arabieren.....joden....ameriqia  ???

Gestart door Masja, 29/10/2003 om 17:25:53

ozl13

#15
Dat zijn de meest vooraanstaande honden in deze smerige strijd. Vergeet hun achterban ook niet.
Hoe heten ook alweer die twee Palestijnse vluchtelingenkampen waar Libanese (extreem-christelijke) commando´s begin jaren tachtig honderden (duizenden?) mensen hebben afgeslacht onder goedkeuring van de toenmalige Israëlische regering?

ozl13

#16
Nu schiet me opeens een uitspraak van een Palestijnse demonstrant door het hoofd:
´Jullie hebben kogels, wij enkel stenen.´

Masja

#17

CiteerDat zijn de meest vooraanstaande honden in deze smerige strijd. Vergeet hun achterban ook niet.
Hoe heten ook alweer die twee Palestijnse vluchtelingenkampen waar Libanese (extreem-christelijke) commando´s begin jaren tachtig honderden (duizenden?) mensen hebben afgeslacht onder goedkeuring van de toenmalige Israëlische regering?

en vergeet dat massagraf niet wat weggemoffeld is door middel van dat gebied te verklaren tot israelisch grondgebied, zodat niemand er meer bij kan (pub)
very sneeky, toch?

ozl13

#18
Wat zeg je me daar!!?
Dit zijn gewoon mensenhaters.

Masja

#19
dit weet ik uit de 1e hand sinds niet zo lang. erg he

ozl13

#20
Hoe moet dat ooit tot vrede leiden?
En als er ooit een vredesakkoord komt, zal het ongetwijfeld ten gunste worden van Israël en hun vrienden in Amerika.

Masja

#21

CiteerHoe moet dat ooit tot vrede leiden?
En als er ooit een vredesakkoord komt, zal het ongetwijfeld ten gunste worden van Israël en hun vrienden in Amerika.

ik denk weleens dat het nooit meer goed komt tussen die 2 volkeren (met amerika er altijd tussen met zijn snuit)
er is teveel haat gezaaid, en wat men zaait, .......

Goner

In alle conflicten is er altijd één grote dikke vette winnaar.
Die winnaar wint altijd, want hij heeft vertegenwoordigers die overal kleine conflicten aanwakkeren en vergroten.
De wapenhandel.

80% van alle Euro's, dollars, ponden, lira's, dirhams etc zijn ergens langs de wapenhandel en daaraan gelieerd de drughandel gegaan. De grap is dat op het marktplein van de wapens, Joden, Arabieren en Amerikanen elkaar prima weten te vinden. En het gewone volk maar lijden. Bah.

Daarom zet ik mn spaarcenten op een bank die niks in wapenhandel investeert, en ook de bedrijven waarin ze wel investeert hierop goed controleert.

De VS drijft op wapenhandel, maar Nederland is voor een klein landje ook een vrij grote speler.

En zat machthebbers(tjes) zijn stom genoeg om die troep te blijven kopen en gebruiken.

Geen wapens maar zonnepanelen en waterstofeconomie.
Maar ja, wanneer?





Masja

#23
je hebt gelijk, moniq, zo is dat

ozl13

#24
Je hebt pas vrede als er twee winnaars uit de strijd komen.

Goner

#25
AMEN

Masja

#26
hahahahahahaha

Goner

#27
Héééé, dat was serieus bedoeld hoor.

AMEN; Zo is het...

Maar OK, de Bijbel zegt: Wees blij met de blijden.


HAHAHAHAHAHAHA ;-)  :-)

Masja

#28
en jezus zei: laat de kindertjes tot mij komen,kinderen zijn zuiver, vaak blij en lachen veel (als het goed is)
voor ons volwassenen kan lachen levensreddend zijn in penibele situaties

ik geloof trouwens niet

ozl13

#29
Palestijnse kinderen kunnen vaak niet meer lachen.
:-(