Gruwel der Arabisten

Gestart door Ibn_Toemart, 01/01/2004 om 19:40:23

Arrows

Citeerik hoop het, dat zou te gek zijn, marokko is zo'n mooi land, en als de negatieve dingen zouden veranderen in iets positiefs, zou ik er graag willen wonen...
zeg eens eerlijk er is gewoon te veel te doen in maroc dat kan allemaal niet in 1 keer! zoals de rechten voor de vrouw zijn eindelijk in 2003 aangepast dat was al een hele grote stap vooruit..en zo zat het stukje bij beetje gaan maar Masja ik ben bang dat zodra het helemaal perfect gaat ....dat het je klein klein klein kinderen zullen zijn die daar goed kunnen wonen ;)

Masja

nou je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld niet uit arrows, everything is possible

Arrows

Citeernou je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld niet uit arrows, everything is possible
dat is waar...we laten ons wel verassen!

masin2003

Citeerzeg eens eerlijk er is gewoon te veel te doen in maroc dat kan allemaal niet in 1 keer! zoals de rechten voor de vrouw zijn eindelijk in 2003 aangepast dat was al een hele grote stap vooruit..en zo zat het stukje bij beetje gaan maar Masja ik ben bang dat zodra het helemaal perfect gaat ....dat het je klein klein klein kinderen zullen zijn die daar goed kunnen wonen ;)

azul arrows nnegh

was het maar waar wat je hier zegt. de enige vrouwen die nu in marokko rechten krijgen dat zijn arabische vrouwen die in steden wonen. want een tamazight ook al heeft ze nu wel het recht om te scheiden enzo, ze mist wel nog steeds bassis rechten die haar arabische geslachtgenote wel sinds jaren geniet. denk bevoorbeeld aan: recht op haar eigentaal, recht op om haar amazighnaam ect, ect

masin2003

Citeerdat is waar...we laten ons wel verassen!

met het aantreden van de nieuwe koning dachten we allemaal dat het eindelijk de tijd is om ons te verassen, maar helaas moet ik jullie meedelen dat we in hetzelfde situatie bleven! sterker nog: er is niks veranderd ter aanzien van ons. het is alleen maar erger geworden en er is helemaal niks verranderd.

Zian

Het is niemand ontgaan dat Imazighen liggen op streven na dood. Hier en daar in de bergen en de woestijn van Tamazgha bevinden de laatste der mohikanen onder dit volk. Desalniettemin zie je sommigen van hen de prioriteit geven aan het verspreiden van de Islam, zoals moslimonline dat doen.

Anderen hebben de eenheid met de Arabieren voor de boeg zoals maroc.nl en marokko.nl dat hebben.
Deze mensen kan je vergelijken met de verloofde van de Duitse kannibaal. Hij bood zich voor een romantische nacht met een menseneter. Hij vond het romantische dat zijn vlees door een Kannibaal gebarbecued wordt.

Niemand zal over ons volk rouwen, als we uitsterven. Want niemand kent ons. De enige die ons kenen zijn de zogenaamde ‘onze Arabische broeders’ en deze kunnen niet wachten op ons dood om ons te erven.  

yura

Als de arabieren imazighen op deze manier behandelen, zal ik ook de wacht gaan houden in mijn eigen streek, geloof mij maar het zal je zeker 6 uur rijden voor dat je op een andere streek belandt.