.

<<over verblind gesproken, dit snap ik even niet, amerika temmen? hoezo?  saudi-arabie heeft zelfs  de amerikanen gelegenheid gegeven om van hun uit de oorlog op Irak voor te bereiden,       solidariteit?    ver te zoeken daar in die hoek, over verdeeldheid gesproken.....
en...amerika zit er intussen nog steeds als een speurhond sniffende, niet naar wapens (die hij zelf eerder heeft geleverd aan Iraq mét groot-britannie!) maar naar petrol  



want samen ben je sterk.en zo lang jij en je vriendjes haat ,verderf blijft zaaien die voor verdeeldheid

<<over verdeeldheid heb ik hierboven al wat gezegd



 zorgt tussen de moslims,zal ik jou nooit erkennen.stel eens voor..van Marokko tot Afghanistan,zelfs malaysie en indonesie,hoe sterk zijn we dan.wie gaat ons wat doen.Daarom is trots haram in de islam.zorgt alleen voor ellende.


Ariaz

Het is goed dat er arabieren naar deze site komen die ons scherp houden en die ons kunne wakker schudden want zoals jullie allang weten zijn  het hypocrieten, ze verbergen altijd hun intenties maar deze arabier zegt alles wat hij denkt en dat vind ik goed, door zijn uitlatingen ben ik nog meer vastberaden om de amazighbeweging nog meer te volgen,


En nog iets bij arabieren valt er niet te discussieren, je mag afkomen met onderzoeken, bewijzen die voor 1000 percent waar zijn, je mag afkomen met de meest betrouwbare geschiedens boeken dan nog zullen ze je niet geloven,


dus met hen discussieren hoeft niet, weet je wat je met hen moet doen da's ahmoedh, pak slaags of gewoon negeren en onze amazighbeweging verder doen,

admin

#55

Citeerniks vroeger! vroeger waren jullie karavaanrovers, onbeschaafde bedouinen die de islam hebben misbruikt om jullie onbeschaafde gewoontes over noord afrika te verspreiden!

voor jullie arabische bedouinen kwamen, hadden we in noord afrika gelijkheid tussen vrouw en man, na jullie komst hebben jullie jullie achterlijke gewoontes meegenomen.
jullie arabieren begroeven zelfs meisjes levend onder het zand. alleen maar omdat ze vrouwen zijn. (zie risala film)

arabieren schenen / schijnen verwende liefhebbers van homofilie te zijn(als het maar stiekem gebeurt) nu nog in marokko staan arabieren uit fes en marrakech bekend om hun ????. en als je nog niet overtuigd ben, dan raad ik je dat boek van hafid bouazza te lezen. zelfs na een harde serieuse onderzoek, bleek dat arabieren veel verscheidenheid kennen in wat beterft hun benamingen voor ?????
weet je waarom omdat het zoveel voorkwam bij arabieren netzoveel als de zand in de woestijn.

Let aub op je taalgebruik,

admin

#56
hallo jongens,

Ik neem aan dat jullie allemaal volwassen zijn. Het voeren van zo'n kinderachtige discussie is dus niet nodig, ik ga er van uit dat jullie allen deze forum bezoeken om een gezonde discussie te voeren !!! probeer om begrijpend en beleefd te discusseren

MVG

jamal_loco

#57

CiteerSalam Ariaz, de reden waarom wij de joden niet aankunnen, is omdat er moslims zoals jullie zijn die de eenheid breken,jullie willen van marokko een landen puzzels maken,die door vijanden makkelijk veroverd kunnen worden.maar dat begrijp jij niet
vroeger waren we een land,toen waren we sterk,nu zijn we stelletjes zawkkelingen,en jullie berbers voor op.jullie trots verblind jullie van de werkelijkheid,jullie zien de arabieren als vijanden,kijk hoe europa samen is gegaan,ze zijn nu sterker,economisch temmen ze amerika,en zelfs militair.want samen ben je sterk.en zo lang jij en je vriendjes haat ,verderf blijft zaaien die voor verdeeldheid zorgt tussen de moslims,zal ik jou nooit erkennen.stel eens voor..van Marokko tot Afghanistan,zelfs malaysie en indonesie,hoe sterk zijn we dan.wie gaat ons wat doen.Daarom is trots haram in de islam.zorgt alleen voor ellende.
salaam oualaikoum
heb net je teksten gelezen en kan alleen maar zeggen dat ik jou 2 laaste zinnen de enige 2 vond die ik de moeite waard vond. Weet niet of je hier gewoon voor de lol roet wou komen zaaien, maar hoe ik denk is dat marokko voor alleen is. Het maakt mij echt niet uit of mijn buurman een berber is of een arabier. Als het maar een persoon is met wie ik samen kan leven. Er zijn genoeg arabieren waar ik dus echt niet naast hoef te wonen en liefst niet zag dan wel zag maar zo kan ik ook over berberen praten. Iedere persoon moet je zien als individu en je moet geen volk gaan beschuldigen op nalatingen van andere van sommige van dat volk. En wat jij bedoeld over broederschap en eendracht is macht ja dat klopt wel een beetje maar jij helpt er ook niet echt aan mee door zulke praatjes hier te verkondigen. Jij noemt ons zwak dan wil ik wel weten wat jij onder zwak verstaat?
 Als ik als riffi door marokko reis krijg ik overal respect van het volk (het respect die ieder mens naar een ander zou moeten hebben en andersom)Of zijn dat weer "neparabieren" (want er is altijd wel wat he)dat sommige hoge piefen en andere onnozelle (sorry kon geen andere juiste woord vinden) ons willen onderdrukken zie ik juist als zwakte en wij zouden juist zwakker zijn als we dat zomaar laten gebeurenze zeggen ook wel een s een man sterft een keer en een lafaard sterft vele malen

maar vind trots ook niks ben blij met wie ik ben hamdulilah maar dat is iedereen denk ik.
wa alaikoum salaam

