Hoofdmenu

Ayned Ayrath narif

Gestart door Isefrawen, 27/10/2004 om 13:35:07

Isefrawen

Citaat van: Sabadilla op 27/10/2004 om 14:15:59
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 27/10/2004 om 14:13:34

huh Ayned is zelfs actief op dit forum :P hij is nu met name alleen bezig met toneelstukken in het tamazight... daar ligt blijkbaar zijn hart...

Onder welke naam is ie actief dan? zijn er nog andere bekende zangers actief op dit forum behalve ayned? Walid mimoun mischien of Said Mariwouari als ze tenminste nederlands kunnen spreken?

uuuuh wat dacht je van Ayned_m    haha

ja volgens mij komen hier ook wel die gasten van de nederlandse amazigh bandjes... thidrin enzo...

Dora

#16
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 27/10/2004 om 14:18:00
Citaat van: Sabadilla op 27/10/2004 om 14:15:59
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 27/10/2004 om 14:13:34

huh Ayned is zelfs actief op dit forum :P hij is nu met name alleen bezig met toneelstukken in het tamazight... daar ligt blijkbaar zijn hart...

Onder welke naam is ie actief dan? zijn er nog andere bekende zangers actief op dit forum behalve ayned? Walid mimoun mischien of Said Mariwouari als ze tenminste nederlands kunnen spreken?

uuuuh wat dacht je van Ayned_m    haha

ja volgens mij komen hier ook wel die gasten van de nederlandse amazigh bandjes... thidrin enzo...

was jij geen muzikant jonas??...

Sabadilla

Nou ik heb eigenlijk een vraag aan said mariwouari namelijk waarom is zijn muziek altijd zo saai? Altijd die zelfde refrein en altijd zingen van die liedjes over cheb lgzariez om de marokanen in marokko helemaal gek te maken.

Dora

ik zal t doorgeven aan hem ::)

Sabadilla

Citaat van: lopende_lach op 27/10/2004 om 14:22:11
ik zal t doorgeven aan hem ::)

hij is toch geen familie van je?

Dora


tamezjant

said mariwari???? we noemen hem WA3RI WA3RI of BOULAKHOUL in al hoceima hahahah

Sabadilla


tamezjant




Ik wil je wel adopteren hoor
Citeer

wil zo graag iemand adopteren??? dan heb ik wel iemand voor je

Dora


Isefrawen

Citaat van: lopende_lach op 27/10/2004 om 14:21:10
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 27/10/2004 om 14:18:00
Citaat van: Sabadilla op 27/10/2004 om 14:15:59
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 27/10/2004 om 14:13:34

huh Ayned is zelfs actief op dit forum :P hij is nu met name alleen bezig met toneelstukken in het tamazight... daar ligt blijkbaar zijn hart...

Onder welke naam is ie actief dan? zijn er nog andere bekende zangers actief op dit forum behalve ayned? Walid mimoun mischien of Said Mariwouari als ze tenminste nederlands kunnen spreken?

uuuuh wat dacht je van Ayned_m    haha

ja volgens mij komen hier ook wel die gasten van de nederlandse amazigh bandjes... thidrin enzo...

was jij geen muzikant jonas??...

ja ik was in een ander leven de Fanfare-man

Isefrawen


abrid

Ayned is altijd op concerten te vinden. Als Ayned er niet is :)


Isefrawen



dan geldt er een algemene verbod voor het betreden van een concert... idd ;D 

abrid