arabieren.....joden....ameriqia  ???

Gestart door Masja, 29/10/2003 om 17:25:53

Masja

#30
daar dacht ik wel aan toen ik dit schreef

Ariaz

#31
Azul Ifellawen




Mensen ik lees hier dat jullie druk bezig zijn met het discussieren en jullie doen het goed


MAAR ik heb opgemerkt dat jullie niet weten wie de echte schuldige is  van het feit dat de palestijnen onderdrukt worden, ik zal het jullie zeggen wie de echte schuldige is, weldat zijn  DE ARABIEREN eh onwetende mensen sorry om het zo uit te drukken,



Vroeger was Palestina een deel van de Ottomaanse Rijk die de legitieme Islamitische rijk was op deze aarde, De OTTOMANEN waren een echte rijk en hun basis was de islam,



een leider van hen, ik denk SULTAN AHMED zei tegen de Britten
" ook al brengen jullie mij heel het goud van de aarde dan nog geef ik jullie  Al Kods niet omdat Alkods van alle moslims is op deze aarde, zoalng ik leef zal niemand Palestina aanraken,


Dit zette de Britten aan het denken, dus hebben zij een plan bedacht en daarvoor hadden ze hulp nodig en weet je van wie , wel van de ARABIEREN , mn DE WAHABIETEN VAN Saoedie Arabie, deze zogezegde moslims kozen de kant uit van een kafier om in opstand te komen tegen een LEGITIEME ISLAMITISCHE RIJK DIE DE ISLAMITISCHE VLAG VAN DE KALIEFEN VERDER DROEG, toen waren al de arabieren bezet( behalve amazigh marokko) maar niet onderdrukt door de Ottomanen, nu de Arabieren die een haat koesterden tegenover hun eigen broeders de Ottomanen vielen de Ottomanen aan OP EEN LAFFE WIJZE in hun RUG,



Dus je bekijkt het maar, DE ARABIEREN ZIJN RACISTEN, zij hebben liever een ongelovige dan een turk terwijl turken ook moslims zijn,


tenslotte toen de Britten er in geslaagd zijn Palestina te bezetten zijn de joden derop afgekomen, eerst was het op vredelievende wijze, dan begonne ze grond te kopen, en kwamen er nog meer inwijkelingen, en de Palestijne gingen verder met het dansen en wijn drinken,

En ook nog eens een britse generaal ging naar de graf van Salaheddin El aAyoebi en schopte op zijn graf en zei :" Salaheddin sta op"



Conclusie van het verhaal: de arabieren hebben de grootste schuld omdat zij racisten zijn,zij zijn geen echte moslims want een hadith zegt; lever je moslimbroeder niet over aan de vijand en een andere hadith zegt: ga geen bondgenootschap aan met een ongelovige.


Dhwenni netta




Masja

#32
ik vroeg me eigenlijk al af,ariaz, waarom de arabische landen niet solidair ware n met de palestijnen, ze hebben (de saoudi's)zelfs amerika,die samenwerkt met israel, verblijfplaats geboden, vanwaaruit die irak konden aanvallen, ook al keur ik het regime onder sadam af
het klopt voor geen meter!

Goner

#33
Alles is te begrijpen als je bedenkt waar het echt om
draait in deze wereld. Afzetmarkten voor wapens.
Dan telt geloof, politiek, ethniciteit etc allemaal niet meer.

En de kinderen betalen de prijs. En wie het overleven en volwassen worden, worden opgenomen in een wapenwedloop die zichzelf in stand houdt.

Laten al die wapenhandelaren en oorlogshitsers lekker op Mars, de oorlogsplaneet gaan spelen.

En laat de mensen van de vrede zitten onder hun palm, hun eik, hun denneboom, en kijken hoe de kinderen spelen en lachen.






