Moet melilla(Mritch) spaans blijven???

Gestart door Ait_touzini, 27/11/2003 om 15:03:32

Ait_touzini

Sallam a Jethmaa,

Ik heb vaak van Irifiyan gehoord van: Spanje moet ons melilla terug geven? Melilla is van Marokko enz.
Dus zeg ik: moet melilla spaans blijven om moet het Naar de corupte Maroc overheid??
is melilla wel marokkaans?? nee eerder van de irifiyan.
marokko bestaat maar 48 jaar en Melilla meer dan 500 jaar.

Nee , liever spaans.
Want veel van mijn familieleden hebben daaruit inkomsten.

DUS WAT VINDEN JULLIE: MELILLA IS SPAANS EN MAG SPAANS BLIJVEN OF HET IS MAROKAANS EN MOET WORDEN OVERGEDRAGEN???

nour

#1
Riaffa die in melilla zelf wonen willen liever bij spanje horen.  Als het ooit terug komt naar Marokko dan zal het het einde zijn van de welvaart.

ighes

#2


Als je het aan Irifyan zou vragen zou bijna iedereen zeggen dat Meritc Spaans moet blijven. Naast economische reden zullen ze vrijheid noemen, want Meritc is europees.


nour

#3
Je ziet het verschil toch meteen zodra je melila binnekomt, in Nador 1 grote Chaos, en in melilla alles netjes, geordend...zegt toch veel over Marokko

Masja

#4

CiteerJe ziet het verschil toch meteen zodra je melila binnekomt, in Nador 1 grote Chaos, en in melilla alles netjes, geordend...zegt toch veel over Marokko

ja dat klopt ,ik kan me herinneren dat melilla "netjes" was,dat is ook het grote verschil als je met de boot v. tanger naar algeciras gaat, en tóch heeft het wel iets ,er is een bepaalde sfeer die je in europa niet hebt, vind ik,

Isefrawen

#5

CiteerJe ziet het verschil toch meteen zodra je melila binnekomt, in Nador 1 grote Chaos, en in melilla alles netjes, geordend...zegt toch veel over Marokko

die chaos hebben jullie de arabiertjes (toch grappig al die biertjes) gecreeerd!! en trouwens, de chaos in nador valt nog wel mee als je het met de reguliere arabische stad vergelijkt.

Isefrawen

#6

mellia wordt express 'geordend' gehouden, er worden miljoenen aan subsidies in die stad gestopt.

Mritch moet in spaanse handen blijven totdat wij het zelfbestuur over Tamazgha hebben.
lees eens de spaanse wetgeving die over Melillia spreekt.

nour

#7
Jonas je zei tegen mij dat ik het me niet persoonlijk moet aantrekken, nu doe je het zelf,  je hebt kennelijk toch een deukje opgelopen...dat je alleen maar op mijn reacties reageert :)

Isefrawen

#8

CiteerJonas je zei tegen mij dat ik het me niet persoonlijk moet aantrekken, nu doe je het zelf,  je hebt kennelijk toch een deukje opgelopen...dat je alleen maar op mijn reacties reageert :)

nee hoor schatje dat valt wel mee; misschien dat jouw DILDO je op weg kan helpen om jezelf weer moed te geven.
geen zelfmoord plegen he, dat zorgt voor zoveel troep he... zielig voor je moeder die het moet opruimen

allasian

#9

CiteerJonas je zei tegen mij dat ik het me niet persoonlijk moet aantrekken, nu doe je het zelf,  je hebt kennelijk toch een deukje opgelopen...dat je alleen maar op mijn reacties reageert :)

Zijn laatste bericht ging toch niet over jou??

Wat ga je dan nog gissen??Jij bent degene die het persoonlijk neemt.


allasian

#10

CiteerZijn laatste bericht ging toch niet over jou??

Wat ga je dan nog gissen??Jij bent degene die het persoonlijk neemt.



Ja ik ben iets te laat,ik wist niet dat jonas alweer wat had geschreven.
In de corner,and Fight,
ik bemoei me er niet meer mee.

Masja

#11
ze waren overal al bezig en gaan gewoon verder hier met bekvechten.......hahahahahaha...cude

cinderella

#12

CiteerSallam a Jethmaa,

Ik heb vaak van Irifiyan gehoord van: Spanje moet ons melilla terug geven? Melilla is van Marokko enz.
Dus zeg ik: moet melilla spaans blijven om moet het Naar de corupte Maroc overheid??
is melilla wel marokkaans?? nee eerder van de irifiyan.
marokko bestaat maar 48 jaar en Melilla meer dan 500 jaar.

Nee , liever spaans.
Want veel van mijn familieleden hebben daaruit inkomsten.

DUS WAT VINDEN JULLIE: MELILLA IS SPAANS EN MAG SPAANS BLIJVEN OF HET IS MAROKAANS EN MOET WORDEN OVERGEDRAGEN???

ik vind ook dat melilla spaans moet blijven.

 het scheelt heel wat als het geen europees stad zou blijven...heeft zeker economische gevolgen voor marokkanen die in de buurt wonen van melilla.. de meeste producten worden daar vandaan geinporteerd..?

agabaz

die spanjolen moeten als de donder hun biezen pakken,,en als de sodeju opkalafateren naar hun eigen kustlijn ze hebben al genoeg verdient op de marokaanse ruggen...............wat doen ze daar nog whaaaaaaaaaa!!

agabaz

wat voor winsten heeft marokko nou met die olijf vreters..noppes die spanjolen moeten de zee in worden gedreven!!!weg met ze