Hoofdmenu

Ayned Ayrath narif

Gestart door Isefrawen, 27/10/2004 om 13:35:07

Isefrawen

ahiya ayamcoun, en jij maar beweren dat je niet kan zingen... ahiya manis yekka oue3mouth!!

ik moet wel eerlijk toegeven dat ik altijd heb gedacht dat dit bandje van Rafrou3 was...

Maar nee, het is onze eigen Ayned uit Hollanda... :D

Ayned - Ayour itta7er

Ayned - Oucht oucht

Ayned - Athouyax ayemma

Ayned - Koulchi youyur

Ik ga nog meer toevoegen zodra het klaar is...

athsaynou

1 woord voor................Prachtig!!

student1980


Isefrawen

Citaat van: athsaynou op 27/10/2004 om 13:45:44
1 woord voor................Prachtig!!

2 woorden voor..........inderdaad prachtig!!

Isefrawen


Lezeres

Citaat van: athsaynou op 27/10/2004 om 13:45:44
1 woord voor................Prachtig!!

Zeker prachtig, ook al begrijp ik niet alles.

Dora

ik vind m niet leuk...:(

Sabadilla

#7
waarom horen we dan zo weinig van hem als ie in hollanda woont, geeft ie wel eens een concert?

Dora

hahahahahahahhaaha.....geeft ie weleens een concert..hahahhahha wallah die is leuk..

Isefrawen

Citaat van: lopende_lach op 27/10/2004 om 14:06:24
ik vind m niet leuk...:(

jij hebt ook geen smaak dus... maar hoe kan jij nou wel muziek downloaden als alles afgesloten is?

Isefrawen


huh Ayned is zelfs actief op dit forum :P hij is nu met name alleen bezig met toneelstukken in het tamazight... daar ligt blijkbaar zijn hart...

Dora

hotmail is afgesloten ja..maar hangen hier wel hoofdtel voor de kids..dus je kan wel afspelen..

Dora

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 27/10/2004 om 14:13:34

huh Ayned is zelfs actief op dit forum :P hij is nu met name alleen bezig met toneelstukken in het tamazight... daar ligt blijkbaar zijn hart...
nee hoor..zijn hart ligt heeeeeeeeel ergens anders..

Sabadilla

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 27/10/2004 om 14:13:34

huh Ayned is zelfs actief op dit forum :P hij is nu met name alleen bezig met toneelstukken in het tamazight... daar ligt blijkbaar zijn hart...

Onder welke naam is ie actief dan? zijn er nog andere bekende zangers actief op dit forum behalve ayned? Walid mimoun mischien of Said Mariwouari als ze tenminste nederlands kunnen spreken?

Dora

het wordt steeds grappiger met deze vent..hahaha...

maar uhhh..wat moet jij met said??? ::)