Hoofdmenu

Chaabi-muziek

Gestart door Tamza, 28/10/2004 om 13:41:16

Dora

ja vind t ook wel wat AF EN TOE...niet zo'n fan...

maar ik ga voor tahour..

by the way..wel grappig dat je het nu wel leuk vindt en eerst afkraakte ::)

Tamza


Dora

nou zeg....je had ooit gepost dat je niet begreep waarom al die meiden op chaabimuziek dansten op bruiloften..maar dat er alleen sous/sluh/rif muziek gedraaid moest worden..heb geen zin overgens om de topic op te zoeken..


Tamza

Citaat van: lopende_lach op 28/10/2004 om 14:33:31
nou zeg....je had ooit gepost dat je niet begreep waarom al die meiden op chaabimuziek dansten op bruiloften..maar dat er alleen sous/sluh/rif muziek gedraaid moest worden..heb geen zin overgens om de topic op te zoeken..



Ja, dat kan ik me herinneren ja. Ben ik het nog steeds mee eens. De echte Amazigh-muziek zou ook vooral gedraaid moeten worden. Betekent niet dat ik Chaabi niks vind. Ik vind Soul en R&B ook mooi, betekent niet dat het daarom maar gedraaid moet worden op die bruiloften.

Dora

oke duidelijk....

wij draaien overgens wel r&b op bruiloften..klinkt raar maar is echt zo...tja..

Tamza

Citaat van: lopende_lach op 28/10/2004 om 14:41:44
oke duidelijk....

wij draaien overgens wel r&b op bruiloften..klinkt raar maar is echt zo...tja..

Als er R&B op mijn bruiloft gedraaid wordt dan stap ik uit mijn bruidsstoel en sleep ik mijn man mee naar buiten om de bruiloft per direct te verlaten.

Dora

#21
mijn neef heeft zelfs ooit gerapt ..was lachen joh...nee heb nichten die fan zijn van bobbling ook...die gingen me toch te keer..haha..en opeens kwam r&b langs wippen...tja...heb van alles in de familie rondhuppelen dus je kan echt van alles verwachten..


Tama

ja cultuurvervuiling kent geen grenzen.

chaaibi doet me aan remegzen denken.chaaib en remegzen.heb je eigenlijk ook remegzen muziek?

Tamza

Citaat van: lopende_lach op 28/10/2004 om 14:45:14
mijn neef heeft zelfs ooit gerapt ..was lachen joh...nee heb nichten die fan zijn van bobbling ook...die gingen me toch te keer..haha..en opeens kwam r&b langs wippen...tja...heb van alles in de familie rondhuppelen dus je kan echt van alles verwachten..



Kan leuk zijn idd. Mijn zus liet op haar bruiloft ook haar Marokkaanse band een Nederlands lied spelen voor haar Nederlandse collega's en een Turks lied voor haar Turkse vriendinnen. Maar ik vind dat maar niks. Een Marokkaanse bruiloft hoort all-Moroccan te zijn. Niets van dat gelazer. Nederlands of Turks bruiloftmuziek luister ik wel naar op hun eigen bruiloften. Anders verneuk je dat hele authentieke en daar is al zo weinig van over bij Marokkaanse bruiloften.

abdel1