Masja

#34
de wapenhandel ís politiek, die 2 gaan onverbrekelijk samen
inderdaad, laat ze maar naar mars gaan, gaan wij wel naar venus.....hahahahaha

Goner

#35
Venus, nou liever niet létterlijk. Het is er vrij heet namelijk. Uiteraard ;-)

Masja

#36
ben dol op hitte, daarom voel ik me minder goed thuis in dit koude land, hoe heter hoe beter, woestijntemperatuur, kan ik heel goed verdragen

bakish

#37
ooh lopens wat is dat voor een uitspraak over joden dood schieten kan toch niet
Citeerkijk je moet weten dat wij imazighen fel zijn tegenover de arabieren die ons land hebben afgepakt en ons niet eens erkennen. ik persoonlijk heb genoeg arabische vrienden en zelfs familie.

denk niet dat ik een arabierenhater ben..helemaal niet..ik schrijf mijn gedichten en heb zo mijn denkwijze over de imazighen maar dat wil niet zeggen dat ik radicaal ben.
ik kan het niet eens..omdat ik zoveel goede arabieren ken.

het gaat ons meer om de politiek en de geschifte arabieren daar in marokko, algerije, tunesie enz enz *noordafrikaanse landen*.

joden??? ik heb het niet zo met joden van mij mogen ze allemaal neergeschoten worden, inclusief bush!!!!

Masja

#38
nee, dat is wel radicaal, zwart-wit hoe je het ook noemen wilt

Said

#39
joden moet je dooden het is niet namenlijk niet verboden om hem te dooden. ameriqia moet je castreren en arabieren vernietigen

ighes

#40

Citeerjoden??? ik heb het niet zo met joden van mij mogen ze allemaal neergeschoten worden, inclusief bush!!!!

Hoe kan je zoiets zeggen... echt onbegrijpelijk... en zo iemand noemd zich Moslim. Ik als Amazigh schaam diep voor zulke mensen die zich Amazigh noemen en zich zo achterlijk weten te uiten.

Ja wel, heel veel Imazighen, ook ik hebben hekel aan Arabieren, maar ik zou nooit een Arabier de dood wensen, of wie dan ook. Imazighen streven voor gelijkheid.


ra3kiah

CiteerHoe kan je zoiets zeggen... echt onbegrijpelijk... en zo iemand noemd zich Moslim. Ik als Amazigh schaam diep voor zulke mensen die zich Amazigh noemen en zich zo achterlijk weten te uiten.

Ja wel, heel veel Imazighen, ook ik hebben hekel aan Arabieren, maar ik zou nooit een Arabier de dood wensen, of wie dan ook. Imazighen streven voor gelijkheid.

Begrijp je nog steeds niet waarom ze mogen doodvallen..

Als arabieren om dit moment de oorlog verklaarde tegen imazighen en dagelijks een aantal imazighen doden vielen.. Bied jij ze dan een glas thee aan??

Jij zal het waarschijnlijk niet zo opvatten omdat je nou eenmaal ongelovig bent, maar ik als moslima Zie niet alleen imazighen als mijn broeders en zusters.. Ik zie alle moslims als mijn broeders en zusters.. En wanneer ik zie wat zij moeten doorstaan dankzij die vieze joden... Nou dan mogen ze inderdaad doodvallen.
Dan heb ik het niet over alle joden natuurlijk, maar over degene die de tanks besturen, die de wapens dragen en die de opdrachten geven.

Ilizi

#42

Citeerjoden moet je dooden het is niet namenlijk niet verboden om hem te dooden. ameriqia moet je castreren en arabieren vernietigen
Is dat een bewijs voor de westers wereld of liever gezegd voor diegenen die zeggen dat Moslims zijn fundamentalisten?

ra3kiah

#43

CiteerIs dat een bewijs voor de westers wereld of liever gezegd voor diegenen die zeggen dat Moslims zijn fundamentalisten?

Wat versta jij onder fundementalistisch?? voor jezelf opkomen???
Heb jij wel eens een jood gevraagd wat die van een moslim vind?? Heb jij de acties van de joden tegen moslims gezien?? worden die fundementalistisch genoemd??

Wij hebben enkel de gedachte.. zij voeren het daadwerkelijk uit.

ighes

De wereld (realiteit) is voor velen moeilijk te begrijpen.

Om te beginnen dient men een onderscheit te maken tussen tussen Joden en Israeliten ( inwoners van Israel). En verder moet je niet vergeten dat heel veel Joden en Israeliten tegen de politiek van Israel zijn.  

Men moet oppassen om de dingen niet all te simpel te zien, de wereld is niet zwart/wit, de wereld bestaat niet uit de goeden en de slechten.