Politiek situatie in Arif.

Gestart door razafa, 02/12/2003 om 15:24:11

razafa

CiteerMmadian van de Istiqlal partij, dat wist ik niet? M'n neef heeft het trouwens ooit over een docent aan de uni. van fes gehad, deze man is een Arifi maar weigerde tamazight te spreken met hen, ik weet niet meer wat zijn naam is, is dit misschien deze Nordin??


Wie zijn de overige vertegenwoordigers?


De overige vertegenwoordigers zijn:
Alhoceima stad, wordt vertegenwoordigd door isamail zoon van rais abdelkader een verwende snot neus die niks anders doet dan mensen uitlachen en jonge meisjes versieren. zijn vader is een van de rijkste mensen in alhoceima en je weet wel hoe ze rijk worden daar.zijn school opleiding is mavo-3 en volgens de mensen die bij hem op school hebben gezeten was hij een van de domste leerling van  nouveaux college.

Ait wayagher wordt vertegenwoordigd door een man zijn achternaam is EL BOUHALI echt hij komt uit KETAMA en heeft veel geld. zijn school opleiding is onbekend. hij heeft Ait wayagher gekocht, zijn tarief was 200 dirham per stem.

Ait boufrah en omgeving leven nog in de slavernij de baas daar is de bekende BOURAZZA hij is de God daar op aarde, iedereen werkt voor hem en niemand mag trouwen zonder zijn goedkeuring en er gaan verhalen dat hij de bruiden soms test.zijn veromgen wordt geschat op Miljarden.

Dames en heren deze mensen die zitten in het parlement namens mensen in Arif. vind je het gek dat Arif verwaarloosd wordt en neem van mij aan als Arif onafhankelijk wordt en er zouden democratisch verkiezingen gehouden worden. BOURAZZA SHERIF ELOUZZANI zou deze verkiezingen winnen en hij wordt de eerste koning van Arif.
Dit is de realiteit in Arif Triest waar waar.