Ariaz

Jamal bespaar ons jouw praatjes en ga terug naar de woestijn


thmazight atnari atengha


thmazight gaan we schrijven en gaan we leren


de trots waarover gesproken wordt in Nederlandstalige hadith boeken is andzers dan Trots zoals jullie die kennen, jullie bedoelen fierheid,


maar in de islamitische boeken wordt met trots bedoeld zehma het negeren van de islamitische regels die zwart op wit staan in de geschriften maar niet trots om Amazigh te zijn,


trots is een van de grootste zondes inderdaad, maar met trots wordt bedoeld iemand die alles gelezen heeft en nog steeds zegt : NEE IK GELOOF NIET





Ariaz

CiteerSalam Ariaz, de reden waarom wij de joden niet aankunnen, is omdat er moslims zoals jullie zijn die de eenheid breken,jullie willen van marokko een landen puzzels maken,die door vijanden makkelijk veroverd kunnen worden.maar dat begrijp jij niet
vroeger waren we een land,toen waren we sterk,nu zijn we stelletjes zawkkelingen,en jullie berbers voor op.jullie trots verblind jullie van de werkelijkheid,jullie zien de arabieren als vijanden,kijk hoe europa samen is gegaan,ze zijn nu sterker,economisch temmen ze amerika,en zelfs militair.want samen ben je sterk.en zo lang jij en je vriendjes haat ,verderf blijft zaaien die voor verdeeldheid zorgt tussen de moslims,zal ik jou nooit erkennen.stel eens voor..van Marokko tot Afghanistan,zelfs malaysie en indonesie,hoe sterk zijn we dan.wie gaat ons wat doen.Daarom is trots haram in de islam.zorgt alleen voor ellende.



De reden waarom jullie de joden niet aankunnen is omdat jullei vrouwen zijn en jullie staan klaar om genomen te worden door de joden





Als de arabische liga een bijeenkomst organiseert dan wordt er thee gedronken,  sewsi gesmoord en wordt er gelachen en dan gaan ze terug naar huis zonder iets bereikt te hebben,


wij willen van marokko geen landenpuzzel maken da's altijd jullie reactie geweest op ons; jullie willen marokko verdelen,

laat het duidelijk zijn, wij willen marokko niet verdelen wij willen onze rechten,

nu dat je spreekt over europa, worden de vlamingen bijvoorbeeld onderdrukt linguistisch door laten we zeggen de Duitsers ?????ANTWOORD NEEE


Europa is namelijk gebaseerd op vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst, ieder volk hoe klein ook zijn eigen taal, dus verwijs niet naar Europa


Okee ten tijde van het kolonialislme wie heeft Frankrijk uitgEnodigd en wie heeft Spanje uitgenodigd om Marokko te veroveren ????????? De arabische koning die marokko verkocht heeft voor een paar dirhams  ( waarheid )

Waren het niet de Arabieren die ervoor gezorgd hebben dat marokko veroverd werd???????? Was het bijvoorbeeld niet verboden om in opstand te komen tegen de spanjaarden?


Ik zaai verderf??????? Ik vertel de waarheid, de waarheid is dat Arabieren liever hebben dat de imazighen hun taal achterwege laten, dit is de waarheid en dat zal ik blijven vertellen, en als je het als verderfzaaien ziet dan is dat jouw probleem




Verdeeldheid tussen de moslims??????

Wie ben jij om zoiets te zeggen? Ben je een moslim? Heb je je vorige uitspraken gezien in andere topics nu zeg me eerlijk !!! welke uitspraken zullen voor meer verdeeldheid zorgen, de jouwe of de mijne?


Arabieren die ons zien als vijanden zien wij ook als vijanden en ik zweer het als er een oorlog komt tussen de arabieren en de imazighen (Insjallah) dan ga ik alles doen om jullie met de grond gelijk te maken, omdat de arabieren joden zijn en jullie zijn neven van de joden of niet?



Je hoeft mij niet te erkennen, waarom zou ik jouw erkenning nodig hebben????? het feit dat je met mij praat betekent al dat je me erkent, en jullie altijd met ons rekeneing moeten houden omdat wij niet te negeren zijn



Je zegt vroeger waren we een land????
Wanneer om precies te zijn? ten tijde van de amazighische morabitien waren we inderdaad een gevreesde land en dan zijn de arabierenbeduinen binnengevallen en dan hebben jullie eten in het roet gegooid, en dat zeg ik niet dat zeggen de arabische historici, die hebben met hun eigen mond gezegd, de arabieren hebben veel verknoeid, en jij zegt vroeger waren we een land???????


Wij op ons eigen hebben de Spanjaarden bijna op de knien gekregen maar ja jullie verraden ons,



je zegt trots is haaraam in de islam, ik zal mijn trots opgeven als jij je arabische trots opgeeft




En als laatste woodr ga ik je iets zeggen

Het verschil tussen jouw en mij hier in deze website is dat ik de waarheid vertel en jij niet, en ik weet het dat jij het ook weet diep vanbinnen, maar je wilt het niet toegeven, je moet het toegeven, wij hebben gelijk, maar jullei arabieren willen het niet toegeven, het doet me denken aan de joden die ook niet wouden toegeven dat mohamed een boodschapper was,



luisterd eh maat stop met leugens te vertellen en zie de waarheid onder ogen, ik bedoel heel de wereled is tegen de arabieren en toch begrijpen jullie het niet??????


Maar wij gaan de waarheid levend houden