De perfecte Ayaan Hirsi Ali dis!

Gestart door Isefrawen, 29/10/2004 om 04:59:47

Isefrawen

Aha daar hebben we onze woordenkunstenaar weer, hij komt Jos de Kabouter verbannen naar het oord van de oogverblindende hartverscheurende zaklantaarndragende muiscircustent gedomineerd door de plagiaatmakende serviceknul die aangeklaagd werd wegens het voor aap zetten van Ayaan Hirsi Ali. De troetelnegerin van de liberale volksverkrachters. De mislukte vaginapiercing die goed werd gepraat als onder dwang gepleegde vrouwenbesnijdenis. De kroesmentaliteit die elk pragmatisch denkend persoon liet verzuipen in de haatdragende campagne tegen het traumatiserende verleden. Stokkenslagen in de vorm van rechters die het liberale geweld deed goedpraten. Verdomme, de ganzen die kakkende volksvertegenwoordigers kiezen om hun vuile washersenspinsels op te hangen. Verdomme, Joop Gans aan het woord, verdomme nog aan toe! Heb medelijden met de sukkelige manier van vertegenwoordiging! Heb je nog tijd voor een bakje thee? Een biertje dan? Niet? Niet genoeg ingeburgerd volgens jou? Dan lap ik jou aan mijn laars, jij bent een discussiepartner van het niveau “sla je slag, gratis tieten in de aanbieding’!
Het liberale broederschap dat populistische parapludienaren uitsteken om het progressieve tegen te gaan. Laat ze je niet overrompelen, datgene wat zij “goed” vinden, voor je bepalen. De weg van het recht zo schoon als de schemering van de billen van Ayaan Hirsi Ali. Zo troebel kan dus de weg zijn naar vrijheid; een Somalische die de vrijheden van Afrika komt verknippen.
Onder de mom van “ikke, ikke, kijk naar mij, ik heb aandacht nodig” zingt ze de lofliederen van clichémakende metaforen over knijp in me zak me baljurk is gescheurd jij stuk schorem! “ik heb het gemaakt want ik mag de dienaren van het onrecht tot mijn binnenzak rekenen”. Tuttebel eerste klas van het genre: Me myself and I! Komt de zakken vullen om in Somalië de h0eren van de straat om te kopen zodat ze voor haar kunnen werken. Wie anti-ali is kan het schudden, een rechtzaak met als advocaat thee van Gogh zal ze je op enkele rechterlijke waansporen laten dwalen, per slot gaat het om haar persoontje! Niemand telt verder in het land; zij is de politiek verkregen asielrecht dat door het rode sociaalrecht werd gepenetreerd tot liberaal vrijheidsknecht van Joop Zalm. Ow schatje van het hiernamaals, vertel me hoe ik je kan versieren, met gele haatbloemen of rode knalpraktijken? Heb de ziel dat misschien van je kan scheiden, jij grote miskerk schandaal! Van wie kan je nog wat emoties genereren? Heb je rechtkundige stront verkregen om de sloot van vrije meningsuiting te kunnen volstronten? Ach, t3ringmuts krijg toch de kabouterdans voor de rest van je zitting.

Dus je vindt mij een lekkere sabbelbonbon? Hoe dat zo? Heb ik vierkante maagwand appreciaties? Schijnheilige rotopmerking?
Wat heb ik je misdaan dat je me blinddoekt? De weg naar de vrijheid raast langs regenvallende stengels die je ogen blinddoeken.
Voer oorlog tegen de eersten die je voor zijn, bestrijd ze met snuisterijtjes zoals Ayaantje! Heb het geduld te moeten toezien dat er kleine rotopmerkingen over je geplaatst worden, de gefrustreerde politieke apparaatjes hebben maar één keer in de zoveel tijd (wanneer een rechtse opvolger van Hitler weer eens de macht krijgt) de macht om anderen lichamelijk te kwetsen.
Zwijnende nijlpaardbekkende frutsels slaan om je oren, heb je het nou wel begrepen? Of wil je een oplawaai? Last van Turkse woonwagensacramenten? Schatrijke drugsdealers? Witte drankjes die door je lever werden afgestoten? Zeg hem, zeg hem dat hij een sukkel is; de flikker die flikkerende lichtjes op de billen van Ayaan lichtvoeten; ow schijtzieke bindende drolvangende babydoekje! Heb ze toch gevangen schreeuwde Ayaantje voluit in de kranten, ik ben een geïntegreerde muts want ik heb een oogmerkoperatie ondergaan en ze vonden mij een oké integrator! Lekker puf, nu zijn jullie de zondares, jullie met de mond van de honden; ik ben hoogmoedig, ik zit bij de VVD! Volks Verkrachters Democratie! Twee rotsen in een rottende boot die de oversteek wagen om discriminatie tegen te gaan. Jij schijnheilige trut! Amerika die de Democratie brengt als de schijnreligie van de 21ste eeuw, onder dwang in de democratie van de autogekke Amerikanen te moeten geloven. Net als dat de Arabieren verkrachten en moordend de Islam over het Noord-Afrikaanse continent smeerden. Elke Amazigh werd ineens identiteitloos!

faya


Isefrawen


athsaynou

Ik vind hem echt grappig hahah en ook goed verwoord echt helemaal waar